قیمت تیرآهن به عوامل مختلفی چون سایز و ضخامت تیرآهن بستگی دارد. همانطور که می دانید ساخت و ساز به عنوان بزرگ ترین صنعت در جهان شناخته می شود. لذا فاکتورهای مهمی در این صنعت وجود دارد که مجریان سازه های ساختمانی بر اساس شرایط محیطی و نوع بنایی که قرار است ساخته شود، اقدام به خرید مصالح ساختمانی مورد نیاز می کنند.  در همین راستا  قیمت تیرآهن و سایر مصالح ساختمانی که قرار است خریداری و مورد استفاده قرار گرفته شوند، حائز اهمیت خواهد بود. چرا که تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ مصرفی و قیمت خرید مصالح ساختمانی یا همان مواد اولیه دارد.

بازرگانی میران آهن با مدیریت سید کاظم حسینی که عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی آهن و فولاد در استان تهران است، توانسته با سابقۀ فعالیت بیش از 35 سال، در حوزۀ فروش انواع آهن آلات موفقیت های عظیمی بدست آورد. در واقع هدف کاری این مجموعۀ بازرگانی عرضۀ تیرآهن و فرآورده های خام آهنی با قیمت مناسب می باشد. در واقع قیمت تیرآهن در تهران بر اساس نرخ بازار و کیفیت تیرآهن تعیین می شود.

نکات مهم خرید و قیمت تیرآهن

همانطور که می دانید تیرآهن از جمله مهمترین مصالح ساختمانی است که کیفیت آن نقش مهمی در استحکام و طول عمر سازه های ساختمانی دارد. بر خلاف تصور عموم افراد، تیرآهن نیز دارای مشخصات فنی و ظاهری هستند و مجریان پروژه های ساختمانی و عمرانی متناسب با حجم و ابعاد ساختمان اقدام به خرید مناسب ترین تیرآهن با ابعاد استاندارد می کنند. قیمت تیرآهن استاندارد به کیفیت و مشخصه های ظاهری این کالا بستگی دارد.

نکتۀ مهمی که بر روی قیمت تیرآهن تأثیر گذار می باشد، برند شرکت تولیدکنندۀ تیرآهن نیز به نوبۀ خود تأثیرگذار می باشد. تیرآهن دارای مشخصات فنی است که پیمانکاران بر اهمیت این مسئله واقف هستند و پیش از اجرای پروژه های ساخت و ساز ، مشخصات فنی نوع تیرآهن مورد نیاز سازۀ ساختمانی را بر روی نقشه های ساختمانی پیاده سازی می کنند. به این ترتیب بر اساس نوشته های مهندسی اقدام به خرید تیرآهن می کنند. در ادامۀ مقاله به برخی از ویژگی های  فن تیرآهن می پردازیم که شما بتوانید با بهترین قیمت تیرآهن را برای اجرای پروژه خریداری کنید.

برای دریافت لیست قیمت تیرآهن و  خرید میلگرد و خرید محصولات مرتبط می توانید با مرکز فروش بازرگانی میران آهن تماس بگیرید. این مجموعۀ بازرگانی جزء یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان محصولات مفتولی، تیرآهن و هاش، انواع پروفیل، نبشی آهنی، ناودانی و انواع بولت ساختمانی با کیفیت بالا می باشد.

عوامل مهم قیمت تیرآهن

تولید تیرآهن به شکل های مختلف صورت می گیرد تا بدین وسیله بتوانند در قسمت های مختلف ساختمان از مزایای آن بهره گیرند و کاربردی باشد. برخی از انواع تیرآهن به شکل H برعکس ساخته می شوند، به قسمت های بالا و پایین تیرآهن بال اطلاق می شود و به فاصلۀ میان دو بال نیز جان تیر گفته می شود. سایز تیر نیز بر مبنای طول جان تیر مشخص می شود. نیاز به ذکر است که سایز جان و بال تیر عوامل مهمی هستند که بر روی قیمت تیرآهن تأثیرگذار می باشد.

مشخص نمودن دقیق میزان بار ساختمان مسئله ای است که نقش مهمی بر روی انتخاب مدل و سایز تیرآهن دارد. عدم توجه به مشخصات فنی این محصول و اهمیت کاربرد تیرآهن، می تواند خسارات جبران ناپذیر و سنگینی را در پی داشته باشد. بنابراین پیش از خرید تیرآهن پیشنهاد می کنیم درخواست لیست قیمت تیرآهن را در کنار مشاورۀ تخصصی کارشناسان فروش مربوطه داشته باشید که بتوانید بهترین تیرآهن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

برای مشاورۀ تخصصی خرید مناسب ترین تیرآهن و سایر محصولات مصالح ساختمانی آهنی به صورت رایگان می توانید با کارشناسان بازرگانی میران آهن تماس بگیرید.

 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()