اسباب بازی مهمترین وسیله در جهت افزایش رشد همه جانبه و شکوفایی استعدادهای کودکان است. قدرت تخیل کودکان بسیار بالاست و می توان با انتخاب و خرید اسباب بازی مناسب، سبب تقویت هوش و قوه تخیل آنها شد. همچنین حضور اسباب بازی علاوه بر سرگرمی کودک بر رشد مهارتهای فردی، اجتماعی و روانی آنها تاثیر گذار بوده و چون آنها زمان زیادی را با اسباب بازی های مورد علاقه خود می گذرانند، علاوه بر سلیقه و علاقه شخصی باید تمام دقت را جهت انتخاب اسباب بازی باکیفیت به کار برد. اسباب بازی از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و مطابق با علاقه، نیاز و گرایش های دختران و پسران ساخته می شود و این تنوع به گونه ایست که امروزه شاهد تقسیم بندی آنها به انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه، فکری، ورزشی و اکشن فیگورها هستیم. مارک استاندارد، برند سازنده معتبر، مواد اولیه به کار رفته، جنس، کیفیت و ابعاد اسباب بازی در قیمت خرید آن دخیل هستند. مجموعه بزرگ بازی ساز مارکت در زمینه فروش اسباب بازی، لوازم سرگرمی، تفریح و آموزش کودکان فعالیت می کند و تمامی محصولات خود را در رنج های قیمتی متفاوت با توجه به برند سازنده و متناسب با توان مالی افراد به فروش می رساند و برای خرید کافیست یکبار این شرکت را انتخاب کنید تا برای همیشه اسباب بازی جدید خود را از این مرکز متعهد و معتبر تهیه نمایید.

انواع مدلهای اسباب بازی دخترانه و پسرانه

مجموعه بازی ساز مارکت دارای سالها سابقه درخشان در عرصه انواع مدلهای اسباب بازی دخترانه و پسرانه می باشد و فروش تمامی محصولات در وبسایت این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می گیرد. در دنیای رنگارنگ اسباب بازی دخترانه می توان روحیه لطیف و زیبای آنها را احساس کرد. از سری اسباب بازی دخترانه شیک می توان انواع عروسک، لوازم آشپزخانه، پزشکی، خیاطی و ست میز آرایشی را نام برد که در این بین عروسک از محبوب ترین و پرطرفدار ترین آنهاست و در انواع عروسک پولیشی، بی بی بورن، شخصیت های کارتونی، حیوانات، سرامیکی و غیره تولید و عرضه می شوند. برخلاف دختران، پسربچه ها به اسباب بازی هایی با تحرک بیشتر علاقه مند هستند، آنها به تعمیر کردن، ساختن و ماشین بازی علاقه زیادی دارند. این علاقه در ساخت اسباب بازی پسرانه لحاظ شده و از انواع مدلهای آنها می توان به اسباب بازی ماشین فلزی و ماکت ماشین خاص، تفنگ و ست های جنگی، هواپیما، پهباد و هلیکوپتر ،قطار و ست جعبه ابزار اشاره کرد. که در این بین اسباب بازی ماشین معمولا اولین انتخاب پسربچه ها بوده و در انواع ماشین کنترلی، شارژی و کامیون وجود دارد. همچنین پسران به اکشن فیگورها علاقه خاصی دارند زیرا ساخت آنها از قهرمان انیمیشن های هیجان انگیز مانند مرد عنکبوتی لاک پشت های نینجا و غیره الهام گرفته و مناسب با هر سن و سالی هستند. حضور اسباب بازی فکری در میان کلکسیون اسباب بازی دخترانه و پسرانه یکی از لوازم ضروری است که تقویت هوش، اعتماد به نفس و قوه تخیل کودکان را به همراه دارد.

فروش اسباب بازی ارزان

مجموعه بازی ساز مارکت یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز  فروش اسباب بازی دخترانه و پسرانه ارزان است که نمایندگی شرکت های معتبری همچون دیزنی لند، لیپ فلاگس، لگو و غیره را داراست و انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه، لوازم کودک، تاب و سرسره خانگی را با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. با خرید اسباب بازی از مرکز خوشنام بازی ساز مارکت از مزایایی همچون دریافت ضمانت اصل کالا، تحویل سریع و مطمئن، ۷ روز ضمانت بازگشت محصول در صورت عدم رضایت بهره مند خواهید شد. از نکات برجسته این مرکز می توان به خرید آسان اشاره کرد که مشتریان می توانند هزینه خرید اسباب بازی را به ۳ صورت اینترنتی، کارت به کارت و همچنین پرداخت درب منزل بپردازند.

 

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 721
نمایش همه
علاقه مندی ها ()