شرکت ها و موسسات و سایر کسبه برای انجام کارهای خود و به سرانجام رساندن آن نیاز به طرح توجیهی دارند. با استفاده از طرح توجیهی داده‌هایی لازم را برای تصمیم‌گیری‌ های دشوار را به دست می‌آوریم که با استفاده از یک سری برنامه های مخصوص انجام می شود. 

مولفه‌های مهم در طرح توجیهی

در واقع  طرح توجیهی شامل موضوعاتی است که بر روی کسب و کار مورد نظرمان تاثیر می گذارد که شامل چندین موضوع می باشد که در ادامه به این موضوعات می پردازیم :

تکنیکی

  آیا شما تکنیک یا تکنولوژی کسب و کاری که می خواهید آن را انجام دهید را در اختیار دارید و می‌توانید آن را به دست آورید، زیرا تکنولوژی یکی از مهمترین مسائل برای شروع هر کاری می باشد و باید شما تکنیک آن کار را دارا باشید.

 اقتصادی

در این موضوع به این پرداخته می شود که از جنبه اقتصادی شما باید پول لازم را برای انجام آنها کسب و کار داشته باشید و همینطور برای خرید محصولات یا خدمات بتوانید از نظر اقتصادی ، سرمایه ی اولیه داشته باشید.

 قانونی

 از نظر قانونی باید توجه کنید که کسب و کار مورد نظر شما مجاز بوده و هیچگونه منع قانونی نداشته باشد.

 عملیاتی

از نظر عملیاتی باید بدانید که برای کسب و کار مورد نظرتان به چه چیزهایی لازم است ، آیا به کارکنانی نیاز دارید آیا به وسیله یا لوازم مخصوصی برای کارتان احتیاج دارید یا نه و تمام عملیات ها دارای هزینه هایی میباشد که باید در نظر گرفته شود.

زمان‌بندی

اگر برای کسب و کارتان مهم است که در زمان خاصی شروع شود و یا فصل مخصوصی می توانید آن را انجام دهید باید زمان‌بندی مناسبی را داشته باشید و یک برنامه منظم برای آن بچینید.

 قابلیت عرضه در بازار

 این که بتوانید محصول مورد نظرتان را به بازار عرضه کنید یا خدماتی که می توانید انجام دهید را در بازار بتوانید معرفی کنید بسیار مهم است که در این موضوع به موارد دیگر از جمله رقبا ،سطح تقاضای بازار، همچنین استقبال افراد از محصول شما با توجه به هدف و قیمت آن مورد توجه قرار گیرد.

طرح توجیهی برنامه برای شروع هرگونه کسب و کاری نیاز است تا آن را داشته باشیم و با استفاده از آن به اطلاعات لازم و محاسبات را دست پیدا کنیم بنابراین طرح توجیهی به معنای تشریح توضیح یک ایده می باشد طرح توجیهی زمانی به کار می آید که یک ایده ای در فکرتان قرار دارد که این ایده به صورت خام بوده و قابلیت هیچگونه اجرایی را ندارند اما با بررسی های لازم و محاسبات و برنامه ریزی می توان آن ایده را به موفقیت رساند.برای سفارش انواع طرح توجیهی اقتصادی و با موفقیت بسیار بالا می توانید به سایت شرکت گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا مراجعه نمایید. برای سفارش طرح توجیهی مسواک و دهان شویه به سایت مراجعه کنید.

 در ابتدا باید صحیح بودن آن ایده مطمئن شد.

 مزیت‌های طرح توجیهی

باید بدانید که در زمانی که می خواهید یک کار یا کسب و کاری را شروع نمایید باید اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید که در اختیارشان این اطلاعات شامل رقبای کاری، بخش فروش، همچنین قیمت کالا شما، همینطور میزان صادرات واردات و یا همچنین کارکنانی که باید در اختیار داشته باشید و سرمایه های لازم است که همگی باید بررسی گردند بنابر این با استفاده از طرح توجیهی این اطلاعات را در اختیار خواهید داشت و این بزرگترین مزیت این طرح می باشد .

طرح توجیهی به کاربرد طرح توسعه توجیه پذیر می‌پردازد که می‌تواند برای شما ویژگی‌هایی برای دریافت بهترین طرح توجیهی ها مطابق با بودجه و سرمایه‌گذاری شما داشته باشد. می‌توانید به شرکت گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا مراجعه نمایید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()