پاها از مهمترین قسمت های بدن در هنگان انجام انواع فعالیت های فیزیکی می باشد، که برای حفظ سلامت آن ها به عنوان قلب دوم بدن، باید نهایت دقت را به کاربرد، به همین دلیل است که در میان تجهیزات ایمنی، کفش کار همواره بیشترین متقاضی را دارد. کفش کار  از سه قسمت بسیار مهم زیره، رویه و نوع دوخت و سبک طراحی تشکیل شده است، این قبیل از کفش ها در مدل ها و کیفیت های مختلف و متناسب با تمامی مشاغل از سازمانی گرفته تا صنعتی طراحی و تولید می شوند و قیمت کفش کار نیز در هر کدام از آن ها برحسب کیفیت و نوع متریال مصرفی متغییر است. کفش کار پرسنلی با هدف راحتی و آسایش کارکنان سازمانی و حفظ ارگونومی صحیح بدن در طول ساعات متوالی کار طراحی می شود، و معمولا دارای زیره طبی باکیفیت و رویه چرمی هستند، این کفش را می توان در شمار زیباترین نوع کفش های ایمنی قرار داد، که البته قیمت کفش کار هم در هرکدام از آن ها بسته به کیفیت زیره، سبک طراحی و نوع چرم مصرفی تغییر می کند. چرم گاو، نبوک، بوفالو، اشپالت، PU، نخ، جیر و پارچه از جمله متریالی هستند که در قسمت رویه کفش ایمنی قرار می گیرند. زیره انواع کفش کار و ایمنی را با توجه به نوع ترکیبات سازنده و کاربرد در دسته های انواع زیره پلی اورتان، ترموپلی اورتان و رابر قرار می دهند که در برابر حوادث ناشی از کار از جمله لغزش، خوردگی، جریان برق و غیره از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند، و از باکیفیت ترین نوع زیره نیز می توان به زیره رابر اشاره کرد که تمامی موارد فوق را دارد و در کفش های با درجه امنیتی بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت کفش کار با توجه به نوع زیره، رویه، آستر، نخ و دوخت در هرکدام از آن ها متفاوت است.

رادین ایمن از بزرگترین فروشگاه های تجهیزات ایمنی در برندهای معتبر داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت کالا می باشد، که قیمت کفش کار در آن به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از دیگر مراکز فروشگاهی و متفرقه می باشد. قیمت کفش کار در مجموعه معتبر و آنلاین رادین ایمن به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا، خصوصا در خریدهای سازمانی و عمده که حجم سفارشات بالاست، بسیار ارزان تر و اقتصادی تر از دیگر مراکز متفرقه می باشد، ضمن اینکه کیفیت و ایمنی محصولات این مرکز تضمین شده می باشد، و با خیالی آسوده می توان از سراسر کشور کفش مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش داد.

فروش کفش کار ارزان

امروزه شرکت های زیادی در جهت فروش تجهیزات ایمنی در حال رقابت با یکدیگرند یکی از این شرکت های ممتاز و برتر در زمینه عرضه انواع تجهیزات ایمنی، فروشگاه معتبر رادین ایمن است که با برقراری امکان خرید اینترنتی توانسته کمک زیادی به متقاضیان و کارفرمایان این تجهیزات در سراسر کشور نماید. با خرید اینترنتی کفش کار مانند خرید کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری از سایت این مجموعه می توانید از مزایایی همچون ضمانت بهترین قیمت کفش کار و بالاترین کیفیت، ضمانت ۷ روز بازگشت کالا در صورت ناراضی بودن، ارائه برگه تضمین اصالت کالا و نیز پرداخت آسان بهره مند شوید. قیمت کفش کار به عوامل مختلفی بستگی دارد که خوشبختانه در این سایت انواع رنج قیمتی، مناسب با توان مالی افراد مختلف وجود دارد. امکان فروش کفش کار ارزان در سایت این مجموعه میسر شده که متقاضیان با رجوع به سایت و مشاهده محصولات می توانند نسبت به خرید تکی و یا عمده کفش کار اقدام نمایند. ارسال سفارش برای ساکنان تهران توسط مجموعه رادین ایمن روزانه صورت می گیرد و برای افرادی که در شهرستان سکونت دارند نیز همان روز سفارش ثبت خواهد شد.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()