کفش ها از مهم ترین پوشاک ضروری برای انسان ها می باشد که با استفاده از آن ، پاها حفاظت می گردد. کفش باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و استاندارد های لازم را داشته باشد. امروزه انواع متنوعی از کفش ها مشاهده می شود که هر یک برای افراد خاصی طراحی شده است ، کفش ها دارای سایز های مختلف می باشد که باید اندازه ای مناسب با پاهایمان داشته باشند. با استفاده از یک کفش خوب می توانیم مدت ها بدون بروز مشکلی راه برویم و به فعالیت های روزمره ی خود بپردازیم. کفش ها در تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ وجود دارند که هر یک مطابق با سلیقه های مختلفی می باشد و می توان نوع دلخواه را تهیه کرد. یکی از دسته بندی های سلیقه ای کفش ها به دو نوع کفش زنانه و  کفش مردانه می باشد که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشد و طراحی منحصر به فرد دارند. تولیدی کفش آرمیس یکی از فروشگاه های معتبر کفش در کشورمان می باشد. این مرکز انواع محصولاتش را با قیمت های بسیار مناسبی به شما ارائه می دهد.

کفش مردانه چیست؟

کفش های مردانه ، دسته ای کفش ها هستند که دارای بزرگ ترین سایز ها می باشد. کفش های مردانه معمولا مقاوم تر و ضخیم تر از کفش های زنانه می باشند. کفش های مردانه نیز دارای تنوع می باشند که از مهم ترین آن ها کفش مردانه رسمی و اسپرت می باشد که این کفش ها برای مصارف مختلفی تولید شده اند. کفش های اسپرت مناسب برای ورزش و پیاده روی می باشد که بسیاری از آقایان از این کفش ها استفاده می کنند که ازمهم ترین کفش های اسپرت می توان به کفش های ورزشی اشاره کرد . کفش های رسمی نیز برای مراسم و مجالس و مکان های رسمی می تواند مناسب باشد. بسیار مهم است که برای هر مکانی از کفش و لباس مناسب آن محیط استفاده کرد.

کفش مردانه معمولی

این کفش ها ، کفش هایی هستند که بیشترین استفاده از آن ها دیده می شود و قیمت های ارزان تری را نسبت به سایر کفش ها دارند. این کفش ها، نه رسمی هستند و نه اسپرت و می تواند برای روزمره مناسب باشد. این کفش ها معمولا کفی سختی دارند و  رویه ی نرم و منعطف که بسیار راحت هستند و در طول استفاده آسیبی به پا ها نمی رسانند. کفش مردانه معمولی هم می تواند از چرم های طبیعی باشد و هم مصنوعی که از نظ قیمتی با هم متفاوتند.

کفش مردانه آکسفورد

این کفش ها از رویه ی چرم تشکیل می شود و نوک کشیده ای دارند و می تواند برای مکان های رسمی و غیر رسمی استفاده شود و این کفش ها با انواع لباس های رسمی نیز بسیار مناسب است.

کفش مردانه طبی

کفش مردانه طبی از کفش های بسیار مناسب برای استفاده ی روزمره می باشد. این کفش ها که دارای استاندارد های لازم می باشند، معمولا پزشک ها برای افرادی که پا درد یا کمر درد دارند، خرید کفش طبی مردانه توصیه می کند که از کفش های طبی استفاده کنند. متاسفانه کفش های بسیاری وجود دارند که در زمان راه رفتن وزن را بر روی قسمتی از پا اعمال می کنند و در نتیجه موجب بروز آسیب هایی می شوند اما کفش های طبی یکی از کفش هایی است که استاندارد بوده و وزن افراد را روی قسمت های مختلف پاها توزیع می کند.

تولیدی کفش آرمیس از فروشندگان کفش های مردانه و زنانه در کیفیت های بسیار بالا می باشد که می توانید به صورت اینترنتی این کفش ها را با اطمینان کامل خریداری نمایید و در زمان کوتاه کفش مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 900
نمایش همه
علاقه مندی ها ()