قیمت کفش ایمنی باکیفیت

کفش ایمنی باکیفیت و استاندارد از قسمت های مختلفی از قبیل رویه کفش، سرپنجه، آستر، نخ دوخت، طراحی قالب زیر کفش، بند و کف داخلی کفش تشکیل شده است و کیفیت این محصولات بسته به انتخاب این اجزاء محاسبه و تعیین می شود. معیارهای بسیار زیادی در تعیین  قیمت کفش ایمنی دخیل هستند که از مهمترین آن ها می توان به برند سازنده، کیفیت تولید، رده حفاظتی، ترکیبات سازنده و ابعاد و اندازه آن اشاره کرد.  مجموعه معتبر و آنلاین رادین ایمن از بزرگترین و محبوبترین مراکز فروش تجهیزات ایمنی و باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، که با بهترین قیمت کفش ایمنی را در مدل های مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهد، ارسال روزانه به تهران، ثبت همان روز برای مشتریان و مشاوره قیمت و کیفیت برای متقاضیان و مجموعه های بزرگ صنعتی و تولیدی برای تجهیز کارمندانشان از سری تعهدات این مجموعه در قبال مشتریان می باشد.

ویژگی های کفش ایمنی مناسب

دوام و ماندگاری و قیمت کفش ایمنی به کیفیت زیره و رویه آن بستگی دارد، زیره کفش ایمنی با توجه به قابلیت هایی که دارد در گروه های زیره پلی اورتان(خاصیت ضد سایش، ضد روغن و ضد اسید)، زیره ترمو پلی اورتان (ضد سایش، ضد روغن، ضد اسید، ضد لغزش) و زیره رابر (ضد سایش، ضد روغن، ضد اسید، ضد لغزش، قابلیت ارتجاعی بسیار بالا) قرار می گیرند و مجموعه های بزرگ صنعتی و خدماتی با توجه به شرایطی محیطی خود، مناسب ترین آن ها را برای پرسنل خود انتخاب کرده اند. جنس رویه کفش کار نیز در کیفیت و دوام آن ها تأثیر بسیار بالایی دارد، به عنوان مثال می توان به رویه چرم گاو، رویه چرم مصنوعی میکروفیبر، چرم نبوک، چرم جیر، اشپالت طبیعی، رویه پارچه ای، رویه لاستیکی و رابر  اشاره کرد، که در میان تمامی متریال ذکر شده قیمت خرید دستکش کار و کفش ایمنی رابر به دلیل ماندگاری بسیار بالا، رحتی، سبکی و قابلیت ارتجاعی بالا و انواع کفش های ایمنی چرمی از جنس چرم گاو و بوفالو بالاتر از دیگر کفش ها می باشد.  از زمهمترین ویژّگی های انواع کفش ایمنی مناسب در محیط های صنعتی و اداری می توان به کاهش صدمات کار در حدود 60 درصد، امنیت و ایمنی بالا، بهداشت پاها، اصلاح ناهنجاری های ستون فقرات و آسیب به مهره های کمر، سبکی و سبکی اشاره کرد، که با حفظ سلامت و آرامش کارکنان راندمان کاری را نیز بالاتر می برد. قیمت کفش ایمنی استاندارد و باکیفیت در مرکز معتبر رادین ایمن به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر واحدهای فروش تجهیزات حفاظت فردی می باشد، ضمن اینکه در این مرکز قیمت، کیفیت و اصالت کالا برای مشتریان تضمین می شود.

فروش کفش ایمنی ارزان قیمت

فروشگاه بزرگ رادین ایمن از بزرگترین و محبوبترین مجموعه های فروش کفش ایمنی ارزان قیمت و دیگر تجهیزات حفاظت فردی و ترافیکی در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد، که در تمام دوران فعالیت خود در این بازارها توانسته اعتماد و رضایت خریداران را با  ارائه خدماتی نظیر تضمین قیمت، تضمین کیفیت و اصالت کالا، هفت روز گارانتی تعویض و روش های پرداخت آنلاین، حضوری و کارت به کارت جلب نماید. این مجموعه معتبر تمامی تجهیزات حفاظت پاها، سر و گردن، تجهیزات کار در ارتفاع، حفاظت دست ها، چشم ها و غیره را در بالاترین سطح کیفی و به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار مشتریان می گذارد. متقاضیان خرید کفش ایمنی باکیفیت و استاندارد با مراجعه به سایت فروشگاهی رادین ایمن انواع تجهیزات حفاظت فردی را سفارش دهند و با تمانی مزایای فوق تحویل بگیرند، قیمت کفش ایمنی در این مجموعه بسیار مناسب تر از دیگر مراکز می باشد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 736
نمایش همه
علاقه مندی ها ()