عروسک، بدون تردید یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین اسباب بازی دخترانه است. با پیشرفت روز افزون صنعت اسباب بازی روز به روز به تعداد و تنوع عروسک ها افزوده شد به طوریکه امروزه شاهد عروسک پولیشی، سرامیکی، پلاستیکی، پارچه ای، بافتنی، انگشتی، لگو و اکشن فیگور هستیم که هر کدام از آنها در ابعاد، مدلها و رنگبندی های خاص طراحی و تولید شده و در بازارهای جهانی عرضه می گردند. کودکان از قوه تخیل بالایی برخورداند که در صورت بازی با اسباب بازی مناسب، سبب تقویت آن می شوند. به هنگام بازی با عروسک های خود، صحبت می کنند و این قضیه تاثیر مستقیمی در بهبود قدرت تکلم و مهارت های روانی آنها دارد. دختران از آنجاییکه خود را مانند مادرشان تلقی می کنند، از کارهای آنها الگو برداری کرده که سبب رشد مهارت های اجتماعی، روانی و حرکتی آنها می شود. قیمت عروسک دخترانه با توجه به مدل، ابعاد، متریال مصرفی و شرکت سازنده  متفاوت بوده و افراد با توجه به توان مالی و علاقه کودک خود می توانند نسبت به خرید عروسک های زیبا اقدام نمایند. شرکت بازی ساز مارکت مرجع معتبر و مطرحی در زمینه فروش عروسک، انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه و لوازم کودک است. تمامی محصولات در فروشگاه ایترنتی این مجموعه دسته بندی شده و همچنین امکان مقایسه آنها جهت خرید عروسک شیک و سایر محصولات فراهم گردیده و مشتریان می توانند تنها با چند کلیک خرید خود را نهایی کنند.

 راهنمای انتخاب عروسک دخترانه

علاقه دختران بعد از یک سالگی به عروسک زیاد می شود و اغلب یکی از محبوب ترین عروسک های خود را برای بزرگسالیشان حفظ می کنند که یادآور خاطرات زیبای دوران کودکی آنها است. برای خرید عروسک های زیبا باید به مواردی از قبیل جنس عروسک، مواد به کار رفته و ابعاد آنها دقت کرد. برای کودکان زیر دو سال نباید عروسک سرامیکی، اسباب بازی هایی با قسمت های تیز و برنده و یا عروسک های خیلی ریز را خریداری کرد، از آنجاییکه کودکان عروسک ها را به سمت دهان خود می برند باید دقت نمود که دارای قسمت های جداشونده نبوده و همچنین از مواد شیمیایی در ساخت آنها استفاده نشده باشد. در خرید عروسک دخترانه، ابعاد و اندازه آن نیز مطرح است بهتر است از خرید عروسک های بزرگ برای بچه های کوچک خودداری نمود زیرا حمل آنها برای کودکان طاقت فرسا است و زود خسته می شوند. از مهمترین راهنمای انتخاب عروسک دخترانه می توان به قیمت خرید اسباب بازی پسرانه و دخترانه اشاره کرد که متقاضیان محترم می توانند با توجه به  بودجه مالی خود، در بین خیل محصولات موجود در بازار بهترین آن را که متناسب با علاقه و بودجه آنها است، خریداری نمایند. شرکت بازی ساز مارکت وارد کننده و پخش کننده انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه و عروسک در برترین برندهای محبوب خارجی مانند لگو، دیزنی لند، جکس پسیفیک و غیره است. تمامی این محصولات را با بهترین شرایط می توانید در سایت فروشگاهی مجموعه معتبر بازی ساز مارکت دیدن نمایید و بعد از مقایسه آنها با یکدیگر، سفارش خود را به ثبت برسانید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را در درب منزل تحویل بگیرید.

 فروش عروسک های زیبا

با رشد صنعت اسباب بازی به وسعت جهان، شرکت های فعال در این زمینه، به رقابت در بازار پرداختند تا سهم بیشتری از فروش را به خود اختصاص دهند، شرکت بازی ساز مارکت یکی از بزرگترین و مطرح ترین واردکننده ها و عرضه کننده های انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه، عروسک و لوازم کودک است. فروش عروسک های زیبا در این مرکز به صورت اینترنتی صورت می پذیرد و از مزایای خرید از این شرکت می توان ضمانت اصل کالا، ۷ روز ضمانت برگشت، تحویل سریع و مطمئن را نام برد.

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()