خرید تردمیل خانگی و نکات مربوط به آن:

تردمیل خانگی از انواع تردمیل می باشد که توسط شرکت های مختلف با برند های گوناگونی به تولید می ‌رسد. این تردمیل ها به دلیل تقاضای بالای مردم و نداشتن وقت کافی برای ورزش کردن در مراکز فروش تردمیل توزیع می ‌شوند و این مراکز به فروش تردمیل می ‌پردازند. دیگر تردمیل، تردمیل باشگاهی می باشد که البته از نظر ظاهری تقریباً مشابه تردمیل خانگی است ولی با یکدیگر دارای تفاوت های قدرتی و عملکردی مختلفی می باشند. برای خرید کردن انواع تردمیل باشگاهی و  تردمیل خانگی نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید آن ها را رعایت کرده و سپس به خرید تردمیل پرداخت. مثلاً باید گفت برای خرید انواع تردمیل خانگی دارا بودن یک کفش ورزشی مناسب ضروری و لازم است. زیرا در نبود هر گونه کفشی که مناسب باشد نمی ‌توان به ورزش کردن با انواع تردمیل پرداخت. زیرا ضربه ای که با کف پا به این دستگاه وارد می ‌شود دارای عکس العملی است که تسمه آن را وارد می کند و در نتیجه ضربه های ناشی از راه رفتن و یا دویدن با عکس ‌العمل خود به کمر و اندام های تحتانی بدن وارد خواهد شد. نکته دیگر این است که هنگام خرید انواع تردمیل خانگی باید دقت داشته باشید که به خرید دستگاهی بپردازید که دارای ضربه گیر باشد تا بتواند این ضربه ها را بگیرد و از آسیب رساندن به کمر و مفاصل تحتانی شما جلوگیری کند. اگر از ورزش کردن به همراه موسیقی لذت می‌ برید باید به خرید دستگاهی بپردازید که دارای جایگاه اتصال usb باشد تا بتوانید هنگام ورزش کردن انواع موسیقی های مورد علاقه خود را گوش بدهید و در نتیجه انگیزه شما برای ورزش کردن بیشتر خواهد شد. یکی دیگر از نکاتی که می ‌توان هنگام خرید انواع تردمیل به آن ها توجه نمود این است که دستگاهی خریداری کنید که دارای قدرت بدنه بالایی بوده باشد تا هنگام دویدن روی چنین دستگاهی مشکلی برای دستگاه پیش نیاید و دارای عمر بالاتری باشد.

سایر نکات خرید تردمیل خانگی:

برای  خرید تردمیل های خانگی نکات بسیار زیادی وجود دارد. برای این که بتوانید به خرید تردمیلی بپردازید که بتواند عمر بسیار طولانی داشته باشد باید وزن سنگین ترین فردی که در اعضای خانواده شما وجود دارد را در نظر بگیرید و نسبت به وزن این فرد تردمیل را خریداری نمایید که دارای قدرت تحمل بیشتری باشد. یعنی مثلاً اگر فردی دارای وزن ۹۰ کیلو باشد شما باید به خرید تردمیلی بپردازید که بتواند ۱۱۰ کیلو را به طور مثال تحمل کند. در این صورت عمر این تردمیل بسیار بیشتر خواهد شد و شما می توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده نمایید. اگر در منازل خود دستگاه ورزشی دیگری غیر از تردمیل ندارید می توانید به خرید دستگاهی بپردازید که به غیر از تردمیل لوازم جانبی دیگری نیز به صورت اشانتیون به همراه داشته باشد به همین منظور در برخی از این دستگاه ها کش های مختلفی برای تقویت عضلات دست و پا وجود دارد و برخی دیگر نیز هستند که می‌ توانند دارای دستگاه دراز و نشست نیز باشند که مطمئناً این لوازم جانبی می تواند شما را به اهداف خود نزدیک تر کند. از نکات دیگری که می ‌توان به آن ها اشاره نمود این است که دکمه های تغییر سرعت و تنظیم شیب دستگاه در این تردمیل ها باید به گونه ‌ای در دسترس شما باشد تا بتوانید به راحتی آن ها را تغییر دهید. ضمن این که تنظیم شیب در این دستگاه ها می تواند به صورت دستی و یا به صورت خودکار باشد که هر کسی بنابر بودجه خود می ‌تواند به خرید نوع خاصی از آن ها بپردازد. از نکته های دیگر خرید این دستگاه این است که نمایشگر آن به گونه‌ ای باشد که فرد بتواند حین ورزش کردن اطلاعات روی این نمایشگر را به راحتی بخواند و از مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و علائم حیاتی دیگر بدن خود اطلاع کافی داشته باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()