نوار آبیاری قطره ای یکی از تجهیزات لازم و ضروری برای انجام آبیاری قطره ای می باشد. در این سبک از آبیاری، به میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی می شود. علاوه بر آنکه از تبخیر آب جلوگیری می شود. امروزه استفاده از تجهیزات آبیاری قطره ای توانسته به بهینه سازی صنعت کشاورزی کمک کند که در ادامه به مواردی چون ویژگی های نوار تیپ یا همان نوار آبیاری قطره ای اشراه می کنیم. با توجه به گسترش این تکنیک آبیاری، شاهد خرید و فروش  نوار آبیاری قطره ای می باشیم.

گروه صنعتی سبلان پلاست یکی از پیشگامان در صنعت تولید و عرضۀ مستقیم تجهیزات کشاورزی مدرن چون انواع نوار آبیاری قطره ای، رول کشاورزی، کیسه های کشاورزی، سبد کشاورزی و غیره با قیمت مناسب می باشد.

فروش نوار آبیاری قطره ای و ویژگی های آن

نوار آبیاری قطره ای از جنس پلی اتیلن تولید می شوند و دارای دیواره ای با ضخامت نازک است که به صورت مسطح و منعطف ساخته شده و به صورت رول بسته بندی می شوند. همانطور که از نامش مشخص است، به صورت نوار مانند تولید شده اند که با ورود آب پُر شده و به واسطۀ دریپرهای تعبیه شده بر روی نوار، آب خارج می شود. در انتهای عملیات آبیاری نیز می توان آنها را جمع آوری نمود و به حالت مسطح اولیه بازگرداند.

هم اکنون در صنعت کشاورزی مدرن و پیشرفته از مزایای آبیاری قطره ای بهره گرفته می شود و به طبع آن توانسته اند بازدهی خود را بهبود ببخشند. نکتۀ مهمی که در طراحی نوارهای آبیاری قطره ای وجود دارد، داشتن دیوارۀ نازک و تیپ هایی ضخیم و قطره چکان هایی در فواصل متفاوت از یکدیگر می باشند. در این صورت هنگام خرید نوار آبیاری قطره ای باید فاصلۀ میان درختان را در نظر داشته باشید. برای پیاده سازی سیستم آبیاری قطره ای از تجهیزاتی چون لوله های اصلی و فرعی، شیرفلکه ها، ایستگاه پمپاژ، اتصالات و غیره اشاره نمود. آبدهی مناسب و یکنواخت از ویژگی های قابل توجه سیستم آبیاری قطره ای محسوب می شود که به واسطۀ ایستگاه پمپاژ پیاده سازی می شود و فشار کاری معمولی دارد.

همچنین در پیاده سازی سیستم آبیاری تیپ و نصب نوارهای آبیاری قطره ای، قسمت ایستگاه پمپاژ مسئول تأمین و تنظیم میزان فشار گردش آب در تمامی مناطق آبیاری است. در ابتدای جریان آب به داخل لوله ها و نوارهای قطره ای، فیلتر نصب می شود که بتوانند از مزایای آن برای عبور ذرات ریز و معلق استفاده نمود. چرا که وجود ذرات ریز و معلق می تواند چشمه های تیپ نوار آبیاری را بپوشاند و مانع از خروج آب شود.

گروه صنعتی سبلان پلاست با استفاده از امکانات پیشرفته و تجهیزات مدرن، قادر به فروش انواع نوار آبیاری قطره ای و همچنین سایر تجهیزات آبیاری مدرن می باشد.

خرید نوار آبیاری قطره ای با قیمت ارزان

قیمت نوار آبیاری قطره ای به ابعاد و میزان ضخامت نوار بستگی دارد. علاوه بر آنکه تولید سفارشی نوارهای آبیاری قطره ای گران تر خواهد بود. با بهره گیری از این روش سیستم آبرسانی کشاورزی به میزان قابل توجهی می توان در مصرف آب و هزینه های کشاورزی صرفه جویی نمود. علاوه بر آنکه نیاز به سرکشی و مراقبت فراوان نسبت به آبیاری غرق آبی نیست. به همین دلیل خیلی از افراد متقاضی خرید نوار آبیاری قطره ای و پیاده سازی سیستم های تیپ در زمین کشاورزی خود می باشند. خرید سبد کشاورزی با کیفیت بالا را از سایت این مرکز انجام دهید.

گروه صنعتی سبلان پلاست نیز با همین هدف توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را آغاز نموده و بتواند قدمی مؤثر برای گسترش صنعت کشاورزی در کشور بردارد. برای آگاهی از قیمت نوار آبیاری قطره ای و نحوۀ تحویل و پیاده سازی آن می توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 675
نمایش همه
علاقه مندی ها ()