ویژگی های انواع کفش ایمنی

در ساخت یک کفش ایمنی استاندارد، کیفیت تمامی اجزای سازنده از قبیل زیره، رویه، سرپنجه، طراحی قالب، کف داخلی کفش، نخ دوخت و غیره تاثیر گذار است. چرم گاو، رویه مصنوعی میکروفیبر، چرم جیر، اشپالت و طبیعی و چرم نبوک از انواع رویه کفش هستند که در ساخت کفش ایمنی به کار می روند. کفش ایمنی استاندارد را معمولا با چرم گاو یا بوفالو که از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند، می سازند این کفش ها دارای دوام زیادی بوده و از این رو دیرتر فرسوده می‌شوند. کفش ایمنی از لحاظ مقاومت در برابر ضربه، در سه گروه ۳۰، ۵۰ و ۷۵ به ترتیب افزایش مقاومت، قرار می گیرند. زیره کفش کار در سه نوع زیره پلی اورتان، ترمو پلی اورتان و رابر ساخته می شود که این زیره ها ضد سایش ، ضد روغن و ضد اسید می باشند و علاوه بر تجزیه نشدن در برابر اسیدها، از لغزش نیز جلوگیری می کنند. ضد لغزش بودن، ضد حساسیت زا بودن، دارابودن قابلیت ارتجاعی، مقاومت در برابر خستگی و غیره از جمله ویژگی های انواع کفش ایمنی هستند. برای خرید انواع کفش ایمنی استاندارد، می توانید به مجموعه رادین ایمن که سالهاست با سابقه درخشان در زمینه فروش تجهیزات ایمنی و ترافیکی فعالیت می کند، اعتماد کنید. در سایت این مجموعه تمامی محصولات به همراه مشخصات فنی آنها درج شده اند که متقاضیان محترم می توانند پس از مشاهده آنها نسبت به خرید آنلاین کفش ایمنی اقدام کرده و سفارش خود را در سایت به ثبت برسانند.

انواع کفش کار علاوه بر استفاده ای که دارند و محافظتی که از پاها به عمل می آورند، باید بهداشت آنها کاملا رعایت شده باشد یعنی موجب میخچه، قارچ و بوی نامطبوع نشوند. همچنین از آنجایی که افراد ساعتها از کفش ایمنی در محیط کار، استفاده می کنند باید کاملا احساس راحتی با آنها داشته باشند تا در آینده دچار مشکل ستون فقرات نشوند. از انواع کفش کار می توان به کفش پرسنلی، کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری و چکمه پلاستیکی اشاره کرد. که متریال مصرفی، محیطی که به کار می روند و قیمت خرید آنها نیز با یکدیگر فرق دارد. مجموعه معتبر رادین ایمن دارای نمایندگی رسمی کمپانی های معتبر تولید کننده تجهیزات ایمنی ایرانی و خارجی است که محصولات خود را با ارائه ضمانت اصل کالا به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان و کارفرمایان جهت خرید انواع کفش ایمنی با مناسب ترین قیمت می توانند به سایت این مرکز مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و مقایسه آنها، نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایند و محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای کشور که هستید، تحویل بگیرید.

خرید کفش ایمنی ارزان

قیمت خرید کفش ایمنی مانند خرید کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری به عوامل زیادی از جمله نوع کفش، مواد اولیه به کار رفته، جنس و برند سازنده بستگی دارد. هرچه کیفیت مواد اولیه بهتر باشد، مقاومت کفش ایمنی نیز بیشتر می شود و همچنین تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت آنها دارد. قیمت خرید کفش ایمنی خارجی به دلیل پرداخت هزینه حمل و نقل، نوسانات ارزی و هزینه گمرک نسبت به کفش ایمنی ایرانی گران تر است و همه افراد توانایی خرید آنها ندارند، و کفش ایمنی ساخت داخل که با مواد اولیه مرغوب ساخته می شود و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است برای این دسته از متقاضیان، مناسب است. متقاضیانی که قصد خرید کفش ایمنی ارزان را دارند و به کیفیت محصول نیز اهمیت می دهند، مجموعه رادین ایمن مرجع خوبی برای آنها می باشد زیرا تمامی محصولات خود را از معتبرترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات ایمنی، تهیه می نماید و در سایت خود، با بهترین قیمت به فروش می رساند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()