اتوبار یکی از خدماتی است که در حوزۀ حمل و نقل فعالیت می کنند. با بهره گیری از خدمات اتوبار به سهولت و امنیت خاطر می توان اسباب و اثاثیه را با استفاده از شرکت های معتبر در داخل و خارج از شهر حمل و نقل نمود. امروزه اکثر افراد با مشغله های فکری زیادی درگیر هستند که این مسئله موجب شده تا افراد نتوانند خود، به تنهایی از عهدۀ اسباب کشی برآیند. از این رو استفاده از تجربیات شرکت های حمل و نقل و اتوبار می تواند به شما عزیزان کمک کنند که بتوانید به سهولت و در مدت زمان کوتاهی فرآیند اسباب کشی را انجام دهید.

اتوبار آزادی از جمله شرکت هایی است که از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در زمینۀ حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری در تمام منطققۀ 22 تهران فعالیت می کند و همچنین پاسخگوی نیاز سایر مناطق تهران نیز می باشند. این مجموعه با در اختیار داشتن کارگران مجرب، ماشین آلات حمل باربری مناسب با نیاز شما، حاضر به ارائه خدمات اتوبار و حمل و نقل در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

خدمات ویژۀ اتوبار و باربری

جابجایی بار برای اسباب کشی منازل و همچنین محیط های اداری از جمله خدمات مراکز اتوبار و باربری است که به صورت کاملاً تخصصی به مردم ارائه می دهند. بدین صورت نیاز به صرف زمان و هزینۀ زیاد به نسبت قبل نیست. علاوه بر آنکه میزان خسارت هایی که هنگام حمل و نقل ممکن است به وسایل وارد شود، جلوگیری کرد. توجه به این مقوله از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد چون با استفاده از این تکنیک به سهولت می توان در مدت زمان اندک حجم زیادی از اسباب و لوازم منزل را جابجا نمود. خدمات باربری و حمل و نقل اسباب و اثاثیه نیز در همین راستا به مردم ارائه داده می شود. حمل و نقل بار و اسباب کشی نیاز به استفاده از وسایل باری مناسب است که حجم بار مورد نظر را داشته باشد. علاوه بر آنکه نیاز به نیروی انسانی توانمند دارد که بتوانند وسایل سنگین را از چندین طبقه به پارکینگ حمل نموده و یا بالعکس بتوانند بین طبقات جابجا نمایند.

بهترین خدمات اتوبار در تهران

اتوبار آزادی با داشتن سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ خدمات باربری توانسته به عنوان یکی از بهترین سرویس های اتوبار و باربری در منطقه تهران به ساکنین این منطقه ارائه دهد. از این رو عموم مردم می توانند از این فرصت در جهت حمل بار و اثاثیه استفاده نمایند که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود چون از افراد حرفه ای و مجرب برای این کار بهره گرفته می شود. در این صورت با اطمینان و مدت زمان کوتاهی می توان بارهای زیادی را حمل نمود و دیگر نگران زمان و نحوۀ انجام اسباب کشی نخواهید بود.

هزینۀ خدمات اتوبار

هزینۀ خدمات اتوبار و  باربری به زمان، مسافت و همچنین سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، بستگی دارد. به این ترتیب می توانید به سهولت درخواست خدمات اتوبار و باربری را از بهترین مرکز اتوبار در تهران داشته باشید که از نظر مکانی نسبت به محل زندگی شما نزدیک باشد. از این رو راحت تر می توانید اسباب کشی منزل را در مدت زمان کوتاه و حداقل هزینه انجام دهید. علاوه بر آنکه به وسایل حین باربری و فرآیند اتوبار دچار آسیب دیدگی نمی شوند و این مسئله رضایت مندی افراد را نسبت به گذشته بیشتر می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز سرویس دهی خدمات اتوبار و باربری اتوبار آزادی تماس بگیرید. این مجموعه با در اختیار داشتن کارگران با قدرت جسمانی قوی و همچنین کار آزموده به همراه بهترین وسایل نقلیه می توانند در تهران خدمات رسانی کنند.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 789
نمایش همه
علاقه مندی ها ()