اتوبار یکی از مجموعه هایی هستند که قادر به ارائه خدمات مرتبط با حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل، اداری و تجاری می باشند. همانطور که می دانید سطح خدمات باربری که توسط شرکت های اتوبار و باربری به مشتریان ارائه داده می شود، محدودیت ندارد. البته ارتباط مستقیم با سیستم مدیریت مجموعه و منطقۀ تحت پوشش مجموعه دارد. امروزه نسبت به گذشته بر تعداد افرادی که اجاره نشین هستند، افزوده شده است و این مسئله، نیاز جامعه را به مراکز اتوبار تخصصی مهیا کرده است. همچنین مشغلۀ کاری که عموم مردم با آن درگیر هستند و در کنار آن ارتفاع ساختمان ها بلندتر شده است، پروسۀ اسباب کشی منزل را برای اکثر خانواده ها دشوار کرده است. بنابراین برخی از شرکت ها به منظور ارائه خدمات حمل اثاثیه و اتوبار راه اندازی شده اند، که بتوانند به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای فرآیند حمل اثاثیه را انجام دهند.

اتوبار آزادی یکی از مجموعه هایی است که توانسته با استخدام نیروی توانمند و آموزش دیده، خدمات مرتبط با حوزۀ حمل و نقل بار و اثاثیه منزل را در منطقۀ تهران به متقاضیان ارائه دهد. لذا این مجموعه خدمات رسانی اتوبار را با شعار دقت در جابجایی، تضمین در حمل اثاثیه، به کار گیری افراد ماهر و نیم قرن تجربه انجام می دهد.

مجموعه تخصصی اتوبار

تا کنون عموم مردم در دوران زندگی خود، حمل و نقل اثاثیه را برای حداقل یکبار تجربه کرده اند. به همین علت شاهد سختی و دشواری های مرتبط با امور اسباب کشی می باشند. در رابطه با بسته بندی وسایل، حمل بدون آسیب دیدگی لوازم، تهیۀ وسیلۀ باری مناسب و نیروی کافی برای حمل اثاثیه سنگین از موارد مهمی بودند که همواره پیش از انجام حمل و نقل بار باید بدان توجه می نمودند.

امروزه شرکت های باربری توانسته اند این مشکلات اصلی را برای عموم مردم جامعه مرتفع سازند. چرا که مجهز به انواع وسیلۀ باربری رایج چون وانت، نیسان، کامیون، خاور و غیره هستند. علاوه بر آنکه کارگران نیرومند و مجرب را استخدام می کنند که توانایی حمل بارهای سنگین و بزرگ را داشته باشند. همچنین به دلیل نیاز جامعه، آمادۀ انجام بسته بندی کالاها، به بهترین شکل ممکن و بدون آسیب دیدگی به وسایل می باشند. چند سال اخیر بیش از گذشته، مردم از خدمات اتوبار برای حمل اثاثیه به صورت ایمن و حداقل هزینه استفاده می کنند.

مقصود از حداقل هزینه، این است که در گذشته به دلیل عدم توانایی لازم برای جابجایی وسایل سنگین و یا بسته بندی نامناسب وسایل شکستنی ، ممکن بود خیلی از وسایل دچار آسیب دیدگی شود که در نتیجۀ آن متحمل خسارت می شدند. همچنین امکان تهیۀ وسیلۀ باری مناسب برای افراد فراهم نبود و نیاز به تعداد دفعات زیاد برای جابجایی کلیۀ اثاثیه ها بود. با گذشت زمان و راه اندازی مراکز اتوبار و باربری ، باعث شد تا هزینه های اضافی را به حداقل برسانند و بتوانند از تجربیات کارگران ماهر، بتوانند پروسۀ حمل و نقل اثاثیه را برای عموم مردم

 ساده تر بنمایند.

اتوبار آزادی نیز با توجه به این موارد، توانسته در عرصۀ حمل اثاثیه و اتوبار به همشهریان خود سرویس دهد.

هزینۀ اتوبار

قیمت اتوبار به فاکتورهای حائز اهمیت چون نوع وسیلۀ نقلیه، مدت زمان فرآیند جابجایی بار بر حسب ساعت، امور بسته بندی و درخواست کارگر بستگی دارد. البته برای اطلاع دقیق از هزینه های باربری که متغیر است و به موارد زیادی بستگی دارد، می توانید با شرکت اتوبار منطقه تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید.

در مناطق غرب تهران چون پونک، صادقیه، طرشت، جیحون، چیتگر، گیشا، ستارخان، استاد معین و غیره می توانید از خدمات باربری اتوبار آزادی، با تضمین قیمت و خدمات استفاده نمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()