پا یکی از اعضای حساس و آسیب پذیر بدن است که در محیط های کاری علی الخصوص محیط‌ های خشن و زبر در معرض خطرات و آسیب های احتمالی قرار می گیرد، از این رو استفاده از کفش کار جهت محافظت از پاها و همچنین به حداقل رساندن خطرات در محیط کار توصیه می شود. از جمله خطراتی که پاها را در محیط ‌های کاری در معرض خطر قرار می دهند می توان به برخورد اجسام سنگین، حرارت مستقیم، مواد اسیدی و اجسام نوک تیز اشاره کرد. کفش کار جنس مقاوم و مستحکمی دارد از این رو می تواند از پاها در برابر عوامل آسیب زننده محافظت کند. از انواع تجهیزات ایمنی حفاظت پا می توان به کفش کار، کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری، چکمه پلاستیکی و کفش کارمندی اشاره کرد، که هر کدام از این کفشها مناسب یک محیط کاری بوده و همچنین متریال مصرفی آنها نیز با توجه به استفاده ای که دارند، متفاوت است. استفاده از کفش کار تا حدود ۶۰ درصد، از آسیب‌های احتمالی می کاهد و سبب افزایش ایمنی کارگران می شود، همچنین استفاده از کفش کار استاندارد علاوه بر مراقبت از پاها، سبب مقاومت در برابر خستگی و پیشگیری از بیماری های پوستی نظیر میخچه و قارچ می‌شود. متریال مصرفی این کفش ها با کفش معمولی متفاوت است و به جهت کارایی بالا، از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. فروشگاه رادین ایمن دارای نمایندگی تولید کنندگان برتر ایرانی و خارجی است و محصولات خود را همواره با تضمین بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. متقاضیان و کارفرمایان جهت خرید کفش کار می توانند از این مجموعه دیدن نمایند و پس از یافتن محصول دلخواه خود، به تکمیل خرید اینترنتی خود بپردازند.

ویژگی های انواع کفش کار

کفش کار ضد مواد خورنده، به خاطر موادی که در تولید آن به کار رفته در برابر مواد اسیدی بسیار مقاوم است، این کفشها با مواد اسیدی وارد واکنش نشده و در نتیجه تجزیه نمی شوند و برای افرادی که با مواد شیمیایی و اسیدی در ارتباط هستند بسیار مناسب است و محافظت بسیار خوبی را برای پاها به عمل می آورند. کفش کار عایق برق نیز مناسب برای تکنسین های برق و دیگر افرادی است که با برق سر و کار دارند، این کفشها از عبور جریان الکتریسته تا حدود ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ ولت به پاها جلوگیری می کنند. از جمله ویژگی های انواع کفش کار می توان به خاصیت ضد لغزش بودن، مقاوم بودن در برابر خستگی،  ضد حساسیت بودن، ایمنی و امنیت، راحتی و بهداشت و دوام بالا اشاره کرد. همانطور که اشاره شد، راحتی در کفش، ویژگی مهمی است زیرا باعث می شود افراد در دراز مدت احساس خستگی نکنند. مجموعه معتبر رادین ایمن یکی از اولین مراکز فروشنده تجهیزات ایمنی می باشد. 

رادین ایمن انواع کفش کار باکیفیت را با مناسب ترین قیمت به همراه ارائه ضمانت اصل کالا به مشتریان خود در سراسر کشور ارسال می‌ کند. کافیست یک بار به این مرکز معتبر اعتماد نمایید، تا برای همیشه خرید خود مانند خرید چکمه پلاستیکی را از همین مجموعه انجام دهید.

فروش کفش کار باکیفیت

مجموعه رادین ایمن از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی در سطح کشور است که با سالها سابقه درخشان در این عرصه توانسته رضایت و اعتماد بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید در این مرکز فروش کفش کار با کیفیت، صورت می گیرد‌.  خریداران انواع کفش کار از قبیل کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری، کفش پرسنلی و چکمه های پلاستیکی می‌توانند به آدرس اینترنتی وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و پس از مشاهده و مقایسه محصولات از نظر کیفی و فنی، نسبت به خرید اینترنتی کفش کار اقدام نمایند. 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 736
نمایش همه
علاقه مندی ها ()