کودکان بیشتر زمان خود را در دنیای کودکانه خود با اسباب بازی هایی که دارند، سپری می کنند، از این رو انتخاب بهترین و مناسب ترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه یکی از مواردی است که همواره ذهن والدین را به خود مشغول می سازد. اغلب رفتارها و کارهایی که دختران در کودکی انجام می دهند، تقلید از کارهای مادرشان است به نوعی مادر خود را الگو قرار می دهند و نسبت به کارهایی که انجام می دهند، کنجکاو هستند، به عنوان مثال دختران علاقه زیادی به آشپزی پیدا می کنند که انواع اسباب بازی دخترانه آشپزخانه جهت بازی کردن آنها طراحی و تولید شده است. امروزه تولید  اسباب بازی دخترانه در طرحها، مدلها، ابعاد و رنگبندی های مورد علاقه دختران صورت می گیرد و در بازار فروش اسباب بازی، شاهد تنوع بالایی از آنها هستیم. اسباب بازی علاوه بر اینکه جهت سرگرم شدن، مشغول شدن و احساس لذت کودکان استفاده می شود، در رشد عاطفی، روانی و شخصیتی آنها نیز تاثیر گذار است، از این رو در خرید اسباب بازی دخترانه جدید باید نکاتی از قبیل مواد سازنده، رنگ به کار رفته، جنس، گروه سنی و غیره را مد نظر قرار داد. انواع عروسک، ست لوازم آشپزخانه، ست میز آرایشی، لوزام پزشکی و خیاطی از معروف ترین و محبوب ترین انواع اسباب بازی دخترانه هستند. شرکت بازی ساز مارکت یکی از معتبر ترین وارد کنندگان و پخش کنندگان انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه و لوازم کودک است که تمامی محصولاتش را با ضمانت اصل کالا به سراسر کشور عرضه می نماید. جهت خرید اسباب بازی دخترانه جدید از این مرکز کافیست به وبسایت آن مراجعه کرده و در بین محصولات متنوع و باکیفیت، کالای مد نظر خود را انتخاب و خرید خود را نهایی کنید.

انواع مدلهای اسباب بازی دخترانه

در ساخت انواع مدلهای اسباب بازی دخترانه، علایق و گرایش های دختر بچه ها، توسط طراحان این محصولات در نظر گرفته شده است. دختران از تمامی کارهای مادر خود الگوبرداری می کنند، از این رو حین انجام بازی تصور می کنند که در حال انجام کارهای مهمی هستند، آنها عاشق عروسک هایشان هستند و برای آنها مادری می کنند در بین تمام مدلهای اسباب بازی دخترانه، عروسک از جایگاه ویژه ای در نزد دختران برخوردار است. عروسک باربی، بی بی بورن، پولیشی، سرامیکی، پلاستیکی، اکشن فیگور، شخصیت های کارتونی و عروسک حیوانات از انواع مختلف عروسکهای موجود در بازار هستند که بعضی از این عروسکها موزیکال و سخنگو بوده و وجد و هیجان زیادی را برای کودکان به ارمغان می آورد. خاله بازی از محبوب ترین بازی هایی است که دختر بچه ها انجام می دهند و علاوه بر عروسک از اسباب بازی  لوازم آشپزخانه و ست میز آرایشی استفاده می کنند. لوازم آشپزخانه هم به صورت تکی و هم به صورت ست های متنوع که حاوی یخچال، گاز، ماشین لباسشویی و غیره است، به فروش می رسد و از آنجاییکه دیگر کودک دست به وسایل آشپزخانه که اغلب خطرناک بوده، نمی زند بسیار گزینه مناسبی جهت سرگرمی آنها است.

فروش اسباب بازی دخترانه شیک

مراکز فروشگاهی حضوری و اینترنتی زیادی در عرصه اسباب بازی دخترانه و پسرانه فعالیت می کنند و هر کدام از آنها جهت فروش و سود بیشتر مجموعه خود، در تلاش هستند تا به مشتریان امکانات بیشتری را عرضه کرده و رضایت آنان را جلب نمایند، که یکی از معتبرترین و خوشنام ترین مراکز پخش کننده انواع اسباب بازی دخترانه خارجی و داخلی، مجموعه بزرگ بازی ساز مارکت است. فروش اسباب بازی دخترانه شیک با برندهای معتبر خارجی و همچنین برندهای داخلی معتبر مانند فروش اسباب بازی آشپزخانه در این مجموعه با بهترین خدمات فروش همچون ضمانت اصل کالا، تحویل سریع و مطمئن، ضمانت ۷ روز بازگشت کالا و خرید آسان می باشد، به طوریکه می توانید پرداخت قیمت اسباب بازی دخترانه خود را در درب منزل انجام دهید.

 

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 682
نمایش همه
علاقه مندی ها ()