پرسلان از جمله دستگاه هایی است که به منظور برش انواع سنگ، سرامیک و کاشی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از دستگاه پرسلان بر با عنوان دستگاه گرانیت بر یاد می شود که کاربرد گستردۀ این دستگاه در صنعت ساختمان سازی توانسته حجم کاری را کاهش دهد و همچنین نصب سرامیک، گرانیت های ساختمان با تمیزکاری بسیار انجام گیرد. در واقع ساخت و فروش  پرسلان بر به برخی از صنایع مختلف کمک کرده که بتوانند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از سنگ، سرامیک و مصالح ساختمانی از این قبیل را در اندازه های تعیین شده برش دهند.

اگر شما از افرادی هستید که در حوزۀ خرید و فروش مصالح ساختمانی فعالیت دارید و یا اینکه مجری پروژه های نصب اینگونه مصالح ساختمانی در سازه های ساختمانی هستید، می توانید برای خرید پرسلان بر از وب سایت فروشگاه ابزار مجید دیدن فرمائید.

نکات مهم خرید پرسلان بر

خرید هر نوع دستگاه صنعتی نیاز به رعایت و توجه به یک سری نکات مهم است چون کاربرد این نوع دستگاه ها به دلیل اهمیت بالایی کاری که دارند، حائز اهمیت است. برای مثال انواع سنگ، سرامیک، گرانیت، موزاییک، کاشی و غیره تولید و در اختیار صنایع ساخت و ساز قرار گرفته می شوند که شرکت های تولید کننده این نوع محصولات ساختمانی را در اندازه و ضخامت های مختلف تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. در نتیجه با فروش پرسلان بر، باید بدانید متناسب با ضخامت سنگ و گرانیت هایی که در اختیار دارید، مناسب ترین نوع دستگاه گرانیت بر را خریداری کنید که کارایی مفید داشته باشد.

کاربرد پرسلان بر در صنعت ساخت و ساز و نصب مصالح ساختمانی سنگ و سرامیک می تواند در مصرف هزینه ها و همچنین زمان صرفه جویی کنند. به این علّت شاهد فروش انواع پرسلان بر و صفحات سرامیک بر و گرانیت بر در سراسر جهان هستیم.

فروشگاه ابزار مجید به عنوان یکی از مراکز بورس انواع تیغه الماسه و دستگاه های پرسلان بر، سرامیک بر و مرتبط با این حرفه در تهران می باشد و با راه اندازی وب سایت رسمی، امکان سفارش اینترنتی را برای مشتریان سرتاسر کشور فراهم نموده است.

ویژگی های پرسلان بر

همانطور که می دانید هر کدام از دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی که ساخته می شوند، دارای یک سری ویژگی های ساختاری هستند که پیش از خرید باید این موارد در نظر گرفته شود تا مطمئن شوید که خرید انجام شده به درستی صورت گرفته است.

برای خرید پرسلان و خرید صفحه سرامیک بر بر نیز باید فاکتورهای مهمی چون نوع برق مصرفی، قابلیت استفاده از آن برای چه نوع مصالح ساختمانی است و اینکه دارای ضمانت نامه و مشمول گارانتی است یا نه! کاربرد دستگاه گرانیت بر با صفحات قابل استفاده می باشد. به عبارتی با استفاده از صفحات سرامیک بر و گرانیت بر مخصوص می توانید برای برش این گونه مصالح ساختمانی با ضخامت معلوم به کار برد و بتوان در مدت زمان کوتاهی حجم بالایی از سرامیک را برش داد و بتوان با دقت بالایی عملیات ساختمانی را انجام داد.

در حال حاضر کاربرد دیسک های پرسلان بر بیش از پیش در اجرای برخی از عملیات ساخت و ساز به منظور برش گرانیت و سنگ به کار برده می شوند تا بتوانند متناسب با نیاز سرامیک و کاشی را برش داده و در محل مورد نظر نصب کنند.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت پرسلان بر

قیمت پرسلان بر به جنس و ضخامت صفحات سرامیک بر بستگی دارد. به این ترتیب متناسب با نوع مصالح ساختمانی و ضخامت آنها می توانید این دستگاه را خریداری کنید.

فروشگاه ابزار مجید با در اختیار داشتن امکانات قادر به فروش انواع صفحات گرانیت بر و پرسلان بر با کیفیت بالا می باشد.

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()