سر و گردن از مهمترین و حساس ترین نقاط بدن محسوب می شوند، کلاه ایمنی از جمله تجهیزات ایمنی است که در محیط های مختلف شغلی  برای حفاظت از سر و گردن استفاده می شود. قیمت کلاه ایمنی با توجه به امنیت و سلامتی که برای افراد ایجاد می کند، کاملا توجیح پذیر است. ۱۰ درصد جراحت های محیط کار مرتبط با سر است که اغلب آنها شدید است و سلامت کارکنان را تهدید می کند، از اینرو استفاده از کلاه ایمنی توسط کارگران در محیط کار الزامی است. کلاه ایمنی انواع مختلفی دارد که کارفرمایان با توجه به محیط کار و خطرات احتمالی آن، نسبت به خرید کلاه ایمنی مناسب اقدام می نمایند. قیمت کلاه ایمنی به مواردی مانند نوع، جنس، مواد اولیه و برند سازنده بستگی دارد. کلاه ایمنی توسط کارگران ساختمانی، جوشکاران، تکنسین های برق، آتشنشانان و غیره استفاده می شود و از آنها در برابر سقوط اجسام مختلف، شوک الکتریکی، ورود اشیا نوک تیز و غیره محافظت به عمل می آورد. قیمت کلاه ایمنی با توجه به کارآیی های زیادی که در جهت حفاظت از افراد انجام می دهد، در هر صورت مقرون به صرفه است اما برخی از فروشنده های سودجو به فروش کلاه ایمنی بی کیفیت می پردازند که این کلاه ها نه تنها موجب حفاظت نمی شوند بلکه آسیب های جبران ناپذیری را نیز به دنبال خواهند داشت، از این رو به هنگام خرید نباید تنها قیمت کلاه ایمنی را مد نظر قرار داد بلکه باید به داشتن تاییدیه های استاندارد جهانی آن توجه نمود. یکی از مراکز فعال و متخصص در زمینه فروش انواع تجهیزات ایمنی فروشگاه رادین ایمن است که با سالها فعالیت در این عرصه توانسته از جایگاه خوبی بهره مند گردد. قیمت کلاه ایمنی و سایر محصولات این مرکز به علت عرضه مستقیم و بی واسطه، کاملا مناسب است و افراد جهت خرید کلاه ایمنی، تنها کافیست به وبسایت این مرکز مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

انواع کلاه ایمنی

کلاه ایمنی در سه نوع کلاه ایمنی کار در ارتفاع، لبه دار گپ و گپ به فروش می رسد و قیمت کلاه ایمنی در موارد نامبرده به دلیل متریال به کار رفته بر حسب ریسک محیط کار و حفاظت بیشتر از افراد، با یکدیگر متفاوت است. کلاه ایمنی کار در اتفاع دارای متریال بسیار مقاوم و انعطاف پذیری است، این کلاه توانایی مهار ضربات وارد شده و مقاومت در برابر سقوط اجسام سنگین را داراست و از اجزای تشکیل دهنده آن می توان به پوسته، فوم EPS ، پیشانی بند، لبه، نوار عرقگیر و غیره اشاره کرد، قیمت کلاه ایمنی کار در ارتفاع به علت کارآیی بالا، گران است که البته کاملا این قیمت توجیح پذیر است. فروش کفش ایمنی از طریق سایت انجام می گیرد.

‌‌کلاه ایمنی لبه دار گپ توسط مهندسان، سرپرستان و افرادی که کمتر در معرض خطر هستند استفاده می شود. کلاه گپ نیز دارای دو بخش داخلی و بیرونی است و همچنین دارای وزن کم و سبک، قابلیت شستشو و نیز تغییر سایز می باشد. از لحاظ کیفی نیز کلاه ها دارای سه کلاس هستند، کلاه کلاس Eبهترین نوع کلاه ایمنی است که توانایی دفع ۲۰ هزار ولتاژ را دارست، بعد از آن کلاه کلاس Gتا ۲۲۰۰ ولت مقاومت برقرار می کند و در نهایت کلاه ایمنی کلاسC که کاملا رساناست ‌و اصلا عایق جریان برق نمی باشد. قیمت کلاه ایمنی کلاس Eنسبت به بقیه بالاتر است و تکنسین های برق با استقاده از این کلاه به راحتی می توانند خطر برق گرفتگی را از خود دور نمایند. متقاضیان با مراجعه به وبسایت رادین ایمن می توانند از تمامی محصولات دیدن کرده و پس از انتخاب کالای مورد نظر خود، تنها با چند کلیک خرید اینترنتی خود را ثبت نمایند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 759
نمایش همه
علاقه مندی ها ()