ویژگی های دستکش استاد کار :

 دستکش هایی که کیفیت بسیار بالایی دارند و افراد زمان کار کردن با آنها خیالشان راحت است و را شما می توانید از رادین خریداری کنید و از آنها جهت کار کردن استفاده نمایید.

 در واقع باید بدانید بدون استفاده از دستکش خطرات زیادی ممکن است شامل حال شما شود بر این اساس شما باید دقت داشته باشید که دستکش‌های با کیفیت را خریداری نمایید. دستکش استاد کار یکی از بهترین نمونه دستکش های ایمنی به شمار می‌رود که از رادین ایمن می توانید آن را تهیه کنید. برخی از ویژگی های این دستکش عبارت است از :

  1. تولید شده با مواد عالی :

یکی از مهمترین ویژگی هایی که دستکش استاد کار دارد این است که از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها تولید شده است. شما باید به خوبی بدانید که این دستکش ها را از مواد با کیفیتی که در صنعت وجود دارد تولید می کنند تا بافت آن دچار آسیب شود. رادین ایمن به خوبی در مورد بافت و ساختار کیفیت این دستکش ها آگاهی دارد و شما را برای خرید  دستکش می تواند راهنمایی کند. 

  1. محافظت از دستان شما در کار :

یکی از دیگر ویژگی‌های مهم این دستکش ها در این است که از دستان شما در مقابل هر یک از کارهایی که انجام می‌دهید محافظت می کند. شما باید بدانید هر یک از کارهای صنعتی و ساختمانی که می خواهید انجام دهید خطرات زیادی به دنبال دارد. بنابراین باید از دستکش استفاده کنیم که استفاده از دستکش استادکار یکی از بهترین پیشنهادهایی می باشد که رادین ایمن به شما ارائه می دهد.

  1. انعطاف پذیری بالای دستکش :

از دستش استاد کار می‌توانیم در شرایط های متنوع استفاده کنید. در واقع اینکه آب و هوا گرم و یا سرد باشد برای این دستکش فرقی ندارد چرا که با استفاده از بهترین متریال ها آن را تولید کردند و مقاومت زیادی در برابر هر یک از آب و هوای متنوع از خود نشان می دهد. شما می توانید دستتان هر اندازه ای که باشد این دستکش را مورد استفاده قرار دهید چرا که دستکش استادکار قالب دست شما می شود و به راحتی در دست جای می‌گیرد. برای خرید دستکش استادکار می توانید به صورت اینترنتی از سایت رادین ایمن خرید خود را انجام دهید.

  1. قیمت به نسبت بالا به دلیل کیفیت عالی :

بهتر است که به خوبی بدانید که دستکش استاد کار به دلیل کیفیت بالایی که دارد نسبت به دیگر دستکش ها از هزینه خریداری بیشتری برخوردار است. بنابراین شما برای تهیه آن باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. بالا بودن قیمت دستکش استادکار دلیلی روی این مسئله نمی باشد که شما آن را خریداری نکنید چرا که رادین ایمن با بهترین قیمت فروش دستکش ایمنی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید آنها را خریداری نمایید استاندارد های قیمتی که تولیدکننده برای دستکش استاد کار اعلام کرده است را سایت رادین ایمن در نظر دارد و بر اساس آن استانداردها دستکش ها را به فروش می رساند.

  1. ضد برش بودن دستکش :

ضد برش بودن دستکش استاد کار یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دستکش ها به شمار می رود که شما می توانید آنها را مدت زمان زیادی برای برش دادن قطعات سنگین استفاده کنید.  دست های شما با استفاده از این دستکش اصلا دچار آسیب نمی شود.  بر اساس این ویژگی که دستکش ها دارند می توانید آنها را از رادین ایمن خریداری کنید و برای صنایع متنوعی که روی آنها فعالیت دارید از دستکش استفاده نمایید.

  1. دارای استانداردهای بین المللی :

هر یک از استانداردهایی که دستکش های برند خارجی دارند را شما می توانید از دستکش استاد کار که رادین ایمن ارائه می دهد دریافت کنید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()