گریس پمپ از جمله کاربردی ترین دستگاه های صنعتی است که از مزایای آن برای گریس کاری و روانکاری قطعات و دستگاه های فلزی استفاده می شود. به عنوان مثال برخی از مواقع لولای درب ممکن است با گذشت زمان صدای ناهنجاری تولید که ناشی از لولاهای فلزی درب باشد. از این رو با استفاده از گریس و یا روغن می توانند مجدداً حرکت لولای درب را روان نموده و صدای ناهنجار نیز از بین می رود. در نتیجۀ آن خرید و فروش گریس پمپ نیز به همین منظور در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته می شود. لذا مراکز تعمیرگاه و همچنین کارخانجات متناسب با حجم میزان سیستم روانکاری یا همان گریس کاری، می توانند تجربۀ خرید بهترین و کاربردی ترین گریس پمپ را با قیمت مناسب و عملکرد عالی داشته باشند. در نتیجۀ آن افراد به سهولت و در مدت زمان اندک می توانند حجم زیادی از قطعات را گریس کاری کنند و می تواند صرفه جویی اقتصادی را برای آنان به دنبال داشته باشد.

فروشگاه ابزار لوب به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و بزرگ در زمینۀ فروش دستگاه های صنعتی و تعمیرگاهی از جمله انواع گریس پمپ با قیمت ارزان و برندهای معتبر جهانی در تهران می باشد.

معرفی انواع گریس پمپ

همانطور که می دانید با توجه به گسترس صنعت و کسب و کارهای فنی و مهندسی، شاهد ساخت و کاربرد دستگاه های کاملاً مکانیزه، نیمه اتوماتیک و دستی هستیم که توانسته اند از مزایای آن در جهت روان سازی و سرعت بخشیدن به کارهای مختلف استفاده نمایند. فروش انواع گریس پمپ نیز در همین راستا صورت گرفته و شرکت های مختلف می توانند از این فناوری و تجهیزات برای سرعت بخشیدن فرآیند خدمات دهی مجموعۀ خود استفاده نمایند.

دستگاه های گریس پمپ نیز در سه دسته بندی کامل گریس پمپ اتومات، نیمه اتومات و همچنین دستی ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. گریس پمپ برقی، گریس پمپ بادی و گریس پمپ نقطه ای نیز زیرمجموعه ای از همین دستگاه های روانکاری هستند که به منظور پمپاژ گریس در اندازه های مختلف در ساخت و تعمیرات دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروشگاه ابزار لوب نیز به عنوان یکی از فروشگاه های تخصصی در عرصۀ تأمین و فروش دستگاه های روانکاری صنعتی از جمله فروش انواع گریس پمپ در سراسر کشور فعالیت دارد.

دستگاه های گریس پمپ به نحوی طراحی شده اند که قابلیت گریس کاری بلبرینگ، یاتاقان لیست و سایر قطعات فولادی به کار برده می شود. به همین دلیل شاهد فروش دستگاه های گریس مپ برقی مرکزی ایتالیایی با حجم مخزن 2، 4 و 8 لیتری شفاف با فشار گریس پمپ برقی ایتالیایی 275 بار و سه خروجی با سه پمپ المنت و محدوده تمای عملکرد 20 الی 80 درجۀ سانتی گران می باشد. لازم به ذکر است که دبی خروجی قابل تغییر این دستگاه 0.22 الی 3.52 سی سی بر دقیقه می باشد که به همراه تایمر کار می کند.

نیاز به ذکر است که این تنها یک مدل از انواع گریس پمپ است که تولید شده و در دسترس صنعتگران قرار گرفته می شوند. با توجه به اهمیت کاربرد گریس کاری و روانکاری قطعات فولادی به همین دلیل بیش از پیش بر تأمین و خرید دستگاه های صنعتی گریس پمپ مانند خرید گریس پمپ برقی تأکید می شود.

گریس پمپ بادی سطلی 50 کیلویی، گریس پمپ مرکزی با مخزن 10 لیتری ایتالیایی با 3 خروجی، گریس پمپ بادی بشکه ای فشار قوی محصول ساموا اسپانیا، گریس پمپ برقی با مخزن 5 لیتری ایتالیایی به همراه 1 الی 3 خروجی و .... برخی از مدل های رایج دستگاه گریس پمپ موجود در بازار می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع گریس پمپ می توانید با فروشگاه ابزار لوب تماس بگیرید.

فروشگاه ابزار لوب 

تلفن: 66763405-021

دورنگار: 66757916-021

Email:abzarlube@gmail.com

آدرس: تهران، خیابان امام خمینی، پاساژ ابزار و یراق، طبقه اول، پلاک 247، فروشگاه ابزار لوب

ساعات کاری فروشگاه ابزار لوب: شنبه تا 4شنبه از ساعت 9 الی 18

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 861
نمایش همه
علاقه مندی ها ()