مزایای استفاده از کلاه ایمنی

کلاه ایمنی از دیگر تجهیزات حفاظت فردی P.P.E است که استفاده از آن در برخی مشاغل پرخطر نظیر برق کشی صنعتی، معدن، عمران و غیره الزامی است، و نوع کلاه و درجه حفاظتی آن ها باید با توجه به نوع مشاغل و تهدیدات پیش روی پرسنل  انتخاب شود،و از آنجاییکه قیمت کلاه ایمنی بسیار مناسب و اقتصادی است از این محصولات می توان در برخی فعالیت های کم حجم و پروژه های شخصی مانند برق کشی ساختمان نیز، برای به حداقل رساندن آسیب های احتمالی استفاده کرد. کلاه ایمنی از دو قسمت پوسته خارجی و عامل تعلیق ساز تشکیل شده است، عامل تعلیق ساز دارای 4 الی 6 پایه است که با استفاده از آن ها به پوسته خارجی متصل می شوند، و سپس با استفاده از یک قطعه ستاره شکل، شدت ضربات را کاهش می دهند و در نهایت با استفاده از بند کلاه بر روی سر محکم می شود.  قیمت کلاه ایمنی با توجه به موارد بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود، که از مهمترین آن ها می توان به نوع متریال یا ترکیبات سازنده این محصولات اشاره کرد، که در درجه سختی آن ها به آن وابسته است. پلی اتیلن و تمامی ترکیبات پلیمری از مهمترین و پراستفاده ترین ترکیباتی هستند که در تولید این محصولات به کار می روند. پلاستیک سخت و فشرده شده A.B.S که مقاومت فیزیکی بالاتری دارد و قیمت کلاه ایمنی در این گروه بیشتر از پلی اتیلن می باشد.

ترکیبات پشم شیشه و آلومینیوم از دیگر ترکیبات سازنده این تجهیزات ایمنی پرکاربرد و مهم هستند که قابلیت ضربه گیری و مقاومت حرارتی بالایی دارند و در برابر پاشش مواد مذاب ضریب امنیتی بسیار خوبی دارند، و بدیهی است که قیمت کلاه ایمنی نیز مانند تمامی محصولات تولیدی، به موازات افزایش کیفیت و دوام افزایش پیدا می کند. از مهمترین مزایای استفاده از کلاه ایمنی در محیط های پرخطر صنعتی می توان به محافظت در برابر برخورد یا سقوط اجسام بر روی سر، برخورد سر با اجسام ثابت مثل لوله ها و تیرک ها، برخورد سر با منابع شوک الکتریمی و گیر کردن و کشیده شدن موها توسط قطعات متحرک اشاره کرد، که این دامنه عملیاتی بسیار وسیع، قیمت کلاه ایمنی را نیز توجیه می کند و به ضرورت استفاده از آن ها تأکید می کند. قیمت کلاه ایمنی باکیفیت در مجموعه فروشگاهی رادین ایمن به دلیل ارسال مستقیم و بی واسطه کالا بسیار مناسب تر و ارزانتر از دیگر مجموعه ها می باشد.

فروش کلاه ایمنی ارزان قیمت

مجموعه بزرگ فروشگاهی رادین ایمن از محبوبترین و معتبرترین مراکز فروش کلاه ایمنی و فروش لباس کار  ارزان قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی نظیر  کلاه ایمنی هرتمن، کلاه ایمنی ویکتوریا، کلاه ایمنی اخوان و غیره به صورت جزئی و عمده همراه با مشاوره قیمت و کیفیت می باشد، که در تمام دوران فعالیت خود همواره با به کارگیری جدیدترین شیوه های فروش آنلاین، مشتری مداری و عمل تعهدات خود، توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار معتبرترین مجموعه های فروش تجهیزات ایمنی استاندارد و باکیفیت قرار بگیرد. ضمانت نامه بازگشت هفت روزه کالا، ارسال روزانه به تهران و ثبت سفارش در همان روز برای شهرستان، تضمین قیمت و کیفیت کالا و انتخاب روش پرداخت توسط مشتری از مهمترین خدماتی است که این مرکز در اختیار متقاضیان این محصولات قرار می دهد. متقاضیان خرید کلاه ایمنی استاندارد با مراجعه به سایت فروشگاهی رادین ایمن می توانند مطابق با تمامی خدمات ذکر شده، تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت نمایند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()