ویژگی های بهترین کفش کار :

 زمانی که خرید کفش کار از رادین ایمن انجام می دهید باید به خوبی ویژگی های کفش خریدار یدشه تان را بررسی کنید تا با خیال آسوده از آن استفاده نمایید. هر یک از کفش های ایمنی باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند که برخی از افراد شاید زمان خرید کفش ها این ویژگی ها را در نظر نگیرند. ولی شما باید به خوبی بدانید که بسته به این نکات می توانید بهترین و با کیفیت ترین کفش های کار را از رادین ایمن خریداری کنید. برخی از ویژگی های مهمی که  کفش کار دارد و شما باید به آن دقت نمایید عبارت است از :

  1. ایمنی و امنیت کفش ها :

اینکه کفش کار استانداردهای لازم را داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و شما زمان خرید کفش ها باید به خوب یاین ویژگی آنها را بررسی کنید. رادین ایمن بسته به این ویژگی ها و استانداردها انواع کفش های ایمنی را به شما برای خریداری ارائه می دهد. 

  1. راحتی و بهداشت کفش ها :

علاوه بر اینکه کفش کار باید ایمن باشد شما به راحتی آن هم نیاز است که دقت نمایید. بیشتر کارگران در مدت زمان زیادی از این کفش ها استفاده می کنند بنابراین باید به خوبی راحتی آنها را از جهات متنوع بررسی کنید و سپس کفش را از رادین ایمن خریداری کنید. موادی که سطح کفش را پوشش می دهد باید در برابر دما و انواع آسیب های دیگر مقاوم باشد و پای شما درون آن احساس راحتی کند. 

  1. طول عمر کفش ها :

چرم گاو و یا بوفالو اصلی ترین مواد و متریالی است که برای تولید کفش کار از آن استفاده می کنند. دوام و طول عمر آنها زیاد می باشد و شما با خرید یکی از کفش های کار رادین ایمن تا سال ها از آن می توانید استفاده کنید. دیر فرسوده شدن آنها یکی از اصلی ترین ویژگی های است که دارند و همین مسئله موجب می گردد شما بتوانید سال های سال از آنها استفاده کنید.

  1. در برابر حوادث کار پیشگیری های لازم را دارد :

برخی از حوادثی که سر کار به وجود می آید ممکن است که به پاهای شما آسیب وارد کند. بنابراین باید کفش کار که خریداری نموده اید در برابر این حوادث مقاومت زیادی از خود نشان دهد. رادین ایمن تمامی کفش های استاندارد کار که به شما ارائه می دهد را از هر نظر بررسی کرده و سپس به شما تحویل خواهد داد.

  1. مقاوم در برابر سوختگی :

سوختگی هایی که در محیط های صنعتی به وجود می آید بسیار خطرناک می باشد و شما باید دقت نمایید که این سوختگی ها آسیبی به دست و پا وارد نسازد. استفاده از کفش کار موجب می شود که شما در برابرسوختگی های صنعتی بتوانید مقاومت زیادی از خود نشان دهید، چرا که کفش های رادین ایمن در برابر هر نوع سوختگی تا مدت زمان زیادی از خودشان مقاومت نشان می دهند. فروش کلاه ایمنی توسط سایت انجام می گیرد. 

  1. مقاومت در برابر خستگی :

شما در هر شرایط آب و هوایی می توانید از کفش کار رادین ایمن استفاده کنید. در واقع باید بدانید در هر شرایطی با استفاده از این کفش ها پاهایتان خسته نمی شود و می توانید از کفش ها نهایت کار را بکشید. اینکه شما بخواهید مدت زمان زیادی با کفش کار کنید به راحتی کفش بستگی دارد که کفش کار رادین ایمن در برابر خستگی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.  

  1. نجات دهنده در برابر خطرات برق :

آن دسته از افرادی که برق کشی ساختمان های متنوع را انجام می دهند به دلیل ویژگی عایق برق که کفش کار دارد آنها را از رادین ایمن می توانند خریداری کنند.

 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 768
نمایش همه
علاقه مندی ها ()