انواع دستکش استاد کار

دستکش استاد کار ضد برش مناسب برای افرادی است که در محیط های خشن کاری فعالیت می کنند. جنس رویه این دستکش لاتکس طبیعی و جنس پارچه آن پلی استر است. این دستکش در برابر برخورد با اجسام تیز و برنده مقاوم و مناسب مصارف ساختمانی، انبارداری و کار با شیشه می باشد. دستکش استاد کار چرمی با ضخامت بالایی که دارد از دست ها در برابر ورود اجسام نوک تیز، حرارت مستقیم و غیر مستقیم محافظت می کند و در جوشکاری، تراشکاری و نجاری قابل استفاده است.  دستکش استاد کار ضد اسید از مواد پلیمری و لاستیک ساخته شده این دستکشها از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و در آزمایشگاه صنعتی، صنایع غذایی، پالایشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. جهت خرید انواع دستکش استادکار می توانید به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمایید و پس از مشاهده محصولات و انتخاب دستکش استاد کار مورد نظر خود، جهت آگاهی از قیمت با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و خرید خود را تکمیل نمایید.

 نکات مهم در خرید دستکش استاد کار

از آنجاییکه وظیفه دستکش استاد کار حفاظت از دستهای شما در محیط های خشن کاری می باشد، باید از ویژگی های دستکش کار مناسب آگاه باشید. از سری نکات مهم در خرید دستکش استاد کار‌ می‌توان به مواردی از قبیل سایز، جنس، راحتی، مقاومت و غیره اشاره کرد که در ادامه به اختصار به توضیح موارد فوق می پردازیم. دستکش استاد کار کاملا باید سایز دست شما باشد، قبل از پرداختن به کار باید از سالم بودن آن مطمئن شوید، از مقاومت خوبی در برابر ضربات مکانیکی برخوردار باشند، دستکش استاد کار باید سبک و راحت باشد به گونه‌ای که سبب خستگی و کاهش راندمان کاری نشود، حرارت و جریان برق را از خود عبور ندهند، دارای تهویه هوای مناسب باشد که دستها عرق نکنند و همچنین قیمت خرید آنها مناسب باشد. جنس، سایز، برند سازنده و متریال به کار رفته در قیمت خرید دستکش استاد کار تاثیرگذارند، هرچه کیفیت ساخت آنها بالاتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار می‌شوند. مجموعه رادین ایمن دارای نمایندگی رسمی تولید کننده های معتبر ایرانی و خارجی است و در سایت خود تمامی محصولات به همراه ویژگی های فنی آنها درج شده‌اند. کارفرمایان و متقاضیان این محصولات کافیست به سایت مرکز رادین ایمن مراجعه کرده و با خاطری آسوده نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایند.

فروش دستکش استاد کار

یکی از معتبرترین و خوشنام ترین مراکز فعال در زمینه فروش تجهیزات ترافیکی و تجهیزات ایمنی از قبیل فروش کلاه ایمنی ، دستکش استاد کار، کفش و لباس کار و عینک ، فروشگاه رادین ایمن است که با سالها سابقه درخشان توانسته رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید. فروش دستکش استاد کار در این مرکز با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت صورت می گیرد، که کارفرمایان و متقاضیان جهت خرید آن می توانند به وبسایت این مرکز مراجعه نمایند و در بین تنوع بالای دستکش استاد کار، بر حسب شغل و حرفه خود اقدام به خرید اینترنتی کرده و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر کشور تحویل بگیرند. از دیگر مزایای خرید از فروشگاه معتبر رادین ایمن می توان به پرداخت آسان که مطابق با میل مشتری به سه صورت در محل، اینترنتی و کارت به کارت در نظر گرفته شده، ۷ روز ضمانت بی قید و شرط جهت مرجوع کالا و ارائه ضمانت اصل کالا اشاره کرد. انواع دستکش استاد کار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه رادین ایمن موجود است که متقاضیان و کارفرمایان جهت خرید دستکش استاد کار می توانند به وب سایت این مرکز مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر، جهت آگاهی از قیمت و نهایی کردن خرید خود با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 760
نمایش همه
علاقه مندی ها ()