مزیت های کفش ایمنی :

بدون شک هر فردی که کار ساختمانی و صنعتی خطرناک انجام می دهد باید از تجهیزات ایمنی استفاده نماید. استفاده از کفش ایمنی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید آنها انجام دهند و این کفش ها را خریداری کنند. در بین انواع کفش های ایمنی که رادین ایمن به مشتریان خود ارائه می دهد شما می توانید یکی از انواع این کفش ها را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که بهتر است زمان خرید کفش ایمنی از رادین ایمن به خوبی مزیت های آنها را بشناسید و سپس خرید خود را انجام دهید. برخی از اصلی ترین این مزیت ها که بسیار مهم می باشد عبارت است از :

  1. کفش ها در برابر سقوط و افتادن اشیا از شما محافظت می کنند :

در محیط های کارگاهی افتادن بسیاری از وسیله ها از ارتفاع بالا امری طبیعی می باشد که شما اگر کفش ایمنی داشته باشید می توانید از پای خود در برابر این شرایط مراقبت نمایید. کارگران مجبور هستند که وسیله های سنگینی را جابجا کنند که آنها با خرید کفش ایمنی از رادین ایمن قادر می باشند پاهای خود را رود مراقبت قرار دهند.

  1. در برابر لغزش و سر خوردن از شما محافظت می کنند :

زمانی که شما در محیط کارگاهی کار می کنید ممکن است که دچار لغزش های غیر قابل پیش بینی شوید. در این صورت باید از کفش هایی استفاده نمایید که جان شما را در خطر نیندازند. کفش ایمنی در برابر لغزش های متنوع مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد. بنابراین شما باید یکی از این کفش ها را از رادین ایمن خریداری کنید تا بتوانید نه تنها از پای خود در برابر لغزش مراقبت کنید بلکه کل بدن خود را ایمن نگه دارید. در واقع بهتر است بدانید که اگر شما زمین بخورید نه تنها پاهایتان آسیب می بیند بلکه به قسمت های دیگر بدن هم ممکن است آسیب جدی وارد شود.  

  1. در برابر خطرات الکتریکی از شما محافظت می کنند :

از دیگر مزیت هایی که کفش ایمنی دارد این است که پاهای شما را در برابر خطرات الکتریکی ایمن نگه می دارد. در واقع شما بهتر است بدانید زمانی که جریان الکتریکی وارد بدن می شود از پا آغاز می گردد. بنابراین بهتر است که بهترین کفش ایمنی را از رادین ایمن خریداری کنید تا بتوانید از پاهایتان در برابر شرایط الکتریکی مقاومت نمایید.

  1. در برابر سوختگی از شما محافظت می کنند :

اگر در محیط های شیمیایی کار می کنید و احتمال آتش سوزی در آن مناطق زیاد است باید از کفش ایمنی استفاده نمایید. در واقع برای آن دسته از کارمندان آتش نشان این کفش ها اهمیت بسیار زیادی دارد که داشته باشند. کفه کفش ها را به گونه ای طراحی کرده اند که در برابر  آتش سوزی از خود مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد. شما می توانید در بین انواع کفش های ایمنی که رادین ایمن دارد یکی را برای مقاومت در برابر آتش سوزی خریداری کنید.

  1. پاهای شما در آب و هوای سرد گرم نگه می دارند :

از دیگر مزیت های خرید کفش ایمنی یا خرید چکمه پلاستیکی این است که در هر شرایطی پای شما را گرم نگه می دارد. شما می توانید در آب و هوای سرد این کفش ها را بپوشید و کارهای متنوعی را که برعهده دارید انجام دهید. رادین ایمن انواع کفش های ایمنی را که برای مقاومت از پا در برابر شرایط آب و هوایی متنوع است به شما ارائه می دهد تا با خرید آنها بتوانید در هر فصل سال بدون اینکه پاهایتان دچار آسیب شود کار کنید.  

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()