اما باید به خوبی بدانیم هر یک از نکات مربوط به ایمنی دستکش ها اهمیت زیادی دارد و باید به خوبی آنها در نظر داشته باشیم. برخی از نکاتی که مربوط به خرید بهترین دستکش کار است و شما زمان خرید از رادین ایمن باید آنها را در نظر داشته باشید عبارت است از :

  1. ضخامت دستکش :

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید  دستکش کار باید به آن دقت داشته باشید ضخامت دستکش ها می باشد. انواع دستکش های کار که ضخامت کم دارند بدون شک دارای کیفیت مناسب نمی باشند و نباید آنها را مورد استفاده قرار دهید. بسته به نوع کاربردی که هر یک از دستکش های کار دارند باید بدانید که ضخامت های متنوعی را برای آنها طراحی کردند. رادین ایمن انواع دستکش های کار را که به مشتریان خود ارائه می دهد با ضخامت بالا طراحی می کند تا مشتریان قادر باشند با استفاده از آنها انواع کارهای ساختمانی و صنعتی را انجام دهند. شما زمان خرید دستکش کار بهتر است که ضخامت آن را با نوع فعالیتی که انجام می دهید به خوبی مورد بررسی قرار داده تا بین آنها هماهنگی ایجاد نمایید.

  1. کیفیت دستکش :

موادی که برای تولید هر یک از دستکش های کار استفاده می شود باید به خوبی مورد بررسی قرار گیرد تا از کیفیت آنها اطمینان خاطر داشته باشید. رادین ایمن دستکش کار را که به مشتریان خود ارائه می دهد با بهترین متریال ها تولید می کند. موادی که برای تولید دستکش ها به کار برده می شود باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند تا افراد بتوانند در هر شرایطی از آنها استفاده کنند. دستکش ها را شما زمان خرید باید به خوبی بررسی کنید. در صورتی که دستکش های خریداری شده شما دارای کیفیت بالایی نباشند بدون شک بعد از مدتی ساختار خود را از دست می‌دهند و یا اینکه به دست شما آسیب وارد می سازند.

  1. نوع دستکش :

از دیگر نکاتی که زمان خرید دستکش کار مانند خرید دستکش چرمی از رادین ایمن باید به آن دقت داشته باشید نوع دستکشی است که می‌خواهید خریداری کنید. دستکش های کار انواع متنوعی دارند که هر یک از انواع آن دارای ویژگی های مختلفی است. بنابراین شما برای اینکه آنها را خریداری کنید نیاز می باشد به خوبی ویژگی ها و مشخصات آنها را بررسی کنید. اگر شما جوشکار هستید باید یکی از انواع دستکش های را که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند خریداری کنید. در صورتی که شما نجار هستید هم باید یکی از دستگاه‌ هایی که در برابر برش های دستگاه مقاومت دارد را خریداری کنید. هر یک از کارهای صنعتی و ساختمانی که شما انجام می دهید دستکش کار مشخص شده ای دارد. بر اساس این اطلاعات باید یکی از انواع دستکش ها که رادین ایمن به مشتریان ارائه می‌دهد را خریداری کنید.

  1. رنگ دستکش :

از دیگر نکاتی که زمان خرید دستکش کار باید به آن دقت داشته باشید این است که رنگ دستکش ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. هر یک از رنگ های دستکش ها نشان دهنده یکی از ویژگی های آنها می باشد. شما باید به خوبی دقت داشته باشید که رنگ مناسبی را برای کار خود خریداری کنید. رادین ایمن انواع دستکش کار را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد.

  1. قیمت دستکش ها :

یکی از دیگر نکاتی که زمان خرید دستکش کار باید به آن توجه کنید قیمت دستکش می باشد. شما باید به خوبی قیمت آنها را بر اساس کاربردی که دارند بررسی کنید و سپس آنها را از رادین ایمن خریداری کنید. به کلی باید بدانید که رادین ایمن قیمت مناسبی را از شما برای خرید هر یک از دستکش ها دریافت می‌کند. این فروشگاه به عنوان فروشگاه عمده و نمایندگی فعالیت خود را آغاز کرده و رضایت مشتریان را به دست آورده است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()