انواع تجهیزات ایمنی

از انواع تجهیزات ایمنی فردی می توان به لباس کار، کفش کار، کلاه و عینک ایمنی، دستکش کار و رسپیراتور اشاره کرد. که تمامی این وسایل نامبرده با توجه به نوع شغل و وظیفه ای که فرد دارد، توسط کارفرمایان تهیه می شود. بنابر این کارفرمایان در ابتدا باید با کار آشنایی داشته باشند، سپس خطرات آن کار را تشخیص دهند و در نهایت نسبت به خرید تجهیزات ایمنی اقدام کنند. لباس کار افراد متفاوت است و معمولا هر شغل رنگ لباس خاصی را دارد. به عنوان مثال در یک سری از مشاغل تنها در جهت هماهنگی افراد از لباس پرسنلی استفاده می شود در حالیکه برای سایر مشاغل اینگونه نیست، لباس کار برای آتشنشانان یک پوشش حفاظتی است. بنابر این لباس کار از جمله تجهیزات ایمنی  است که با توجه به شغل و شرایط آب و هوایی دوخته می شود و همچنین باید ایمنی، راحتی و هماهنگی را دارا باشد. کفش کار نیز در بعضی محیط های کاری جهت هماهنگی و نظم افراد است و در برخی دیگر مرتبط با شغلهایی مانند جوشکاری، کفش های عایق برق، چکمه های پلاستیکی قابل استفاده در دامداری، شیلات و کفش ایمنی ضد مواد خورنده هستند. مجموعه رادین ایمن تمام محصولاتش را با ارائه ضمانت کالا به سراسر کشور ارسال می نماید، خرید انواع تجهیزات ایمنی از این مجموعه معتبر به سه صورت پرداخت در محل، کارت به کارت و اینترنتی جهت رفاه حال مشتریان، انجام پذیر است که سبب شده خریداران با خاطری آسوده نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایند.

خرید تجهیزات ایمنی ارزان

در هر محیط کاری خطرات قابل پیش بینی وجود دارد که کارفرمایان با دقت و نکته سنجی آنها را شناسایی و جهت پیشگیری از وقوع آنها به خرید تجهیزات ایمنی اقدام می نمایند. عوامل زیادی بر قیمت خرید تجهیزات ایمنی اثر گذار هستند از آنها می توان به نوع، متریال سازنده و برند سازنده معتبر اشاره کرد و واضح است هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد، قیمت نیز گران تر می شود. همچنین تجهیزات ایمنی با برندهای خارجی به دلیل هزینه حمل و نقل، عوارض و متریال مرغوب نسبت به همان محصولات ساخت کشور گران تر است. پس ارزان تر بودن وسایل دلیلی بر نامرغوب بودن آنها نیست بلکه به خاطر نبود هزینه های فوق است. برای خرید تجهیزات ایمنی ارزان می توانید به وبسایت فروشگاهی رادین ایمن مراجعه نمایید و برای کارکنان خود، مناسب ترین آنها را به صورت بسته های چند عددی انتخاب نمایید، برای آگاهی از هزینه خرید با مشاوران فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند. ارسال محصولات برای ساکنین تهران روزانه صورت می گیرد و برای ساکنین شهرستان نیز همان روز سفارش به ثبت می رسد تا خریداران در کوتاه ترین زمان سفارش خود را دریافت نمایند.

فروش تجهیزات ایمنی باکیفیت

یکی از مرجع های خرید تجهیزات ایمنی و تجهیزات ترافیکی، فروشگاه تخصصی رادین ایمن است که سالهاست سه اصل ضمانت اصل کالا، بهترین قیمت و تحویل سریع و مطمئن را سرلوحه کار خود قرار داده و به آن متعهد است. این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را از بهترین و مطرح ترین برندهای داخلی و خارجی جمع آوری کرده و آنها به صورت عرضه مستقیم و بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می دهد‌. فروش تجهیزات ایمنی باکیفیت از قبیل فروش کفش ایمنی  و لباس کار، دستکش ایمنی، کلاه و عینک کار و تجهیزات حفاظت تنفسی در این مرکز صورت می گیرد. از دیگر مزایای خرید از فروشگاه رادین ایمن می توان به پرداخت آسان که به ۳ صورت کارت به کارت، در محل و اینترنتی است، ضمانت ۷ روز بازگشت کالا، مشاوره قیمت و کیفیت کالا با کارشناسان مجرب فروش اشاره کرد‌. متقاضیان با مراجعه به وبسایت این مرکز می توانند تجهیزات ایمنی مورد نظر را جستجو و در بین تنوع بالای آنها، کالای مور نظر خود را انتخاب و نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایند.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()