خرید کفش ایمنی ارزان

اجزای سازنده کفش از قبیل رویه، زیره، کف داخلی کفش، طرح قالب، آستر و سرپنجه در قیمت کفش ایمنی بسیار تاثیر گذارند و بالا رفتن کیفیت آنها، تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت می گذارند. با پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه تجهیزات صنعتی، شاهد کمپانی های زیادی هستیم که در حال رقابت بایکدیگرند و هر یک قصد دارند تا محصولی متمایز را به بازار فروش وارد نمایند و طرفداران زیادی را جذب خود کنند. کمپانی های ایرانی امروزه در حال تولید محصولات باکیفیت هستند به طوری که در حال رقابت با محصولات خارجی نیز قرار گرفته اند. قیمت کفش ایمنی خارجی به خاطر مواد اولیه مرغوب، نوسانات ارزی، پرداخت هزینه حمل و نقل و عوارض نسبت به  قیمت کفش ایمنی ایرانی بسیار گران تر است، از این رو خیلی از افراد به خاطر کمبود توانایی مالی ترجیح به خرید کفش ایمنی ارزان دارند. جهت خرید کفش ایمنی ارزان و با کیفیت می توانید مجموعه معتبر رادین ایمن را انتخاب کنید و  به سایت این مجموعه مراجعه نمایید، پس از انتخاب محصول مورد نظر خود جهت نهایی کردن خرید، با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این مرکز با سالها سابقه درخشان در عرصه فروش تجهیزات ایمنی به خوبی می توانند شما را در در امر خرید راهنمایی کنند.

ویژگی های انواع کفش ایمنی استاندارد

از جمله ویژگی های انواع کفش ایمنی استاندارد، می توان به ایمنی و امنیت، قابلیت ارتجاعی، مقاومت در برابر خستگی، راحتی و بهداشت، حساسیت زا نبودن، لغزنده نبودن و دوام بالا اشاره کرد، همچنین قیمت کفش ایمنی نیز از جمله مواردی است که افراد به هنگام خرید باید به آن دقت کنند. افرادی که با برق سر و کار دارند باید کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری را تهیه نمایند، این کفشها به دوسته فشار ضعیف ۵۰۰ ولت و فشار قوی ۱۸۰۰ ولت که در برقکاری های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، تقسیم می شوند و قیمت کفش ایمنی در این مدل به دلیل نوع متریال مرغوب صنعتی بالاتر از مدلهای دیگر است. کفش ایمنی پنجه فولادی با رویه چرم و زیره ضخیمی که دارد، از پاها در برابر برخورد اجسام سنگین، سوختگی و غیره محافظت می کند و قیمت خرید آن هم به مراتب بالاتر است. قیمت کفش ایمنی پرسنلی یا کارمندی، در صورتیکه زیره آن از جنس رابر و رویه آن از جنس چرم مرغوب بوفالو یا گاو باشد را می توان در شمار با کیفیت ترین نوع کفش ایمنی قرارداد. اگر به دنبال یک مجموعه معتبر در جهت خرید انواع کفش ایمنی هستید فروشگاه رادین ایمن یک انتخاب مناسب برای شما می باشد و با خاطری آسوده می توانید خرید خود را از این مجموعه معتبر به صورت اینترنتی انجام داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول خود را در سراسر کشور تحویل بگیرید.

فروش کفش ایمنی باکیفیت

یکی از اولین مراکز عرضه کننده و پخش کننده انواع تجهیزات ایمنی از قبیل تجهیزات حفاظت دست، پا، سر و گردن و صورت در کشور، فروشگاه رادین ایمن است که تمامی محصولات خود را از معتبرترین کمپانی های سازنده در داخل و خارج کشور گردآوری نموده است. فروش کفش ایمنی  با کیفیت در این مرکز به صورت اینترنتی انجام می گیرد، قیمت کفش ایمنی و سایر محصولات این مجموعه نیز در رنج های متفاوت وجود دارد که متقاضیان و کارفرمایان جهت خرید کفش ایمنی مانند  خرید کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری کافیست به سایت فروشگاهی رادین ایمن مراجعه کرده و از محصولات متنوع آن دیدن نمایند و پس از انتخاب محصول، جهت آگاهی از قیمت با کارشناسان مجرب این مرکز تماس حاصل کرده و سپس اقدام به تکمیل خرید اینترنتی خود نمایند. ارائه ضمانت اصل کالا، ضمانت بهترین و بالاترین کیفیت، ارسال سریع، پرداخت آسان و ۷ روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط کالا از سری مزایای خرید اینترنتی از این مجموعه معتبر می باشد.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 768
نمایش همه
علاقه مندی ها ()