طرح توجیهی به تهیۀ گزارشی گفته می شود که در آن ابعاد مختلف مرتبط با وضعیت بازار مورد بررسی قرار گرفته می شود. به عبارتی تهیۀ گزارش طرح توجیهی، به کارفرما کمک می کند که با نگاه اجمالی به اجرای پروژه، بتوانند میزان درصد موفقیت و عدم موفقیت آن را بدست آورند. با گذشت زمان، کسب و کارهای زیادی راه اندازی شده اند که پس از مدت زمان کوتاهی نتوانستند به فعالیت خود ادامه دهند و دچار ورشکستگی شوند. اگر اینگونه کارفرمایان پیش از راه اندازی کسب و کار، از مزایای طرح توجیهی استفاده می کردند، می توانستند به گونۀ دیگری کسب و کار خود را راه اندازی کنند که درصد موفقیت بیشتری داشته باشند.

شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا، به عنوان یکی از شرکت های فنی و مهندسی است که با استخدام نیروهای متخصص و مجرب در حوزه های مختلف اقتصاد و مدیریت، قادر به ارائه خدمات طرح توجیهی فنی و اصولی می باشند.

مقصود از گزارش طرح توجیهی

برای تهیۀ گزارش طرح تورجیهی، نیاز به بررسی فاکتورهای مهم چون بررسی و تحلیل وضعیت مالی و سودآوری طرح توجیهی، مطالعۀ بازار و بررسی کمبود و وضعیت بازار از نظر ورود کسب و کار جدید و یا ملحق شدن به کسب و کارهای قدیمی و در انتها بررسی وضعیت اقتصادی و همچنین تعیین وسایل و تجهیزات مورد نیاز می باشد.

چند سال اخیر، روند رشد و راه اندازی مشاغل نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی کرده است. لذا عدم توجه به این موارد مهم، می تواند باعث عدم موفقیت در کسب و کار می شود. بنابراین صرف هزینه برای انجام مشاورۀ طرح توجیهی، می تواند باعث جلوگیری از این اتفاقات شود. توجه به این نکات، برای موفقیت در کسب و کار ضرورت دارد. علاوه بر آنکه هزینه های اقتصادی اجرای پروژه را به حداقل می رساند.

طرح توجیهی تولید محصولات نساجی، طرح توجیهی تولید بلور و شیشه، طرح توجیهی منطقه آزاد، طرح توجیهی سازمان بنادر، طرح توجیهی کشاورزی، طرح توجیهی مراکز تفریحی و گردشگری و ... برخی از انواع طرح توجهی هستند که نحوۀ انجام گزارش گیری اقتصادی و مالی کسب و کارهای مختلف را شرح داده اند. بنابراین با ملاحظه و بررسی آنها از سوی کارشناسان مجرب و متخصص، قادر به اجرای گام های صحیح برای راه اندازی شغل سود ده خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ راه اندازی کسب و کار کوچک و بزرگ، می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا استفاده نمائید. این مجموعه سالهاست که در حوزۀ ارائه ایده های سرمایه گذاری، مطالعات فرصت سنجی و طراحی نقشه های سیویل، الکتریکال و مکانیکال در تهران و شهرستان ها فعالیت می کنند.

چگونگی تعیین هزینۀ طرح توجیهی

نحوۀ تعیین هزینۀ طرح توجیهی تایر خودرو سنگین به عوامل مهمی چون نوع طرح، وسایل مورد نیاز پروژه، میزان خدمات مشاوره ای، سطح تحقیقات و مطالعۀ بازار و غیره بستگی دارد. در نتیجه نمی توان قیمت ثابتی را تعیین نمود و سیاست کاری شرکت های ارائه دهندۀ خدمات طرح توجیهی نیز تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ ارائه طرح توجیهی خواهد داشت.

مونتاژ و صادارت لوازم اداری و دفتری، تولید شیر خشک صنعتی، تولید مصنوعات از چرم طبیعی، تولید آب شیرین از آب دریا و ... نیز از دیگر کسب و کارهایی هستند که برای راه اندازی آنها، گزارشات طرح توجیهی و سرمایه گذاری آماده می باشد و می توان با قیمت ارزان از نکات مثبت آنها استفاده نمود.

شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا، به دلیل نوع تخصصی که در حوزۀ ارائه خدمات طرح توجهی دارد، قابلیت ارائه خدمات مشاوره ای سرمایه گذاری متناسب با کلیۀ کسب و کارهای رایج در سطح کشور می باشد و می توانند شما را همراهی کنند.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 789
نمایش همه
علاقه مندی ها ()