اتوبوس دربستی، از دیگر خدماتی است که از سوی شرکت های واحد گشت به هموطنان ارائه داده می شود. همانطور که تا کنون در سطح شهر مشاهده کرده اید، مجموعه های تاکسی سرویس با در اختیار گذاشتن تاکسی به افراد کمک می کنند که به صورت دربستی تردد شهری را داشته باشند و حداکثر 4 نفر می توانند با تاکسی سفر کنند. لیکن افرادی که قصد تردد گروهی در منطقه را دارند، می توانند از مزایای خدمات واحد گشت برای اجارۀ اتوبوس دربستی استفاده نمایند. در ادامۀ متن به برخی از موارد کاربرد اتوبوس دربستی اشاره خواهیم کرد.

شرکت واحد گشت تهران از همان ابتدایی که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را آغاز نموده، همواره در تلاش است که با بهره گیری از رانندگان مجرب و همچنین ناوگان اتوبوس VIP، بتواند بهترین خدمات حمل و نقل گروهی را به همشهریان گرامی ارائه دهد.

نکات مهم کرایه اتوبوس دربستی

برای کرایه اتوبوس دربستی نیز باید یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود، که می تواند مرتبط به شرکت عرضه کنندۀ خدمات باشد. به طور کلی شرکت های خصوص و دولتی، مدارس، دانشگاه ها، باشگاه های ورزشی، مراکز تفریحی و گردشگری، هتل ها و ... می توانند برای تردد دسته جمعی پرسنل، دانش آموزان، ورزشکاران، ترانسفر به فرودگاه و مراجعه به مراکز تفریحی و توریستی از خدمات مراکز معتبر واحد گشت برای اجارۀ اتوبوس های دربستی به همراه راننده استفاده نمایند.

در این صورت افراد، بدون دغدغه و برخورد مستقیم با ترافیک شهری، می توانند از محل مبدأ به مقصد برسند. همچنین برای اجرای مراسم تشریفاتی و خاکسپاری نیز می توانند درخواست کرایه اتوبوس دربستی را داشته باشند. چند سال اخیر فرهنگ سفارش اتوبوس دربستی بهشت زهرا رونق یافته است و خیلی از خانواده ها برای رفاه حال میهمانان و مراجعه کنندگان در مراسم، اقدام به کرایه اتوبوس دربستی می کنند که بتوانند به صورت گروهی میهمانان را جابجا کنند و تحت فشار زیاد قرار نگیرند.

برای آگاهی از قیمت کرایه اتوبوس دربستی و چگونه ثبت سفارش خود، می توانید با واحد سرویس دهی شرکت واحد گشت تهران تماس بگیرید.

هزینۀ کرایه اتوبوس دربستی

قیمت اجاره اتوبوس دربستی در واحد گشت به مدت زمان کرایه، نوع اتوبوس و همچنین مقدار مسافت بستگی دارد. به این ترتیب افراد مختلف می توانند بر حسب نیاز از مزایای این نوع خدمات برای جابجایی افراد زیادی استفاده نمایند. از این رو شرکت های واحد گشت با تهیۀ انواع اتوبوس دربستی VIP و استخدام رانندگان مجرب، بتوانند شرایط مناسبی را برای ارائه سرویس اتوبوس دربستی در تهران برای مشتریان فراهم کنند.

شرکت واحد گشت تهران، توانسته به عنوان یکی از شرکت های واحد در منطقۀ تهران فعالیت مجموعۀ خود را آغاز کند و تا به امروز بتواند سطح خدمات مرتبط با سرویس درون شهری را در دو سطح ویژه و تشریفاتی ارائه دهد.

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 730
نمایش همه
علاقه مندی ها ()