در این مقاله قصد داریم به برخی از پروسۀ کاری شرکت ایران پوش به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ عمدۀ پوشاک بچه گانه در تهران و شهرستان ها بپردازیم.

احداث تولیدی پوشاک بچه گانه نیاز به فضای لازم، تجهیزات و ماشین آلات دوخت و برش و استخدام نیروی فنی مجرب دارد. تولیدی پوشاک بچه گانه دارای پروسۀ کاری مشخص است و به صورت مرحله ای اجرا می شود.  در ادامۀ مقاله به این موضوع بیشتر می پردازیم تا شما را نحوۀ تولید پوشاک بچگانه آشنا سازیم. همانطور که می دانید راه اندازی هر نوع کسب و کار نیاز به تخصص و مهارت خاص دارد و افرادی که همۀ ویژگی ها و امکانات را داشته باشد، بهتر می تواند با سرمایه گذاری و فکر اقتصادی که دارد، در فرآیند راه اندازی کسب و کار موفق شود.

مراحل راه اندازی تولیدی پوشاک بچه گانه

در ابتدا، هدف گذاری اصلی در خصوص شروع کسب و کار در نظر گرفته می شود و متناسب با بودجۀ اختصاص داده شده و سطح سرمایه گذاری که در نظر دارید، مکان تأسیس کارگاه تولیدی پوشاک بچگانه را انتخاب می کنید. باید توجه داشته باشید، برای رسیدن به موفقیت نیاز به صبر و شکیبایی است. علاوه بر آنکه نیاز به برنامه ریزی کلی است و تمام مراحل را باید مد نظر داشته باشید و به صورت اصولی اقدام به راه اندازی کارگاه تولیدی لباس کودکانه نمائید.

پس از انتخاب مکان و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خطوط تولیدی، نیاز به أخذ مجوز کسب و کار از اتحادیۀ مربوطه می باشد. استخدام نیروهای فنی در حوزه های مختلف چون دوخت، برشکاری، اتوکشی، طراحی، وسط کاری و غیره لازم است. خرید مواد اولیه و انواع پارچۀ با کیفیت با الیاف طبیعی، نخ پنبه و غیره از جمله مواردی هستند که در پروسۀ احداث تولیدی لباس کودکانه باید در نظر گرفته شود. در انتها نیز مسئله بازاریابی و فروش پوشاک بچه گانه حائز اهمیت است.

افرادی که قصد راه اندازی تولیدی پوشاک بچه گانه را دارند، باید شناخت کامل نسبت به پارچه های مرغوب و با کیفیت و همچنین نحوۀ اجرای هر کدام از مراحل تولیدی لباس کودکانه داشته باشید.

به طور کلی و مختصر دوخت لباس، الگو، برش، وسط کاری، دوخت اولیه و نهایی، اتوکشی لباس، بسته بندی و بازریابی فروش پوشاک کودکانه مراحل مختلفی است که هنگام تولیدی پوشاک بچه گانه در نظر گرفته شده و مرحله به مرحله اجرا می شوند.

شرکت ایران پوش توانسته کسب و کار حرفه ای مجموعۀ خود را در سال 1370 در تهران تأسیس نماید و بتواند تحولی بزرگ در صنعت پوشاک کودکانه ملی بوجود آورد. این مجموعه با برنامه ریزی دقیق، توانسته امکان فروش پوشاک بچه گانه را ایجاد نماید و امکان خرید پوشاک بچه گانه ارزان را برای متقاضیان در سرتاسر کشور مهیا سازد.

هزینۀ تولیدی پوشاک بچه گانه

نکتۀ مهمی که در رابطه با هزینۀ احداث تولیدی پوشاک بچه گانه وجود دارد، به میزان توانایی و مهارت شما بستگی دارد. البته میزان سرمایه گذاری که شما قصد تخصیص آن را دارید، نیز بسیار مهم است. به طور کلی تجربه نشان داده که افراد مبتدی برای اینکه در راه اندازی تولیدی پوشاک به موفقیت دست پیدا کنند، شروع کار از یک کسب و کار ابتدایی، یعنی کارگاه تولیدی کوچک است چون نکات مهمی در راه اندازی یک کسب و کار وجود دارد و کارفرمایان با انجام مرحله به مرحله به نتایج بهتری دست پیدا می کنند.

شرکت ایران پوش، تولیدکننده موفق در حوزۀ پوشاک نوزادی تا ردۀ سنی نوجوان می باشد و توانسته محصولات متنوعی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تولید نموده و عرضه عمده و تکی حضوری و اینترنتی را انجام دهد.

   تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش 

آدرس : تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهرشاد پلاک15

ایمیلhosein_pooshak@yahoo.com

شماره تماس : 02166477020_09126723860

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 925
نمایش همه
علاقه مندی ها ()