پوشاک بچه گانه را می توانید در طرح، رنگبندی و سایزهای مختلف در سطح بازار مشاهده نموده و متناسب با کودک خود خریداری کنید. تولید و فروش پوشاک بچه گانۀ ملی باعث می شود تا اقتصاد ملی رونق پیدا کند و امکان خرید ارزان البسۀ کودکانه را برای خریداران امکان پذیر می سازد. برای خرید پوشاک بچه گانه  نیاز به توجه و دقت است چون یک سری نکات برای انتخاب مناسب ترین پوشاک بچه گانه نهفته است و والدین پیش از خرید باید به آنها توجه داشته باشند. به تصور خیلی از افراد، خرید لباس نوزادی و کودکانه بسیار ساده می باشد ولی این چنین نیست. در ادامۀ مقاله به این موضوع مهم می پردازیم، که بتوانید بهترین پوشاک بچگانه را خریداری نمائید.

شرکت ایران پوش به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در عرصۀ تولید و فروش پوشاک دخترانه و پسرانه در ردۀ سنی نوزادی تا نوجوان در تهران راه اندازی نموده است. این مجموعه بر اساس سایز استاندارد تعریف شده در حوزۀ پوشاک، لباس های کودکانه را در تنوع بالا تولید نموده و با قیمت ارزان عرضه می کند.

تولید و پخش انواع پوشاک بچه گانه

امروزه بیش از گذشته به تولید داخلی پوشاک بچه گانه اهمیت داده می شود چون باعث رونق بخشی به این بازار می شود. بدین وسیله والدین دسترسی بهتری به البسۀ بچگانه با قیمت ارزان و کیفیت بالا خواهند داشت.

کودکان قبل از دو سالگی از رشد سریع برخوردار هستند و والدین باید همواره این مسئله را در نظر داشته و متناسب با ردۀ سنی نوزادان و کودکان، لباس آنها را خریداری کنند که کودک احساس راحتی داشته باشد. در نظر گرفتن ردۀ سنی و جثۀ کودک باید در خرید پوشاک بچه گانه توجه نمود. علاوه بر آنکه کیفیت جنس لباس نیز بسیار حائز اهمیت است و موجب تعریق کودک نشود. به طور عمده برای تولید پوشاک بچه گانه از صد در صد نخ پنبه و الیاف طبیعی استفاده می شود تا حساسیت پوستی برای نوزادان ایجاد نکند.

متناسب با موقعیت های مختلف لباس های بچه گانه تولید و عرضه می شوند و والدین هنگام خرید لباس نوزادی و کودکانه باید به این مسئله توجه داشته باشند. خرید لباس راحتی برای کودکان باید نرم باشد و کودک هنگام پوشیدن این لباس احساس راحتی داشته باشد و از کیفیت خوب و قیمت مناسب برخوردار باشد. در واقع برای خرید لباس راحتی کودکان نیاز به صرف هزینۀ زیاد نیست.

برای سفارش خرید انواع پوشاک بچه گانه در رده های سنی مختلف می توانید با شرکت ایران پوش تماس بگیرید. این مجموعه یکی از تولیدی های بزرگ در حوزۀ پوشاک است که بیش از 20 سال، از راه اندازی این مجموعه در تهران می گذرد.

فروش پوشاک بچگانه در طرح های متنوع

امروزه شاهد تنوع تولید و فروش پوشاک بچه گانه در  تولیدی پوشاک بچه هستیم. خوشبختانه صنعت تولید لباس کودکانه در ایران رونق پیدا کرده است و این مسئله موجب شده تا از مهارت و دانش طراحان لباس کودکانه برای طراحی انواع لباس کودکانه در مدل های مختلف استفاده نمایند و بدین وسیله بتوانند بر تنوع لباس های کودکانه در سطح بازار بیفزاید، که برای کودکان جذاب و زیبا باشد.

تنوع سبک های طراحی و تولید پوشاک بچه گانه در سال های اخیر افزایش یافته است و باعث رونق اقتصاد ملی شده است. در واقع افراد نیاز به خرید لباس کودکانه خارجی با قیمت گران را نخواهند داشت.

نکتۀ مهمی که هنگام خرید البسه باید در نظر گرفته شود، این است که سایز چارت هر برند متفاوت از یکدیگر می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت ایران پوش به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و فروش پوشاک کودکانه از ردۀ سنی نوزادی تا نوجوان فعالیت می کند و امکان خرید عمده و تکی محصولات را برای مشتریان فراهم نموده است.

 

   تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش 

آدرس : تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهرشاد پلاک15

ایمیلhosein_pooshak@yahoo.com

شماره تماس : 02166477020_09126723860

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()