ویژگی های انواع دستکش ایمنی

همانطور که در متن به آن پرداخته شد، دستکش ایمنی، مناسب با مصارف گوناگون تولید شده و هر کدام از آنها دارای متریال، جنس و کارآیی متفاوتی هستند از اینرو ویژگی های انواع دستکش ایمنی با یکدیگر متفاوت است. دستکش ایمنی چرمی سبب محافظت دستها در برابر حرارت بالای مستقیم و غیر مستقیم می شود، بسیار ضخیم بوده و امکان نفوذ اشیا تیز و برنده را غیر ممکن می کند، اما طراحی آنها به گونه ایست که در ساعات طولانی کار خسته نمی شوید و به راحتی می توانید به فعالیت خود ادامه دهید. دستکش ایمنی چرمی مناسب مشاغل نجاری، تراشکاری، جوشکاری و مصارف ساختمانی است. دستکش ضد برش مقاومت بالایی در برابر احتراق، بریدگی و پارگی و همچنین مهار ضربات اجسام را داراست و مناسب پالایشگاه ها، صنایع ساختمانی و نیز کارگرانی است که به صورت مستقیم با ماشین آلات صنعتی در ارتباط اند. دستکش ضد اسید مناسب افرادی است که در محیط های اسیدی  مشغول به کار هستند  این دستکش ها با مواد اسیدی وارد واکنش نمی شوند از اینرو قابل تجزیه و سوراخ شدن نبوده و سلامت دست افراد را تضمین می نمایند. برای خرید انواع  دستکش ایمنی  می توانید به وبسایت مجموعه معتبر رادین ایمن مراجعه نمایید و پس از مشاهده و مقایسه محصولات از نظر کیفی و فنی نسبت به خرید آنلاین دستکش ایمنی اقدام نمایید و محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه ضمانت اصل کالا در هر کجای کشور که هستید، تحویل بگیرید.

خرید دستکش ایمنی ارزان

دستکش ایمنی از ملزومات بسیاری از محیط های کاری جهت سالم ماندن دستها می باشد، از اینرو افراد درصدد خرید آن بر می آیند. به هنگام خرید از سالم بودن دستکش اطمینان حاصل نمایید، دستکش ایمنی باید راحت باشد و راندمان کاری را کاهش ندهد، ساییده نشود، ضربه گیر باشد، جریان برق را عبور ندهد، در برابر حرارت مقاوم  باشد، حساسیت برای فرد ایجاد نکند، انعطاف پذیر باشد و قیمت مناسبی داشته باشد. قیمت دستکش ایمنی به عوامل مختلفی از جمله جنس، سایز، مواد اولیه به کار رفته، برند سازنده و کیفیت تولید بستگی دارد، و طبیعی است که با بالارفتن کیفیت تولید، قیمت خرید دستکش ایمنی نیز افزایش می یابد‌. قیمت دستکش کار خارجی نسبت به ایرانی به جهت هزینه حمل و نقل، گمرک و غیره بالاتر است و همه افراد توانایی خرید آنها را ندارند. امروزه انواع دستکش ایمنی ایرانی، با کیفیت مطلوبی ساخته می شوند و حتی قابل رقابت با دستکش کار خارجی نیز هستند، از اینرو افراد با خاطری آسوده می توانند به خرید دستکش ایمنی ارزان بپردازند. فروشگاه رادین ایمن دارای نمایندگی کمپانی های خارجی و ایرانی است و در تمامی سالهای فعالیتش، تنها محصولات باکیفیت را به خریداران تحویل داده است. متقاضیان جهت خرید دستکش ایمنی ارزان می توانند به وبسایت آن مراجعه کرده و تنها با چند کلیک خرید خود را نهایی کنند.

فروش دستکش ایمنی باکیفیت

فروشگاه رادین ایمن از مراکز خوشنام و مطرح با سالها سابقه درخشان در عرصه تجهیزات ایمنی و ترافیکی است. این مجموعه یکی از اولین مراکز عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی نظیر کفش کار، عینک و کلاه ایمنی، لباس و دستکش ایمنی با بهترین کیفیت است و تمامی محصولاتش را با مناسب ترین قیمت، ضمانت اصالت کالا و  خیلی سریع به سراسر کشور ارسال می کند. فروش دستکش ایمنی باکیفیت مانند فروش دستکش ضد برش و کف مواد در این مرکز صورت می گیرد و متقاضیان محترم جهت خرید از این مرکز می توانند به سایت اینترنتی آن مراجعه کنند، و پس از مقایسه  محصولات، نسبت به خرید اینترنتی دستکش ایمنی باکیفیت اقدام کرده و سفارش خود را به ثبت برسانند. با خرید از مرکز رادین ایمن می توانید هزینه محصول را به ۳ صورت اینترنتی، کارت به کارت و یا در محل پرداخت نمایید. ضمانت ۷ روز بازگشت کالا در صورت ناراضی بودن و تحویل سریع و مطمئن از دیگر مزایای خرید از این مجموعه معتبر می باشد.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()