دستگاه فارادیک یکی از جمله دستگاه هایی است که اثر بخشی قابل توجهی برای لاغری و تناسب اندام دارد و توسط برخی از کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید دستگاه فارادیک توسط افراد متخصص انجام می گیرد. همانطور که گفته شد، مراکز زیبایی و لاغری به منظور تسهیل فرآیند چربی سوزی از مزایای این دستگاه لاغری استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم به نحوۀ عملکرد دستگاه فارادیک بپردازیم، تا با اطلاعات بیشتری بتوانید انتخاب این دستگاه را برای مجموعۀ خود داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی های لایف دارای تخصص در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات و دستگاه های لاغری و چربی سوزی در تهران است. این مجموعه به منظور توسعۀ کسب و کار خود، توانسته وب سایت رسمی های لایف را راه اندازی نماید و بدین وسیله بستر مناسبی برای سفارشات غیر حضوری مشتریان فراهم کند.

نحوۀ عملکرد دستگاه فارادیک

به طور کلی نحوۀ عملکرد دستگاه فارادیک بر پایۀ ایجاد پالس الکتریکی در بازه فرکانسی علمی معین است و نتایج پالس های الکتریکی به نقاط مورد نظر انتقال پیدا می کند و سپس موجب تخریب و شکستگی بافت های چربی انباشته شده می شود. در انتها، پس از تخریب بافت های چربی به هم فشرده شده، به واسطۀ منافذ پوستی، از بدن خارج می شوند. بدین وسیله استفادۀ مکرر از دستگاه فارادیک، موجب خردتر شدن چربی های سفت شده می شود و به وسیلۀ تعریق روزانه از بدن خارج می شوند.

خرید دستگاه فارادیک به دلیل عملکردی که دارد، مورد کاربرد مراکز لاغری و زیبایی قرار گرفته می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از دستگاه نیاز به یک سری اطلاعات اولیه دارد و اینکه میزان فرکانس پالس الکتریکی متناسب با قسمت های مختلف بدن، باید به چه میزان باشد. به طور کلی استفاده از دستگاه لاغری فارادیک، تنها در یک بار شما را به نتیجۀ دلخواهتان نمی رساند و نیاز به تداوم دارد.

نحوۀ ارسال پالس الکتریکی توسط دستگاه فارادیک، به واسطۀ پدهای مخصوص به بدن انتقال پیدا می کند. جریان پالس الکتریکی که از طریق دستگاه به عضلات و ماهیچه های بدن وارد می شود، با یک طیف فرکانس معین صورت می گیرد. در این صورت باعث انقباض و انبساط این نواحی می شود و در نهایت موجب افزایش گردش خون در ماهیچه ها خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی های لایف دارای بیش از 25 سال سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات و دستگاه های پیشرفتۀ لاغری، ماساژور و غیره می باشد. به عنوان نامی آشنا در صنعت فروش تجهیزات لاغری باشگاهی در تهران فعالیت می کند و در لیست محصولات این فروشگاه، امکان خرید دستگاه لاغری فارادیک برای شما مشتریان فراهم است.

امروزه با فروش دستگاه فارادیک و دیگر دستگاه های لاغری، توانسته اند تحولی در حوزۀ پزشکی و تناسب اندام بوجود آورند. نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید و کاربرد دستگاه لاغری فارادیک مطرح است، این است که این دستگاه به تنهایی نمی تواند عامل موفقیت آمیزی برای چربی سوزی  محسوب شود چون رژیم غذایی و همچنین تحرک و ورزش، مکمل های اصلی هستند که در کنار استفاده کردن از دستگاه فارادیک، می تواند شما را به نتایج قابل قبولی برساند.

قیمت دستگاه فارادیک

قیمت دستگاه فارادیک به برند، نحوۀ طراحی، قابلیت و عملکرد دستگاه بستگی دارد. دستگاه لاغری فارادیک لمسی، دستگاه فارادیک 20 پد چمدانی، دستگاه فارادیک همراه با پایه، دستگاه فارادیک لمسی 12 کانال کنترل دار، دستگاه فارادیک سه کاره و ... برخی از مدل های رایج این دستگاه لاغری محسوب می شوند. در نتیجه افرادی که قصد خرید دستگاه لاغری را دارند، می توانند بر حسب فضای خالی و قیمت، مناسب ترین دستگاه را سفارش دهند.

جهت مشاهده و سفارش اینترنتی دستگاه فارادیک، می توانید به فروشگاه اینترنتی های لایف مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی HI LIFE 

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

"مراجعه حضوری فقط با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر"

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 800
نمایش همه
علاقه مندی ها ()