کودکان در هر سنی به بازی کردن با اسباب‌بازی ها علاقه دارند و باید از تنوع اسباب بازی ها برای آنها استفاده کرد . اسباب بازی ها به دسته های اسباب بازی دخترانه و پسرانه می‌توانند جداسازی شوند البته برخی از اسباب بازی ها می توانند هم برای کودک پسر و هم دختر مورد استفاده قرار گیرد اما با توجه به روحیات و رفتارهای کودک و علاقه آنها ، اسباب بازی هایی وجود دارند که برای دختران و پسران شامل تفاوت هایی می باشند و در هر صورت خرید اسباب بازی پسرانه و دخترانه باید از نوع سرگرم کننده همراه با بالا بردن حس کنجکاوی و تفکر در آنها باشد. برای اسباب بازی پسرانه رنگ هایی که در نظر گرفته می شود باید تمام بازی های دخترانه متفاوت می باشد و معمولاً برای اسباب بازی های پسرانه از رنگ های سخت تر و یادگیر تر مورد استفاده قرار می‌گیرد اما برای دختران رنگ های ملایم و لطیف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 خرید اسباب بازی پسرانه و دخترانه را توانید از فروشگاه های اینترنتی انجام دهید ، فروشگاه بازی ساز مارکت یکی از معتبر ترین مجموعه های فروش انواع اسباب بازی های دخترانه و پسرانه می باشد که می توانید انواع دلخواه خود را از این مجموعه خریداری نمایید .

اسباب بازی های پسرانه معمولاً شامل شخصیت های جنگجو و قدرتمند می باشد. پسران کوچک علاقه دارند تا بسیار قدرتمند به نظر آیند و و بتوانند خود را در تفکر دیگران قوی جلوه دهند بنابراین انواع شخصیت های قدرتمند در کارتون ها می تواند گزینه مناسبی برای روحیه این کودکان باشد ، اما کودکان دختر بسیار دوست می دارند که حس لطافت و مادرانه ای داشته باشد و به همین دلیل انواع عروسک ها و شخصیت های احساسی و ملایم در کارتون ها می‌تواند برای این کودکان گزینه مناسبی برای خرید اسباب بازی باشد .

انواع اسباب بازی های پسرانه

اسباب بازی های پسرانه شامل انواع تفنگ ها ،اسباب بازی های مبارزه ای ،هلی کوپتر ، انواع ماشین ها و موتور ، لوازم تعمیرات و انواع شمشیرها و غیره می باشد. با استفاده از این اسباب‌بازی‌ها کودکانه پسر می توانند بهتر بازی کنند و از آنها بسیار به شکل سرگرمی بهره ببرند. انواع ماکت ها نیز می‌تواند برای پسران اسباب بازی بسیار خوبی به شمار رود. انواعی همچون خودروی پلیس ،ماشین های فلزی، اکشن فیگور و انواع اتومبیل ها با طرح و کیفیت های خوب می تواند یک خرید اسباب بازی بسیار مناسبی برای کودکان پسر باشد.

 خرید اسباب بازی ماکت ها اگر به شکل کلکسیونی خریداری گردد که شامل انواع اتومبیل ها یا انواع شمشیر ها و تفنگ های بازی باشد ، می تواند آنها را به وجد بیاورد و بهترین اسباب بازی پسرانه برای آنها باشد.

نکات مهم در خرید اسباب بازی پسرانه

در زمان خرید اسباب بازی پسرانه در کنار کیفیت و جنس عالی و همچنین توجه به پرورش فکری و قدرت فیزیکی و کنجکاوی و احساسی و غیره باید برای انتخاب اسباب بازی پسرانه مناسب نکاتی دیگر را هم در نظر بگیرید :

نکته اول این است که مناسب با سن کودک باشد و اسباب بازی ها در هر سنی که برای کودکان خریداری می گردند، باید متناسب با سن آنها باشد هر کودکی در سنی نیاز به سرگرمی های مختلف دارد و شما نمی توانید اسباب بازی پسرانه در سن ۱ سالگی را برای یک کودک ۷ ساله خریداری کنید زیرا برای او جذابیتی نخواهد داشت یا بالعکس که موجب آسیب رساندن به خود خواهد شد ، بنابراین توجه به سن کودک برای خرید اسباب بازی پسرانه و دخترانه بسیار مهم است و در رشد فکری و پرورش او بسیار اهمیت دارد.

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()