کفش ایمنی از پر استفاده ترین تجهیزات حفاظت فردی است که دامنه استفاده از آن تمامی مشاغل مختلف را در برمی گیرد، و با استفاده از آن می توان حوادث ناشی از کار را برای پاها تا 60 درصد کاهش داد، و همین طور با استفاده از یک کفش استاندارد و مناسب به سلامت سیستم اعصاب و ستون فقرات افراد کمک کرد. از مهمترین وظایف استفاده از کفش ایمنی مناسب، علاوه بر محافظت از پاها در برابر آسیب های مختلف در برابر آلودگی ها و بیماری هایی مانند قارچ ها و باکتری ها نیز محافظت نماید. نوع خطراتی که افراد را در محیط های صنعتی و اقتصادی تهدید می کند تفاوت های بسیار زیادی بایکدیگر دارند و درجه حفاظتی آن ها با یکدیگر تغییر می کند، کفش ایمنی از نظر ضریب ایمنی و قدرت تحمل ضربات در گروه های 30، 50 و 75 قرار می گیرند و بدیهی است که با توجه به افزایش ضریب امنیتی و مقاومت آن ها در برابر آسیب های مختلف فیزیکی، شیمیایی، الکتریکی و غیره  قیمت کفش ایمنی نیز تغییر می کند. البته موارد دیگری نیز همانند آستر، کفی داخلی، زیره،  رویه، طراحی قالب زیر کفش، سرپنجه و نخ و دوخت نیز در تعیین قیمت کفش ایمنی اهمیت بسیار بالایی دارند، به عنوان مثال انواع کفش ایمنی کاترپیلار از باکیفیت ترین برندهای تجهیزات ایمنی است که در ساخت و تولید از آن از بهترین متریال مصرفی استفاده شده است.

ویژگی های کفش ایمنی

قابلیت ارتجاعی بالا، سبکی، راحتی، کیفیت بالای دوخت، طراحی زیبا، ایمنی امنیت، بهداشت و دوام از مهمترین ویژگی های کفش ایمنی استاندارد و باکیفیت است تا پرسنل مشاغل مختلف در تمام ساعات اداری با آرامش و راحتی بیشتری به فعالیت های خود عمل نمایند. با توجه به قانون کلی و استانداردهای جهانی و بین المللی به عنوان کفش ایمنی استاندارد و باکیفیت به کفشی اطلاق می شود که از تمامی انگشتان پا در برابر یک قطعه 20 کیلوگرمی که از ارتفاع یک متری رها می شود، محافظت نماید و تا 200 ژول انرژی جنبشی را نیز تحمل نماید. البته انواع کفش ایمنی برق کشی و صنعتی بسته به کیفیت تولید در دو گروه فشار ضعیف با تحمل 480 ولت و فشاز قوی با 1800 ولت قدرت تحمل انرژی الکتریکی قرار داد، که استفاده از آن ها بسته به ظرفیت کاری مشاغل برق کشی خانگی و صنعتی بستگی دارد، و با توجه به نیاز خود می توان مناسب ترین این محصولات را انتخاب کرده و خریداری نمود.

استفاده از برندهای معتبر و محبوب در دنیا از مهمترین نکاتی است که متقلضیان خرید کفش ایمنی و استاندارد باید در نظر بگیرند، زیرا استفاده از تجهیزات ایمنی نامناسب و نامرغوب علاوه بر اینکه ضامن سلامتی افراد نیست، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به همراه بیاورد، بنابراین توجه به تأییدیه های استاندارد و ایمنی از مهمترین مواردی است که باید در انتخاب و خرید کفش ایمنی مناسب مد نظر قرار داد. مجموعه فروشگاهی تجهیزات حفاظتی رادین ایمن از بزرگترین و خوشنام ترین مراکز فروش کفش ایمنی استاندارد و باکیفیت و فروش چکمه پلاستیکی در برندهای برتر و معتبر داخلی و خارجی با تضمین کیفیت و قیمت محصولات می باشد، که تمامی سفارشات مشتریان و همین طور سازمان های بزرگ خصوصی و دولتی را در اولین فرصت پیش رو به سراسر کشور ارسال می کند و از این طریق توانسته اعتماد و رضایت مشتریان این بازار صنعتی  را جلب نماید و در شمار برترین این مجموعه ها قرار بگیرد. متقاضیان خرید کفش ایمنی باکیفیت و مناسب با مراجعه به سایت اینترنتی رادین ایمن می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند، تا پس از ثبت آن ها، این مرکز سفارشات مشتریان را در اسرع وقت به دست مشتریان برساند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()