آشنایی با انواع تجهیزات ایمنی :

برخی از انواع تجهیزات ایمنی که فروشگاه رادین ایمن برای خرید به شما توصیه می کند و بهتر است که برای کار و فعالیت تان این تجهیزات را از فروشگاه رادین ایمن خریداری کنید عبارت است از :

  1. لباس کار :

یکی از مهمترین وسیله هایی که شما باید برای محیط کار خود خریداری کنید لباس کار می باشد. در بین انواع تجهیزات ایمنی باید بدانید که لباس کار مدل های متنوعی دارد و هر یک از آنها برای یکی از کارها مناسب می باشد. شما می توانید بین انواع لباس کار یکی از آنها را که نیاز دارید از فروشگاه رادین ایمن خریداری کنید. زمان خرید بهتر است که به‌ خوبی اطلاعات کافی در مورد لباس کار داشته باشید و مطابقت آن لباس را با کار و فعالیت خود بررسی نمایید.

  1. کفش ایمنی :

کفشهای ایمنی یکی دیگر از انواع تجهیزات ایمنی می باشد که دارای مدل های متنوع است. شما باید بدانید زمانی که هر یک از فعالیت های ساختمانی و صنعتی را انجام می دهید باید از خودتان مراقبت نمایید. یکی از بهترین وسیله هایی که می‌توانید آن را بپوشید و سلامتی خودتان را حفظ کنید کفش های ایمنی هستند. انواع کفش های ایمنی را رادین ایمن به صورت اینترنتی و حضوری به شما ارائه می دهد که می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه رادین ایمن کفش های ایمنی را خریداری کنید.

  1. عینک ایمنی :

افرادی که در کار خود با اشعه های زیادی سر و کار دارند باید از عینک های ایمنی استفاده کنند. عینک های ایمنی دارای دسته بندی های متنوع هستند که هر یک از آنها مقاومت قابل ملاحظه‌ای دارند. شما برای خرید اینترنتی از فروشگاه رادین ایمن باید عینک ها ا را مورد بررسی قرار دهید تا یکی از آنها که مناسب کارتان می باشد خریداری نمایید. دقت داشته باشید که اگر شما محیط کاری تان سراسر اشعه های خطرناک باشد بهتر است که حتماً از این عینک ها استفاده کنید.

  1. کلاه ایمنی :

کلاه های ایمنی از دیگر تجهیزات ایمنی به شمار می رود که برای بیشتر کارهای صنعتی و ساختمانی نیاز است خریداری شود. شما می توانید انواع کلاه ایمنی در رنگ بندی های متنوع را از فروشگاه رادین ایمن خریداری نمایید. به طور کلی شما باید بدانید که در بین انواع تجهیزات ایمنی برای بسیاری از کارها کلاه یکی از اصلی ترین تجهیزات می باشد که باید خریداری کنید. کلاه های ایمنی باید از سر و بدن شما به خوبی مراقبت کنند تا دچار آسیب نشوید.

  1. گوشی های محافظ :

اگر محیط کاری شما سروصدای بسیار زیادی دارد باید بدانید که یکی دیگر از تجهیزات ایمنی مورد نیازتان گوشی‌های محافظ هستند. در صورتی که شما از گوشی‌ های محافظ در محیط های کاری پر سر و صدا استفاده نکنید امکان دارد که بعد از مدتی شنوایی خودتان را از دست بدهید. شما می توانید در بین انواع گوشی های محافظ که به عنوان تجهیزات ایمنی در فروشگاه رادین ایمن به فروش می‌ رسند یکی از آنها را برای محافظت گوشتان خریداری کنید. 

  1. دستکش ایمنی :

دستکش های ایمنی یکی دیگر از انواع تجهیزات ایمنی به شمار می رود که می‌ توانید برای کار خود آنها را خریداری کنید. دقت داشته باشید که اگر شما در محیط کاری تان از دست هایتان استفاده بسیار زیادی می کنید و با وسیله های خطرناک سر و کار دارید باید دستکش ایمنی را تهیه نمایید. فروشگاه رادین ایمن فروش دستکش کار با کیفیت های متنوع و قیمت های مناسب را به شما ارائه می دهد. 

  1. ماسک ایمنی :

ماسک های ایمنی متنوعی وجود دارند که شما برای محافظت از خود می توانید از فروشگاه رادین ایمن آنها را خریداری کنید.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()