کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری دکوراسیون داخلی ساختمان ها ذرا با یک تحول بسیار بزرگ روبه رو کردن، که به محیط عمق، زیبایی و جذابیت می داد، به طوریکه امروزه این روش در  طراحی داخلی به یکی از اصول زیبایی شناسی تبدیل شده است، و معمولا استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی و  کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب که از نظر سبک طراحی، تیراژه رنگ ها و نوع متریال مصرفی تنوع بسیار بالایی دارند بسیار رایج شده است. استفاده از تصاویر الهام بخش طبیعی و سنتی در طراحی این محصولات بسیار پرطرفدار است، برای مثال می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی منظره، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب و کاغذ دیواری سه بعدی سنتی اشاره کرد، که در طراحی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، و با استفاده از آن ها می توان به راحتی سبک و سیاقی نوین و ویژه در طراحی داخلی و دکوراسیون ساختمان به وجود آورد. مجموعه های بسیار زیادی در زمینه تولید و واردات انواع محصولات دکوراتیو در حال فعالیت هستند که از معتبرترین آن ها می توان به مجموعه دکورآفیس اشاره کرد، که در طول سالها فعالیت خود در این عرضه به یکی از مراکز قابل اعتماد خرید کاغذ دیواری سه بعدی مبدل شده که تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین و حضوری در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز مانند انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری ساده با توجه به کیفیت و دوام محصول، نوع متریال مصرفی، تعداد رنگ های بکار رفته در آن، برند سازنده و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی نیز به صورت متری تعیین شده و می توان این محصولات را به صورت رولی در ابعاد استاندارد خریداری نمود.

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از مهمترین محصولات دکوراتیو که جذابیت و گرمای ساختمان ها را چند برابر می کند، اما در صورت انتخاب نسنجیده آن ممکن است، تأثیرات عکس داشته باشد و موجب کوچکتر دیده شدن فضا و آشفتگی و بی نظمی محیط شود. از مهمترین نکات انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب و باکیفیت می توان به تناسب سبک طراحی و تولید با دیگر المان های دکوراسیون داخلی ساختمان اشاره کرد، زیرا در این صورت یک هماهنگی معنایی و مفهومی به وجود می آید و  پیچیدگی و عدم تطابق از بین می رود، در مرحله دوم انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب و باکیفیت می توان به تیراژه رنگ ها و هارمونی آنها با یکدیگر اشاره کرد، که با استفاده از رنگ های هماهنگ و مکمل یک فضای بسیار آرامش بخش و زیبا را به نمایش می گذارند، و در نهایت در هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی مناسب باید به کیفیت و نوع متریال مصرفی آن توجه نمود تا از بابت دوام، کارایی و کیفیت این محصولات آسوده خاطر بود. فروش کاغذ دیواری سه بعدی با ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از قدیمی ترین مجموعه های  فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، که کارشناسان فروش آن همواره پاسخگوی سوالات مشتریان هستند و راهنمایی های لازم را در خصوص انتخاب کاغذ دیواری و دیگر محصولات دکوراتیو به مشتریان می دهند، این مرکز با بیش از 15 سال سابقه فعالیت مستمر در بازارهای عرضه کننده لوازم تزئینات داخلی ساختمان همواره مورد اعتماد و رضایت خریداران بوده است. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند. ارسال فوری کالا به سراسر کشور، قیمت مناسب و تضمین کیفیت و سلامت کالا از مهمترین دلایل برتری این مجموعه در مقایسه با دیگر مراکز عرضه این محصولات می باشد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()