سرامیک بر از جمله دستگاه های مهم در صنعت است که نقش بسزایی در کاهش هزینه های برش سرامیک، سنگ، موزاییک و غیره دارد. کاربرد سرامیک و کاشی به دوران باستان باز می گردد چون مهمترین مصالح برای ساخت و ساز محسوب می شوند. از این رو صنعت گران تلاش نمودند که پروسۀ برش سرامیک و سنگ را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. در همین راستا توانستند دستگاه سرامیک بر را طراحی نموده و به بازار عرضه کنند. در حال حاضر برای امور ساخت و ساز از  سرامیک بر با متریال مختلف استفاده می شوند که برای برش آنها نیاز به صفحات سرامیک بر متفاوت است. در ادامۀ متن به اهمیت کاربرد سرامیک بر و تنوع این دستگاه می پردازیم.

فروشگاه ابزار مجید، یکی از مراکز معتبر در عرصۀ فروش تجهیزات صنعتی چون انواع دیسک سرامیک بر با برندهای مطرح و معتبر در این حوزه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول و سفارش غیر حضوری صفحات سرامیک بر با واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید.

فروش انواع سرامیک بر

فروش سرامیک بر در سایز و اندازه های مختلف صورت می گیرد. تفاوت قابل توجه دیسک های سرامیک بر به مدل الماس به کار رفته در آنها بستگی دارد. یک تکه یا بیچاک و سرامیک بر چاکدار دو مدل رایج این نوع دیسک ها محسوب می شود. از برندهای معتبر دیسک های سرامیک بر می توان به ایوا، سدیما، شارک، کاووش، بهکو، آسرون، امپرور، وایکینگ، آیرونمکس، هیوسونگ، کَت و ... اشاره نمود. با توجه به تنوع برندی که این محصول دارد، صنایع مختلف متناسب با ضخامت سرامیک و موزاییک می توانند هر کدام از آنها را انتخاب نموده و خریداری کنند. البته قیمت سرامیک بر نیز به موارد مهم دیگر بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

تنوع سرامیک هایی که در امور ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است. بنابراین صنعت گران تلاش می کنند که مقاومت ترین دیسک سرامیک بر را خریداری کنند که توان فشار وارده را داشته باشد.

اگر قصد سفارش دیسک های سرامیک بر، گرانیت بر، پرسلان بر و مواردی از این قبیل دارید، می توانید با واحد فروش فروشگاه ابزار مجید تماس بگیرید.

نکات مهم خرید دیسک های سرامیک بر

همانطور که برای انتخاب دستگاه سرامیک بر، دقت برش و سرعت آن اهمیت دارد، در رابطه با انتخاب و خرید دیسک سرامیک بر نیز باید میزان دقت و سرعت برش سرامیک مطابق با ضخامت سرامیک در نظر گرفته شده باشد، تا عملکرد لازم را داشته باشد.

هنگام خرید پرسلان بر و انواع دیگر دیسک های برش، باید نوع مصالح ساختمانی را در نظر بگیرید. دیسک سرامیک بر و دیسک گرانیت متفاوت از یکدیگر می باشند و به عنوان ابزارآلات برشی پرکاربرد در صنعت محسوب می شوند. با بررسی مشخصات فنی هر کدام از صفحات سرامیک بر، راحت تر می توانید انتخاب خود را از ویژگی های چنین ابزارآلاتی به نفع افزایش سرعت عملیات برش مصالح ساختمانی مستحکم استفاده نمود.

مهمترین ویژگی که دیسک سرامیک بر باید داشته باشد، قطع دقیق و بدون پرش قسمت های برش خوردۀ سرامیک می باشد. در واقع از زمان ساخت صفحه های سرامیک بر، تا کنون توانسته اند سرعت اجرای ساخت و ساز ساختمان را که مرتبط با نصب سرامیک باشد، را سرعت بخشیده و هزینه ها را به حداقل برسانند.

قیمت سرامیک بر به سایز، برند و میزان ضخامت دیسک بستگی دارد. بنابراین متناسب با نوع سرامیک، می توانید با قیمت ارزان دیسک سرامیک بر مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروشگاه ابزار مجید به عنوان یکی از برترین مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ فروش انواع دیسک سرامیک بر با برندهای معتبر در تهران فعالیت خود را ادامه می دهد و می توانند شما را راهنمایی کنند.

 

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()