نکاتی در مورد خرید درب شیشه ای یونیک :

 برخی از مهمترین نکاتی که مربوط به خرید  درب شیشه ای یونیک می باشد و شما باید به آنها زمان خرید دقت داشته باشید عبارت است از :

  1. موتور نصب شده روی درب :

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید درب شیشه ای یونیک باید به آن دقت داشته باشید توجه به موتور نصب شده روی درب می باشد. کارشناسان فروش که در فروشگاه فهام در فعالیت می کنند به خوبی قادر هستند که شما را برای خرید و انتخاب بهترین موتور راهنمایی کنند. در واقع بر اساس تردد هر یک از ساختمان ها که در طول روز دارند باید یکی از بهترین موتورها روی آنها نصب شود. برخی از موتورها کیفیت و قدرت بسیار بالایی دارند و برخی از آنها هم کیفیت و قدرت شان پایین تر از نمونه های دیگر می باشد. شما می توانید در بین برندهای متنوع موتور یکی از آنها را که با کیفیت تر و شناخته شده تر می باشد را سفارش دهید.

  1. سیستم کنترل مرکزی :

 یکی از اصلی ترین تجهیزاتی که روی اپراتور درب ها نصب می شود سیستم کنترل مرکزی می باشد. این سیستم نقش مهمی روی باز و بسته شدن درب دارد. شما باید سرعت باز و بسته شدن درب ها را با استفاده از این سیستم می توانید به خوبی کنترل کنید. دقت داشته باشید که برای خرید و انتخاب این سیستم باید به نوع درب توجه زیادی داشته باشید. فروشگاه فهام در انواع سیستم کنترل مرکزی را روی درب ها نصب می کند و شما می توانید بر اساس درخواست خود سیستم روی آن ار تعویض نمایید. این سیستم دارای قدرت و کیفیت بسیار بالایی می باشد که شما باید به خوبی نوع آن را با سیستم اصلی درب تنظیم نمایید. درب شیشه ای یونیک باید بهترین و با کیفیت ترین سیستم کنترل مرکزی را داشته باشد تا بتوانید به خوبی کار کند.

  1. سنسورهای ایمنی :

 سنسورهای ایمنی برای اینکه از ساختمان محافظت شود روی درب شیشه ای یونیک نصب می گردد. عملکرد و فعالیتی که روی این سنسورها وجود دارد در دو طرف بازده خوبی از خود نشان می دهد. شما بر اساس ایمنی که می خواهید درون ساختمان خو داشته باشید قادر خواهید بود که یکی از انواع قفل ها را برای درب سفارش دهید. توجه داشته باشید که برخی از قفل ها کیفیت و قدرت خوبی دارند و شما می توانید آنها را برای ساختمان هایی مانند بانک ها نصب نمایید. در مورد نصب هر یک از قفل ها بهتر است که با کارشناسان فروش در فروشگاه فهام در مشورت نمایید.

  1. قیمت :

فروشگاه فهام در هزینه زیادی را برای فروش درب اتوماتیک شیشه ای یونیک از شما دریافت نمی کند. این فروشگاه سال های زیادی است در زمینه فروش انواع درب اتوماتیک فعالیت می کند و هزینه ای به صرفه را از مشتریان خود دریافت می نماید. دقت داشته باشید که بسته به نوع درب و نوع یراق آلاتی که روی درب نصب شده است قیمت آن با یکدیگر فرق دارد.

  1. نوع درب :

 نمونه درب های شیشه ای یونیک که روی ساختمان ها نصب می شود هر یک از ویژگی ها و مشخصات خاصی بهره مند هستند. بنابراین شما برای خرید هر یک از درب ها باید به خوبی ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری کنید. برخی از درب ها که کیفیت مناسب تری دارند و قفل آنها ایمنی بیشتری دارد را شما می توانید روی آن دسته از ساختمان هایی که حساسیت شان بیشتر است نصب کنید تا کارایی بهتری را از آنها دریافت نمایید.

 شرکت فنی مهندسی فهام دُر

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()