اتوبوس دربستی مهمترین خدمات شرکت واحد محسوب می شود. بدین وسیله حمل و نقل شهری را به صورت دسته جمعی انجام داد. خیلی از افراد هستند که در برخی از موارد به صورت گروهی در سطح شهر، تردد دارند، به همین منظور می توانند از مزایای اجاره اتوبوس دربستی استفاده نمایند. به عنوان مثال مدارس، دانشگاه ها، کارخانجات، مراسم خاکسپاری و مجالس تشریفاتی، ترانسفر مسافر، اردوهای یک روزه درون شهری، تورهای دورن شهری و ... برخی از ارگان هایی هستند که به واسطۀ کرایه اتوبوس دربستی می توانند تردد دسته جمعی گروهی را با حداقل هزینه و بار ترافیک امکان پذیر سازند. استفاده از این امکانات به افراد مختلف کمک می کند که بتوانند در کنار یکدیگر و با آرامش بیشتری تردد در سطح شهر داشته باشند و دغدغۀ ترافیک را نداشته باشند و در مدت زمان کوتاهی به مقصد برسند. 

شرکت واحد گشت تهران برای سالیان طولانی است که توانسته با عضویت اتحادیه مسافربری تهران، بدون نیاز به پیش پرداخت از سوی افراد، امکان اجارۀ اتوبوس دربستی VIP را با تعرفۀ مشخص میسر سازد.

مزایا و قیمت کرایه اتوبوس دربستی

همانطور که گفته شد، مزایای اجاره اتوبوس دربستی در این است که افراد به صورت گروهی می توانند در کنار دوستان و آشنایان خود، مسافرت دسته جمعی در سطح شهر داشته باشند. همچنین استفاده از خدمات شرکت واحد گشت به افراد کمک می کند که با اطمینان خاطر اتوبوس دربستی به همراه راننده کرایه کنند. معمولاً شرکت های واحد تلاش می کنند که از اتوبوس های مطمئن و وی آی پی برای سرویس دهی به مسافرین استفاده نمایند. علاوه بر آنکه از رانندگان مجرب و مسئولیت پذیر برای رانندگی ناوگان اتوبوسرانی خود استفاده می نمایند. بدین وسیله بتوانند سطح خدماتی که ارائه می دهند را توسعه ببخشند.

نوع اتوبوس های دربستی که برای تردد درون شهری انتخاب می شوند از برندهای خودروسازی بنز، اسکانیا، ولوو، رنو و غیره می باشند که در ساخت اتوبوس های وی آی پی و درجه یک سابقۀ درخشانی دارند.

اتوبوس های دربستی که توسط شرکت واحد گشت تهران در اختیار مسافرین قرار گرفته می شود، مجهز به صندلی های راحتی، یخچال یا آبسردکن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم صوتی و تصویری می باشد، تا جایی که بتوانند رفاه حال مشتریان را تأمین کنند.

قیمت اتوبوس دربستی در خدمات واحد گشت بهشت زهرا به برند اتوبوس، ظرفیت و مدت زمان اجارۀ اتوبوس بستگی دارد. بنابراین پیش از دریافت خدمات اجارۀ اتوبوس دربستی، می توانید با شرکت واحد معتبر مربوطه تماس گرفته و اطلاعات دقیق در خصوص نحوۀ دریافت خدمات دریافت کنید.

شرکت واحد گشت تهران توانسته با تأمین و تجهیز ناوگان مسافربری مجوزدار مجموعۀ خود، انواع اتوبوس دربستی VIP را به همراه با تجربه ترین رانندگان تأمین نموده و در اختیار مسافرین و ارگان های دولتی و خصوصی قرار دهند.

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()