گریس پمپ از جمله دستگاه هایی است که به منظور پاشش گریس بر روی سطوح فلزی در صنایع مختلف به کار برده می شود. گریس ماده ای با ماهیت روان کنندگی دارد که به منظور روان سازی حرکت قطعات فلزی چون یاتاقان، چرخ دنده ها، بلبرینگ، لولای در و غیره به کار برده می شوند. به دلیل کاربرد گستردۀ مادۀ گریس در صنعایع مختلف، خیلی از افراد از خرید گریس پمپ استقبال می کنند.با استفاده از دستگاه  گریس پمپ به سهولت می توان به فرآیند گریس کاری قطعات فولادی سرعت بخشید. در واقع ساخت این دستگاه توانسته تحولی در صنعت بوجود آورد.

فروشگاه ابزار لوب با آگاهی نسبت به اهمیت کاربرد گریس در صنعت، توانسته شرایط مناسبی را برای خرید انواع گریس پمپ با قیمت ارزان و عملکرد بالا برای مشتریان فراهم سازد.

معرفی انواع گریس پمپ

عملکرد روانکاری پمپ ، تحت فشار پیوسته و همچنین نیروهای شدید صورت می گیرد. با این تفاسیر می توان از مزایای این دستگاه برای روغن کاری به موقع و مقدار مشخص استفاده نمود. نوع گریسی که برای فرآیند گریس کاری به کار برده می شود، نباید حاوی ذرات معلق خارجی باشد چون امکان گرفتگی محل خروجی دستگاه می شود.

گریس پمپ دستی، گریس پمپ برقی، گریس پمپ شارژی، گریس پمپ سطلی و درب بشکه ای و گریس پمپ فشار قوی هایپرگان از جمله انواع دستگاه گریس پمپ محسوب می شوند که در صنایع مختلف از مزایای آنها استفاده می شود.

ویژگی های گریس پمپ

کاهش میزان اصطکاک بین قطعات، کاهش هزینه های نگهداری ماشین آلات، از بین بردن موارد کاربرد بیش از اندازه بلبرینگ، کاهش میزان اکسیداسیون در سطح فلزات، حفاظت از سطوح قطعات فلزی در برابر اکسیداسیون و زنگ زدگی و جلوگیری از تجدید ضربات در زمان حرکات مکانیکی بر روی قطعات از جمله دلایل مهم برای انجام گریس کاری و یا روانکاری قطعات در پیاده سازی تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی می باشد. لذا به خاطر کاربرد گسترده ای که گریس کاری برای روان سازی قطعات و تجهیزات دارد، صنعت گران اقدام طراحی و ساخت دستگاه های گریس پمپ نموده اند.

با این تفاسیر متناسب با میزان کاربرد فرآیند روغن کاری در صنایع مختلف، افراد مختلف می توانند مناسب ترین مدل گریس پمپ را سفارش داده و از مزایای آن برای روانکاری قطعات و تجهیزات مختلف استفاده نمایند.

مزایای گریس پمپ دستی این است که به وسیلۀ دست پمپاژ می شود و به صورت اهرمی و تفنگی ساخته شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. داشتن وزن سبک و ابعاد کوچک، از دیگر ویژگی های گریس پمپ دستی است که امکان جابجایی آن راحت می باشد و می توان برای قسمت های مختلف کمجا استفاده نمود.

پیش از خرید انواع گریس پمپ مانند خرید گریس پمپ بادی می توانید به فروشگاه ابزار لوب مراجعه نمائید. این مجموعه در حوزۀ فروش برخی از تجهیزات صنعتی چون انواع گریس پمپ فعالیت می کند.

قیمت دستگاه گریس پمپ

قیمت دستگاه گریس پمپ به مدل دستگاه، حجم مخزن دستگاه و برند آن بستگی دارد. در نتیجه متناسب با حجم کاری می توانید با قیمت ارزان، یکی از انواع گریس پمپ را خریداری نموده و از ویژگی های آن برای سرعت بخشیدن به فرآیند پمپاژ گریس و روغن استفاده نمائید. با بهره گیری از گریس می توانید از اصطکاک و سایش بیش از اندازه بین قطعات فلزی جلوگیری نمود چون عدم توجه به این مسئله می تواند فرسودگی زود هنگام برای تجهیزات و دستگاه های صنعتی بوجود آورد.

فروشگاه ابزار لوب از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش دستگاه های گریس پمپ دستی، بادی، شارژی، مکانیکی و غیره با برندهای معتبر در سراسر کشور می باشد.

 

فروشگاه ابزار لوب 

تلفن: 66763405-021

دورنگار: 66757916-021

Email:abzarlube@gmail.com

آدرس: تهران، خیابان امام خمینی، پاساژ ابزار و یراق، طبقه اول، پلاک 247، فروشگاه ابزار لوب

ساعات کاری فروشگاه ابزار لوب: شنبه تا 4شنبه از ساعت 9 الی 18

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()