دستکش کار از دیگر تجهیزات ایمنی پرکاربرد در مشاغل مختلف اقتصادی است که  تنوع بسیار زیادی در تولید دارد و در ابعاد و اندازه های ساق کوتاه، ساق بلند، متوسط،  چند انگشتی و تک انگشتی طراحی و تولید می شود. این نوع از دستکش ها را می توان با توجه به حرفه خود در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد. چرم، پشم گوسفند، پلاستیک، پلی اتیلن، پنبه، اسپندکس در تراکم های کم و زیاد از سری متریالی هستند که در تولید انواع دستکش کار مورد استفاده قرار می گیرند و ضریب ایمنی، کاربرد و کیفیت آن ها به این موارد بستگی دارد. فروشگاه معتبر و محبوب رادین ایمن از برترین مراکز خرید دستکش کار در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی در کشور است که این محصولات را به صورت جزئی و یا عمده با تخفیف های بسیار عالی در اختیار نهادهای مختلف تجاری، صنعتی، درمانی و غیره قرار می دهد. برای خرید دستکش کار باکیفیت از این مجموعه تنها کافی است با کارشناسان مجرب آن تماس گرفته و یا سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت نمود، تا آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن و با گواهی نامه تضمین قیمت از سراسر کشور تحویل گرفت.

قیمت دستکش کار مناسب

قیمت دستکش کار مناسب و باکیفیت مانند تمامی تجهیزات حفاظتی و امنیتی با توجه به موارد بسیار زیادی ازجمله نوع ترکیبات اصلی، برند سازنده، کیفیت تولید، درجه حفاظتی، ضخامت محصولات و دوام و ماندگاری آن ها محاسبه و تعیین می شود، بنابراین قیمت دستکش کار داخلی در برندهای معتبری همچون استاد کار به مراتب ارزان تر و اقتصادی تر از دیگر محصولات خارجی باکیفیت در شرایط  ایمنی یکسان می باشد، زیرا هزینه های سنگین گمرک و حمل و نقل کار شامل این محصولات نمی شود و متقاضیان می توانند به راحتی و با مناسب ترین قیمت انواع دستکش کار مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند.

انواع دستکش کار

دستکش کار مناسب و باکیفیت در مجموعه های مختلف درمانی، صنعتی، آزمایشگاهی، برشکاری و غیره از نظر کیفیت، دوام و قیمت تفاوت های بسیار زیادی دارد، و ترکیبات تشکیل دهنده هرکدام از آن ها با دیگری متفاوت است، از این رو انواع دستکش کار را با توجه به درجه حفاظتی و قابلیت استفاده در گروه های انواع دستکش کار ضد برش، دستکش کار جوشکاری، دستکش کار ویتون، دستکش کار بوتیل، لاتکس، PVC و غیره قرار داد، که به خوبی پاسخگوی نیاز تمامی مشاغل هستند، و سلامت دست ها را تا درصد بسیار بالایی تضمین می کنند. از دیگر مواردی که در انتخاب دستکش کار باکیفیت باید مورد بررسی قرار گیرد، سایز دستکش و سبکی و راحتی آن در حین انجام کار است، زیرا یک دستکش هر قدر هم که باکیفیت و بادوام باشد، بازهم اگر اندازه دست افراد نباشد و با آن آرامش و راحتی نداشته باشند، نمی تواند ایمنی لازم را در محیط کار برقرار نماید و می توان گفت استفاده از آن چندان مناسب نیست و در برخی موارد به سلامت کارمندان آسیب می رساند. کارشناسان مجرب فروش آنلاین دستکش کار مانند فروش دستکش ضدبرش و کف مواد در مجموعه معتبر و آنلاین رادین ایمن به متقاضیان این قبیل از تجهیزات ایمنی در خصوص انتخاب و خرید آن ها کمک می کنند، و با مشورت با آن ها می توان مناسب ترین دستکش کار را برای حرفه ی خود انتخاب نمود، و خریداری کرد. ارسال روزانه کالا به تهران و ثبت سفارش در همان روز برای شهرستان به همراه گارانتی اصالت کالا از مهمترین خدمات این مجموعه است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()