زمانی را حساب کنید که شما به یک بانک مراجعه میکنید برای دریافت کرد وام، در مورد طرح توجیهی موقع آن چیزی است که که کارشناس بانکی می‌خواهد برای ایده شما اطلاعات را به دست آورد و به دلیل آن که وام را برای ایده خود می خواهید بگیرید لازم است تا بررسی‌های را صورت گیرد و وام شما با تایید گردد و به دست شما برسد بنابراین یک طرح توجیهی  کامل دارای سه بخش است که این سه بخش عبارتند از :

بازار، فنی و مالی که بسیار مهم هستند و در هر کسب و کاری این سه بخش باید مورد بررسی قرار گیرد .

بخش بازار

 در واقع وقتی که میخواهیم ایده‌ای را به سرانجام برسانیم ،بخش بازار بسیار مهم است تا شما بتوانید محصول مورد نظر یا خدمات مورد نظرتان را به بازار عرضه دارید . برنامه این استقبال بازار از ایده شما بسیار مهم بوده و تاثیر بالایی را برای سود کسب و کار مورد نظرتان خواهد داشت.

 بخش فنی

 در بخش فنی کسب و کار ، تمام تکنیک های لازم و ماشین آلات و لوازم مورد نیاز را باید در نظر گرفت  همچنین تعداد کارمندان و پرسنل در بخش فنی بررسی خواهد شد.

 بخش مالی

 در بخش مالی سرمایه‌گذاری باید دقت شود که چه سرمایه ای برای شروع کار و در طی مسیر لازم بوده و برای بودجه اولیه حقوق کارمندان و خرید لوازم ضروری برای کسب و کار چه میزان سرمایه مورد نیاز است و آن را تهیه نمایید.

طرح توجیهی چیست؟ طرح توجیهی گزارشی است که به توجیه پذیری یک طرح یا ایده در بخش های اصلی بازار و فنی و مالی هستند مورد مطالعه قرار می دهد. جهت سفارش طرح توجیهی میتوانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا  تماس بگیرید. برای سفارش طرح توجیهی مرغ گوشتی به سایت مراجعه کنید.

انتخاب ایده های کسب و کار بسیار مهم است و ویژگی‌ های بسیار مهمی وجود دارد که باید به هر یک از این ها توجه نمایید که شما در ابتدای کار باید از کسب و کار و مطابق با سرمایه ای که در اختیار دارید در نظر بگیرید و سرمایه لازم برای شروع یک کار باید در اختیارتان باشد همچنین استقبال بازار از ایده شما بسیار مهم است که شما محصول تولیدی خود یا سایر ایده هایی که به سرانجام می رسانید را بتوانید به راحتی به بازار عرضه کنید و همچنین استقبال خوبی از آن صورت گیرد ، بازار بخش مهمی از ایجاد یک طرح سرمایه گذاری می باشد و از طرفی شما نیاز به تکنیک های لازم در آن کار را دارید که کسب مهارت و داشتن تکنیک و فن لازم در کسب و کار بسیار ضروری است تا بتوانید آن را به خوبی انجام دهید و در کنار تمامی این بخش ها چیزی که می تواند شما را از آن بخشها مطلع کند طرح توجیهی است. طرح توجیهی از طریق مراکز معتبری ارائه می شود و شما می توانید آن را دریافت نمایید بنابراین با مراجعه به یک شرکت معتبر طرح توجیهی مانند گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا می توانید ، اطلاعات لازم را برای ایده ی کسب و کار خود به دست آورید. شرکت‌ طرح و برنامه‌ریزی مطصا سالهاست که در بخش ارائه انواع طرح توجیهی فعالیت داشته و تجربه لازم را در تمامی کسب و کارها به دست آورده است و با استفاده از برنامه های اصولی و مخصوص می تواند انواع طرح توجیهی مورد نیاز شما را ارائه دهد.گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طرح توجیهی در کشورمان است که می توانید سفارش انواع طرح توجیهی مورد نظرتان را به این مرکز بدهید تا یک طرح توجیهی کامل و جامع را داشته باشید. 

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()