دستگاه فارادیک از جمله دستگاه های لاغری است که از مزایای آن برای زیبایی استفاده می شود. این دستگاه یکی از پرکاربردترین تجهیزات لاغری محسوب می شود و به سهولت می تواند چربی های اضافی بدن را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد. مهمترین ویژگی که دستگاه فارادیک دارد، این که پوشش دهی کامل دارد و به واسطۀ پالس های الکتریکی که به تمامی قسمت های بدن ارسال می کند، باعث شکسته شدن چربی ها می شود. بنابراین طی دورۀ درمانی مشخص، افراد می توانند به نتایج درخشانی دست پیدا کنند. امروزه خیلی از افراد با مسئله چاقی مواجه هستند و همواره در صدد راهی برای از بین بردن چربی های مضر و انباشته شده در بدن خود می باشند. توجه به این موضوعات برای افراد از حساسیت بالایی برخوردار است چون علاوه بر داشتن اندامی غیر متعارف، از نظر سلامتی نیز در خطر هستند. لذا متخصصان زیبایی و لاغری می توانند با خرید دستگاه فارادیک ، بخشی از نیاز مراجعه کنندگان خود را برآورده سازند.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE یکی از معتبرترین مجموعه هایی است که در تهران توانسته با تأمین تجهیزات لاغری، تحولی بزرگ در صنعت زیبایی برای متخصصین بوجود آورد. از این رو کلینیک های لاغری می توانید برای سفارش خرید دستگاه فارادیک و تجهیزات جانبی و دیگر دستگاه های مرتبط با این مجموعۀ بزرگ تماس بگیرید.

خرید دستگاه فارادیک و کاربرد آن

فروش دستگاه فارادیک به عنوان دستگاه لاغری در سراسر جهان عرضه شده اند و مورد استفادۀ پزشکان سلامتی قرار گرفته می شود. دستگاه لاغری فارادیک دارای اقر بخشی کوتاه مدت است و از سرعت عمل بالایی برخوردار است و امروزه اکثر کلینیک های زیبایی از مزایای این دستگاه در جهت سلامتی بیماران چاق بهره می گیرند. با استفاده از دستگاه فارادیک، با ارسال پالس های الکتریکی به نقاط مختلف بدن، بستر مناسبی را برای شکست سلولیت در بدن ایجاد می کنند. بدین صورت، ماهیچه های بدن شخص تحریک شده و چربی های اضافی که در همان قسمت انباشته شده اند، شکسته می شوند.

از دیگر مزایای دستگاه لاغری فارادیک می توان به کاهش سایز در کنار کاهش وزن اشاره نمود. البته لازم به ذکر است که به طور کلی، برای رسیدن به اندامی ایده آل و بدنی مناسب، علاوه بر استفاده از تجهیزات لاغری و مراجعه به پزشک معالج، همواره رژیم غذایی و ورزش نیز در برنامۀ لاغری خود داشته باشید. نکتۀ مهمی که در این بحث برای افراد حائز اهمیت است و باید رعایت شود، مشورت با پزشک و مشاوران تغذیه می باشد. عدم توجه به این موضوع می تواند نتایج منفی به دنبال داشته باشد.

قیمت دستگاه فارادیک

برای اطلاع از قیمت دستگاه های فارادیک و سفارش آنها می توانید به فروشگاه اینترنتی HI LIFE مراجعه نموده و پس از مشاوره با کارشناسان فروش راهنمایی بگیرید.

با استفاده از این دستگاه می توان پالس های الکتریکی را به نقاط مختلف بدن ارسال نمود و به واسطۀ آن انقباض عضلات را ایجاد نمود. استفادۀ مکرر از این دستگاه به صورت دوره ای به افراد کمک می کند که بتوانند به تناوب از وزن خود بکاهند و فشار بیش از اندازه به آنها وارد نشود.

با بهره گیری از دستگاه لاغری فارادیک و خرید دستگاه لاغری ، به سهولت می توان جریان خون رسانی به ماهیچه های بدن را ایجاد نمود. دفع مواد زائد از خون، یکی از فواید مهم این دستگاه محسوب می شود و طبق نظر پزشک دکمه و برنامه های دستگاه تنظیم می شود. امروزه خیلی از افراد بر اثر چاقی دچار بیماری های سنگین شده اند و عدم رسیدگی به این موضوع می تواند خطر مرگ زودهنگام را به دنبال داشته باشد.

برای سفارش اینترنتی دستگاه فارادیک می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی HI LIFE دیدن فرمائید و متناسب با نیاز، دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE 

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

"مراجعه حضوری فقط با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر"

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()