رول کشاورزی از دیگر تجهیزاتی است که در امور کشاورزی به کار برده می شود. رول کشاورزی از جنس پلاستیک تولید شده است و بیشترین کاربرد را در امور آبیاری دارد. با خرید رول کشاورزی می توان به سیستم آبیاری نظم بخشید. مهمترین قسمت از مراحل رشد درختان، مرحلۀ آبیاری درختان است که باید به صورت زمانبندی صورت می گیرد. استفاده از رول کشاورزی می تواند در کاهش مصرف آب نقش بسزایی داشته باشد. نایلون رول کشاورزی برای پرورش گیاهان گلخانه ای به کار برده می شود و از کیفیت بالایی تولید می شوند. استفاده از تجهیزات کشاورزی مدرن و کاربردی برای پیشرفت در صنعت کشاورزی لازم است. فروش رول کشاورزی نیز در همین راستا تولید و عرضه می شوند. 

گروه صنعتی سبلان پلاست در حوزۀ تولید تجهیزات کشاورزی فعالیت می کند و در لیست محصولات تولیدی شرکت می توانید فروش رول های کشاورزی را مشاهده نمائید.

موارد کاربرد رول های کشاورزی

نایلون های کشاورزی یا همان رول های کشاورزی در ابعاد و ضخامت های متفاوت تولید می شوند. بنابراین کشاورزان می توانند از این فرصت در جهت بهبود عملکرد کشاورزی استفاده نمود. توجه به این نکات لازم و ضروری است چون به واسطۀ رول های کشاورزی می توان به سهولت عملیات آبیاری را انجام داد و مسیر آبیاری را روان نموده و از هدر رفت آب جلوگیری نمود. تولید رول های کشاورزی در ابعاد مختلف صورت می گیرد و این مسئله تأثیر قابل توجهی بر روی روند رشد گیاهان دارد.

امروزه خرید و فروش رول های کشاورزی برای فرآیند آبیاری لازم و ضروری است بدین وسیله راحت تر از قبل می توانند عملیات آبیاری را بدون نیاز به استفاده از تجهیزات کشاورزی مازاد و با هزینه های بالا انجام داد. فروش رول نایلون های کشاورزی در عرض های 20 سانت الی 10 متر صورت می گیرد و کشاورزان متناسب با گیاهانی که پرورش می دهند و فضایی که در نظر می گیرند، می توانند هر کدام از این موارد را انتخاب نموده و به عنوان نایلون آبیاری استفاده نمایند.

همچنین تولید رول های کشاورزی با ضخامت های تک لایه ای و چند لایه ای صورت می گیرد و از کیفیت بالایی برخوردار است. فرآیند آبیاری گیاهان از اهمیت بالایی برخوردار است چون در این روند گیاهان را می توان با حداقل مصرف آب، آبیاری نموده و بتوان در مصرف هزینه ها صرفه جویی نمود.

گروه صنعتی سبلان پلاست به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و فروش تجهیزات کشاورزی از جمله انواع رول کشاورزی، کیسه های کشاورزی و غیره فعالیت می کند و کشاورزان می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا این نوع تجهیزات را خریداری نموده و برای بهینه سازی روند آبیاری و کشاورزی درختان استفاده نمایند.

قیمت رول های کشاورزی

قیمت رول های کشاورزی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد رول و میزان ضخامت آن اشاره نمود. بنابراین متناسب با نوع عملیات آبیاری می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا انواع رول کشاورزی را برای امور آبیاری خریداری نمود و از آن استفاده کرد. خرید کیسه های کشاورزی را با قیمت ارزان از این مرکز انجام دهید.

کاربرد نایلون رول کشاورزی بیش از گذشته در امور آبیاری به کار برده می شود و استفاده از تجهیزات کشاورزی مدرن و پیشرفته می توان به بهترین شکل ممکن عملیات کشاورزی را با حداقل مصرف آب استفاده نمود. به این ترتیب می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا محصولات کشاورزی را خریداری نموده و از آن برای رشد و توسعۀ کشاورزی استفاده نمایند. در همین راستا خرید رول کشاورزی ارزان توانسته به افراد کمک کند که بتوانند از پیشرفته ترین تجهیزات کشاورزی برای بهینه سازی فرآیند آبیاری استفاده نمایند.

گروه صنعتی سبلان پلاست با تکیه بر دانش افراد متخصص و همچنین تجهیزات کشاورزی قادر به تولید انواع تجهیزات کشاورزی می باشد و این مسئله رشد کشاورزی را برای افراد به دنبال داشته است.

 

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()