با شنیدن اسباب بازی پسرانه به یاد شیطنت و شور و نشاط فراوان پسر بچه ها می افتیم، پسرانی که علاقه زیادی به تعمیر کردن، کشف کردن و ساختن دنیای خود را دارند. بازار اسباب بازی پسرانه مانند سایر محصولات، از تنوع بالایی برخوردار است و پاسخگوی هرگونه سلیقه ای می باشد. اسباب بازی فکری پسرانه، ماشین فلزی و ماکت ماشین خاص، تفنگ و ست های جنگی، هلیکوپتر، هواپیما و قطار از انواع اسباب بازی پسرانه هستند که هر کدام از آنها در مدلها، طرح ها، ابعاد، جنس، رنگبندی های گوناگون مورد علاقه پسر بچه ها ساخته و پرداخته می شوند که قیمت آنها هم بر اساس موارد نامبرده و هم برند سازنده اسباب بازی پسرانه تعیین می گردد. مجموعه بازی ساز مارکت علاوه بر اینکه نمایندگی برندهای مطرح جهانی همچون دیزنی، جکس پسیفیک، هاسبر، فانکو و غیره داراست، به پخش انواع اسباب بازی پسرانه، دخترانه، فکری، لگو و اکشن فیگور ساخت کشور نیز می پردازد. از اینرو از تنوع بالایی چه در محصولات و چه در قیمت آنها برخوردار بوده و خریداران جهت خرید اسباب بازی پسرانه از این مرکز می توانند به سایت فروشگاهی آن مراجعه کرده و بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود، نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.با خرید از این مرکز امکاناتی همچون دریافت ضمانت اصل کالا، تحویل سریع، ۷ روز ضمانت برگشت کالا را دریافت کرده و خریدی آسان را تجربه می نمایید.

انواع مدلهای اسباب بازی پسرانه جدید

اسباب بازی برای کودک علاوه بر تفریح و سرگرمی، به عنوان یک وسیله آموزشی به کار می رود، و در تولید انواع مدلهای اسباب بازی پسرانه جدید، این نکته کاملا لحاظ شده است. پسر بچه ها همیشه از پدران خود به عنوان الگو یاد می کنند، و از اینرو به انجام کارهایی که آنها انجام می دهند، می پردازند. علاقه زیادی به رانندگی، تعمیر کردن وسایل، ساختن طرح های متنوع و حل مشکلات دارند و همچنین آنها به سمت بازی هایی با تحرک بیشتر گرایش دارند. از معروف ترین مدلهای اسباب بازی پسرانه می توان به انواع ماشین، کامیون، تفنگ، هلیکوپتر، هواپیما، پهباد، اکشن فیگور، قطار و انواع لگو و پازل های ساختنی اشاره کرد. که در این میان اسباب بازی پسرانه ماشین، محبوب ترین و پرطرفدارترین وسیله بازی آنها است، که از تنوع خیلی بالایی برخوردار است و شامل اسباب بازی پسرانه ماشین شارژی، کنترلی، کامیون، ماشین فلزی و ماکت انواع ماشین های خاص که با جلوه زیبای خود سبب تکمیل شدن و خاص تر شدن کلکسیون کودک می شود، همچنین اسباب بازی ماشین کودک در رنگبندی های شاد و دارابودن قابلیت تحمل وزن کودکان تولید می شود و بعضی از آنها چراغدار و موزیکال بوده و کودکان علاقه زیادی به این ماشین ها دارند. اسباب بازی پسرانه فکری، انواع لگو و بازی های ساختنی جهت تقویت هوش، حافظه و قوه تخیل کودکان یک وسیله بازی ضروری و کارآمد است.

قطار به خاطر حرکت مارپیچی روی ریل و صدای خاص بوقی که دارد علاقه و وجد کودکان پسر و دختر را به همراه دارد، خرید اسباب بازی قطار را از سایت انجام دهید. پسران روحیه جنگجویی دارند از اینرو بازی با اسباب بازی پسرانه تفنگ و ست جنگی علاوه بر خالی کردن هیجانات و احساسات کودکان، تقویت روحیه و اعتماد به نفس آنها را به دنبال دارد. ساخت اکشن فیگورها که الهام گرفته از شخصیت های محبوب فیلم های هیجان برانگیز همچون سوپر من، مرد عنکبوتی، لاک پشت های نینجا و غیره است که هم به صورت تکی و هم به صورت بسته بندی های چندتایی به فروش می رسند. شرکت بازی ساز مارکت عرضه کننده انواع اسباب بازی پسرانه جدید به سراسر کشور است و تمامی محصولاتش را با ارائه ضمانت اصل کالا به دست مشتری در کمترین زمان ممکن می رساند. متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت و تنها را چند کلیک خرید خود را نهایی نمایند.

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()