کیسه های کشاورزی از جنس پلی اتیلن پلاستیک تولید می شوند. برای تولید کیسه های کشاورزی از تکنولوژی های پیشرفته و مواد اولیۀ با کیفیت استفاده می شود. تنوع تولید این کالا بسیار است و از کیفیت بالایی برخوردار است، چرا که متناسب با موقعیت های مختلف می توان مناسب ترین نوع کیسه را خریداری نمود. در همین راستا فروش کیسه های کشاورزی چون کیسه های تک لا، کیسه های بغل باز، کیسه های روده ای، کیسه های گاست دار و ... با استقبال روبرو شده است. با بهره گیری از نایلون کشاورزی و  کیسه های کشاورزی به سهولت می توان محصولات کشاورزی را بسته بندی نمود.

با توسعۀ صنعت کشاورزی در جهان، در ایران نیز برخی از شرکت ها به صورت کاملا تخصصی در زمینۀ تولید تجهیزات کشاورزی مدرن گام برداشته اند که می توان به گروه صنعتی سبلان پلاست اشاره نمود. در این مجموعه برخی از تجهیزات کشاورزی مدرن با استفاده از ماشین آلات پیشرفته تولید می شوند که می توان به انواع کیسه کشاورزی، رول های کشاورزی، انواع نوار آبیاری قطره ای، سبد کشاورزی و غیره اشاره نمود.

مهمترین موارد کاربرد کیسه کشاورزی

همانطور که پیش از این در ابتدای مقاله اشاره نمودیم، کاربرد گستردۀ کیسه های کشاورزی برای بسته بندی محصولات مختلف می باشد. به عنوان مثال برای بسته بندی گندم، جو، حبوبات، برخی از صیفی جات چون سیب زمینی نیاز به خرید کیسه های کشاورزی است که بتوانند آنها را از سر زمین کشاورزی بسته بندی نمود و به سهولت بتوان حمل و نقل آنها را انجام داد.

ویژگی های کیسه های پلی اتیلن کشاورزی

تولید کیسه های کشاورزی به صورت تک لایه ای تا چند لایه ای صورت می گیرد. این نوع کیسه ها دارای یک سری ویژگی های ساختاری هستند که هنگام خرید کیسه های پلاستیکی کشاورزی باید در نظر داشته باشید. این نوع کیسه ها دارای قابلیت چاپ فلکسو با رنگبندی های مختلف و بهترین دوخت دارد. همچنین استحکام این نوع کیسه ها بسیار بالا می باشد و برابر سوارخ شدن و پارگی مقاومت بالایی دارد. کاربرد بالایی دارد و می توان آن را به وفور در مزارع کشاورزی برای بسته بندی محصولات مشاهده نمود.

گروه صنعتی سبلان پلاست مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات است که قابلیت تولید و چاپ بر روی تجهیزات کشاورزی تولید شده را متناسب با نیاز مشتریان در سراسر کشور دارد.

خرید فیلم پلی اتیلن پلاستیکی یا همان کیسه های کشاورزی برای جمع آوری محصولات کشاورزی ضرورت دارد. چرا که نقش مهمی بر چگونگی نگهداری و همچنین فروش محصولات دارد. به همین دلیل می توانید شاهد فروش کیسه های پلی اتیلن کشاورزی در ابعاد و رنگبندی های مختلف باشید که متناسب با نوع کاربری های مختلف به کار برده می شوند.

عوامل مؤثر بر قیمت کیسه های کشاورزی

این نوع کیسه ها برای بهینه سازی جمع آوری کشاورزی به کار برده می شوند و کیفیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام خرید کیسه های کشاورزی توجه به دوخت، ابعاد، تعداد لایه و میزان ضخامت از جمله موارد مهمی هستند که باید در نظر گرفته شود و ارتباط مستقیم با طول عمر کیسه های پلی اتیلن پلاستیکی خواهد داشت. در ضمن این موارد بر روی قیمت کیسه های کشاورزی تأثیرگذار می باشد. فروش نوار آبیاری قطره ای در مرکز سبلان پلاست با قیمت ارزان انجام می گیرد.

کیسه های روپالتی، کیسه های زباله، کیسه های فروشگاهی، شیرینگ هود، کیسه های صنعتی و ... از دیگر کیسه های رایجی هستند که همچون کیسه های کشاورزی مطابق با یک فرآیند خاص تولید می شوند و در دسترس صنعت گران و کشاورزان برای امور بسته بندی کالاهای مختلف استفاده می کنند.

گروه صنعتی سبلان پلاست در زمینۀ تولید و فروش کیسه های کشاورزی و همچنین چاپ فلکسو بر روی آنها می باشد. این مجموعه همچنین امکان خرید کیسه های کشاورزی سفارش را برای متقاضیان گرامی فراهم نموده است.

 

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 730
نمایش همه
علاقه مندی ها ()