ویژگی های دستکش کار

از سری ویژگی های دستکش کار می توان به جنس مناسب، سایز، نوع مصرف، مقاومت در برابر سوختگی، جریان برق، ضربات سنگین و حرارت، حساسیت زا نبودن، داشتن تهویه جهت عرق نکردن دست ها، انعطاف پذیری، سبک و راحت بودن حین انجام کار و نیز داشتن قیمت مناسب اشاره کرد. مصارف انواع دستکش کار متفاوت است، به عنوان مثال دستکش کار ضد اسید، از مواد پلیمری و لاستیک ساخته می شود، که باعث می شود این محصول، در محیط های اسیدی با مواد مختلف وارد واکنش نشده و در نتیجه تجزیه نشوند و به بهترین حالت از دستها محافظت کنند و یا دستکش کار چرمی با ضخامت بالایی که دارد، علاوه بر جلوگیری از ورود اشیا نوک تیز از سوختگی دستها در برابر احتراق مستقیم و غیر مستقیم نیز جلوگیری می کند‌‌. مجموعه رادین ایمن دارای نمایندگی کمپانی های معتبر تولید کننده تجهیزات ایمنی ایرانی و خارجی است، با خاطری آسوده می توانید به این مجموعه اعتماد نمایید و خریدی مطمئن را از طریق سایت این مرکز به انجام رسانید.

نکات خرید دستکش کار ارزان

از جمله مهمترین نیازهای افراد در محیط های کاری زبر و خشن، وجود دستکش کار است. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی امروزه ماشین آلات مانند دستگاه پرس مجهز به کنترل ایمنی خودکار هستند که در صورت نزدیک شدن به دست افراد، دستگاه ها خاموش می شوند ولی باز هم نمی توان وجود ماشین آلات قدیمی و نیز محیط هایی مانند ریخته گری، جوشکاری و غیره که آسیب های زیادی را می توانند به دست وارد کنند، نادیده گرفت از این رو خرید دستکش کار اولویت کار افراد قرار می گیرد. قیمت دستکش کار به عواملی همچون نوع، جنس، متریال مصرفی و برند سازنده بستگی دارد و در صورت بالا بودن کیفیت، قیمت آن نیز بالا می رود. دستکش کار خارجی از قیمت بالایی برخوردار است و خیلی از افراد توانایی تهیه آنها را ندارند از این رو به خرید دستکش کار ارزان رو می برند. نباید قیمت را فدای کیفیت کرد، زیرا محافظتی که این دستکش ها از دستها بر عهده دارند، ارزش زیادی در جهت سلامتی کارکنان دارد. امروزه در تولید اکثر محصولات ایرانی از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود که سبب شده این محصولات در رقابت با محصولات خارجی نیز قرار بگیرند و از جاییکه قیمت  خرید تجهیزات ایمنی ایرانی به علت نپرداختن هزینه حمل و نقل و گمرک بسیار پایین تر از محصولات خارجی است و همچنین از دوام و کیفیت بالایی نیز برخوردارند، توانسته اند طرفداران زیادی را به خود جذب نمایند. برای خرید دستکش کار ارزان می توانید به وب سایت فروشگاهی رادین ایمن مراجعه نمایید، در منوی سایت این مرکز انواع محصولات دسته بندی شده که کار خرید را برای متقاضیان تسهیل نموده است. پس از مشاهده و مقایسه انواع دستکش کار موجود و انتخاب محصول مورد نظر خود می توانید خرید خود را ثبت نمایید و محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سراسر کشور تحویل بگیرید.

فروش دستکش کار باکیفیت

مجموعه رادین ایمن از اولین مراکز فروش تخصصی تجهیزات ایمنی و تجهیزات ترافیکی در کشور است که با سالها سابقه درخشان در این عرصه، اعتبار خوبی را نصیب خود کرده است. این مرکز تمامی محصولات خود را از معتبرترین تولیدکنندگان در داخل و خارج کشور جمع آوری نموده و در سایت خود به فروش می رساند. فروش دستکش کار باکیفیت، کفش و لباس کار، عینک و کلاه ایمنی در این مرکز با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد و متقاضیان جهت خرید دستکش کار می توانند به آدرس اینترنتی سایت این مرکز مراجعه کرده و پس از مشاهده محصولات و تنوع بالایی که دارند، جهت آگاهی از قیمت و تکمیل خرید اینترنتی خود، با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرند. با خرید دستکش کار و یا سایر محصولات از این مرکز، از مزایایی همچون دریافت ضمانت اصل کالا، تحویل سریع و مطمئن، تضمین بهترین قیمت و کیفیت و نیز ۷ روز ضمانت بازگشت کالا در صورت نارضایتی، بهره مند می شوید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()