اسباب بازی ها یکی از وسیله های مهمی هستند که کودکان مدت طولانی با آن به بازی می پردازند . بازی کردن یکی از فعالیت های مهم و حیاتی برای کودکان است که زمینه برای رشد آنها را به وجود می‌آورد، اسباب‌بازی‌ها غذای روانی کودکان به شمار می‌روند و باید حتماً از  اسباب بازی مناسب برای آنها استفاده کرد و این اسباب‌بازی‌ها را در انواع خوب و مناسب با سن و سال آنها تهیه نمود.

 اسباب بازی ها هر یک دارای اشکال مختلفی هستند ، برخی اسباب‌ بازی‌ ها فکری، برخی بازی های فیزیکی و برخی اسباب‌بازی‌ها زمینه پرورش احساسی و غیره می باشند که باید از تمامی این اسباب بازی ها در کنار هم استفاده کرد. کودکان برای پرورش یافتن به بازی کردن و کنجکاوی احتیاج دارند البته بازی کردن فقط برای کودکان نبوده و برای هر انسان در هر سنی سرگرمی نیاز است اما سرگرمی های انسان در هر سن با هم متفاوت است و در کودکان با استفاده از اسباب بازی این سرگرمی ها به وجود می آید.

مزیت استفاده از اسباب بازی

 با استفاده از اسباب بازی ها، کودکان پرورش فکری ،عاطفی و اجتماعی پیدا می‌کنند و همچنین می‌توانند مسئولیت‌پذیری را آموزش ببینند و از استرس های عصبی به دور باشند. کسب مهارت و ورزیدگی در مقابله با مشکلات بسیار مهم بوده و کودکان از طریق بازی کردن به نوعی ، آرامش پیدا می‌کنند . کودکان در بازی‌ها به طور کلی ویژگی هایی می توانند یاد بگیرند این ویژگی ها عبارتند از یادگیری درباره خودشان، یادگیری درباره جهان اطراف و یادگیری در مورد مسائلی که می تواند پیش بیاید. اسباب بازی‌ها به طور کلی در دو نوع سازمان یافته و سازمان نیافته طراحی شده‌اند که اسباب بازی های سازمان یافته ، اسباب بازی هایی هستند که برای هدف اصلی و کار مشخصی به تولید رسیده اند اما اسباب‌بازی‌های سازمان نیافته برای خلاقیت کودکان و تقویت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.اسباب بازی ها در هر سن و سالی متناسب با نوع بازی کردن کودکان طراحی می شوند مثلاً کودکانی که زیر یک سال هستند اسباب‌بازی‌هایی را نیاز دارند تا بتوانند فقط دست ورزی کنند و با استفاده از آن سرگرمی داشته باشند، کودکان کوچک اسباب‌بازی‌ها را به دهانشان می‌برند بنابراین این اسباب‌بازی‌ها از جنس های مرغوب باید به دست آمده باشد و بافتی نرم داشته باشد که این بافت از پارچه، مو و یا تکه‌های کوچک نباشد و از پلاستیک نرم به وجود آمده باشد تا زمانی که کودک اسباب بازی را به دهان می برد هیچ گونه مشکلی او را تهدید نکند، کودکان بزرگتر از اسباب بازی ها به شکل های دیگر استفاده کنند و برخی از اسباب بازی ها که در مورد یادگیری و فکری می باشد را مورد استفاده قرار دهند بنابراین برای کودکانه از یک تا سه سال ، باید اسباب بازی ها علاوه بر داشتن جنس بسیار خوب و نداشتن تکه های ریز و یا نوک های تیز و بافت فلزی، می تواند مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از آن کودک با اطمینان کامل و بدون ایجاد هرگونه صدمه ای به او ،بازی کند . فروش اسباب بازی پسرانه از طریق فروشگاه بازی ساز مارکت انجام می گیرد.

کودکان بزرگتر از سه سال تقریباً اطلاعات لازم را درباره انواع اسباب بازی به دست آورده‌اند و  می‌توان از جنس های دیگر از اسباب بازی ها در بازی استفاده نمود اسباب بازی ها دارای رنگ های متنوع و زیبا هستند تا کودکان بتوانند به آن علاقه ‌مند شوند و به همین دلیل رنگ های شاد و بسیار مناسب برای تولید اسباب بازی ها می باشند.

 

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 675
نمایش همه
علاقه مندی ها ()