اتوبار از جمله شرکت های خدماتی است که در حوزۀ حمل و نقل اثاثیه منزل و اداره جات فعالیت می کنند. در واقع خدمات حمل و نقل اتوبار محدودیت ندارد. چرا که بر روی قیمت اتوبار تأثیرگذار خواهد بود. حمل وسایل سنگین از عهدۀ عموم مردم بر نمی آید و نیاز به افراد توانمند است چون با تعدد آپارتمان نشینی، دیگر افراد به راحتی نمی توانند جابجایی وسایل بزرگ را انجام دهند. از این رو شرکت های اتوبار و باربری فعالیت حرفه ای خود را در این زمینه آغاز نمودند. اینگونه شرکت های خدماتی با استخدام نیروی توانمند و فنی که قادر به حمل و نقل اثاثیه سنگین هستند، در کنار تأمین وسایل نقلیۀ باربری مناسب، قادر به ارائه خدمات  اتوبار  درون شهری و برون شهری می باشند. البته به سیستم مدیریت شرکت بستگی خواهد داشت.

اتوبار آزادی یکی دیگر از شرکت های خدماتی است که با در اختیار داشتن امکانات، ماشین آلات باربری کارآمد و همچنین کارگران فنی و توانمند قادر به ارائه هر گونه خدمات باربری و اتوبار در منطقۀ تهران می باشد.

اتوبار در منطقه غرب تهران

جابجایی بار نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی کرده است چون آپارتمان نشینی نسبت به گذشته افزایش یافته است. علاوه بر آنکه عموم مردم، روزانه با دغدغه های زیادی روبرو هستند و فرصت کافی برای اسباب کشی به شیوۀ قدیمی را ندارند. به این ترتیب تأسیس شرکت های خدماتی اتوبار، با تجهیزاتی که در اختیار دارند و تجربیاتی که تا کنون کسب نموده اند، قادر به انجام اصولی، تکنیکی و با سرعت عمل بالا برای ارائه خدمات حمل و نقل اثاثیه می باشند.

این گونه شرکت ها به صورت تخصصی قادر به حمل بارهای سنگین هستند، بدون آنکه صدمه ای به وسایل وارد شود. استفاده از خدمات مراکز اتوبار به میزان قابل توجهی می تواند هزینه های جانبی و خسارات حمل و نقل اسباب و اثاثیه را به حداقل برساند. علاوه بر آنکه افراد زمان کافی برای جابجایی وسایل ندارند و خیلی از اسباب و اثاثیه از طریق راه پله ها جابجا می شوند که نیاز به قدرت بدنی زیادی دارد و افراد عادی به آسودگی نمی توانند از عهدۀ چنین کاری برآیند.

خدمات اتوبار در منطقۀ غرب تهران قادر به ارائه خدمات حمل اثاثیه و وسایل به ساکنین مناطق جیحون، چیتگر، گیشا، استاد معین، ستارخان، طرشت، پونک، صادقیه و ... می باشند. بدین وسیله بتوانند با سرعت عمل بالا عملیات اسباب کشی خود را انجام دهند.

انتخاب مرکز اتوبار و باربری مناسب یکی از موارد مهمی است که افراد پیش از استفاده از خدمات آنها باید مد نظر داشته باشند چون برخی از افراد سودجو از این ترفند برای دزدی وسایل منزل استفاده می کنند. داشتن مجوز از اتحادیۀ باربری برای شرکت های خدمات رسانی اتوبار لازم و ضروری است و پیش از درخواست اتوبار باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشید.

اتوبار آزادی دارای مجوز از سوی اتحادیۀ باربری تهران می باشد. این مجموعه مجهز به سیستم حمل و نقل باربری چون خاور، وانت، نیسان، کامیون و غیره می باشد که بتوانند به سهولت خدمات حمل و نقل بار را برای مشتریان انجام دهند.

هزینۀ اتوبار

هزینۀ اتوبار و  باربری  بر اساس زمان، خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه، نوع ماشین باربری و همچنین تعداد نیروی کارگر مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و نوع وسیلۀ نقلیۀ شرکت برای انجام خدمات باربری می توانید با اتوبار آزادی تمس بگیرید.

امروزه استفاده از کارگران مجرب و آموزش دیده در شرکت های اتوبار و باربری به افراد آسودگی خاطر می دهد که وسایل آنها بدون صدمه و مدت زمان کوتاه جابجا می شوند.

اتوبار آزادی دارای تیم مجرب با سال ها ارائه خدمات اتوبار در مناطق تهران، توانسته سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد، ارتقاء ببخشد.  

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 791
نمایش همه
علاقه مندی ها ()