طرح توجیهی از اقدامات مهمی است که در زمینۀ راه اندازی کسب و کار مد نظر قرار گرفته می شود. در واقع هدف از تأسیس مشاغل بر روی کاغذ پیاده می شود و کلیۀ جزئیات ریز و درشت مرتبط با نوع کسب و کار به صورت جامع مکتوب می شود. شرح جزئیات مرتبط به امکان سنجی جامعه، اولویت های سرمایه گذاری، اقدامات مرتبط با ایده تا اجرا، تأمین تدارکات،  تجزیه و تحلیل نیاز بازار و همچنین سطح تقاضای بازار به خدمات و محصولات مورد نظر از موارد مهمی هستند که در اجرای طرح توجیهی  مد نظر قرار گرفته می شود. با توجه به کسب و کارهای فعال در جامعه، هر فعالیتی دارای یک پیکره بندی اصلی است که بر اساس آن گام به گام مراحل اجرا می شود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با اتکاء به نیروی انسانی توانمند، تحصیلکرده و با سابقه، قادر به راهنمائی شما سرمایه گذران عزیز در خصوص راه اندازی یک کسب و کار جدید، مطابق با بودجۀ شما می باشد.

شرح اصول و کاربرد طرح توجیهی

کلیۀ مشاغلی که در هر موقعیت زمانی و مکانی راه اندازی می شوند، نیاز به بررسی یک سری پارامترهای اصلی است. بدین وسیله می توانند پیش از آغاز کار و سرمایه گذاری، میزان تقاضای بازار بسنجند و اینکه چه میزان بودجه برای سرمایه گذاری لازم است و سطح مخارج اولیه و حین اجرای کار به چه میزان است و پس از صرف چه مدت به سود می توان دست یافت. همچنین در نظر گرفتن نوع وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار و بازخورد بازار نسبت به وارد کردن کالا از موارد دیگری هستند که زمان مکتوب سازی طرح توجیهی در نظر گرفته می شوند.

در همین راستا، گزارشی در خصوص توجیه پذیری پروژه تهیه می شود. در این نوع گزارش ابعاد مختلف پروژه چون نیاز بازار، اصول فنی و مالی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. سپس بر اساس مطالعات بازار، توجیه پذیری فنی و اقتصادی و همچنین تحلیل وضعیت مالی پروژه، پایه های اولیۀ احداث پروژه بنیان گذاری می شود.

ارائه خدمات طرح توجیهی توسط گروه های تحقیقاتی و پژوهشی، به شما کمک می کند که بتوانید به صورت کاملاً اصولی تمام مراحل فنون سرمایه گذاری را انجام دهید. در واقع جنبه های مختلف یک حرفه مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شوند و از همان ابتدا فرصت های سرمایه گذاری به صورت مکتوب مشخص می شود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا یکی از مجموعه های فعال در عرصۀ تدوین و گزارش دهی طرح های توجیهی کشاورزی، صنعتی، حوزۀ درمانی، صنایع مواد غذایی، پروژه های عمرانی، مراکز تفریحی و گردشگری و ... به صورت کاملاً تخصصی می باشد.

هزینۀ ارائه خدمات طرح توجهی

قیمت طرح توجیهی یا به عبارتی هزینۀ ارائه خدمات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی رنگ خوراکی طبیعی به نوع و سطح گستردگی پروژه بستگی دارد. در نتیجه نمی توان به طور دقیق قیمتی را مشخص نمود و به صورت تلفنی و یا اینترنتی از مشاورین گروه برنامه ریزی مطصا استعلام کنید. استفاده از طرح توجیهی برای احداث یک واحد کسب و کار در زمینه های مختلفف یک نیاز محسوب می شود.

هر کدام از مراحل مرتبط با توجیه پذیری نیاز به تدوین امکان سنجی به صورت کاملاً حرفه ای می باشد، تا تمام عوامل مورد نیاز در رابطه با سرمایه گذاری و همچنین سیستم بانکی به طور دقیق پیاده سازی شود. اقدام به موقع و پیش از انجام پروژه های کوچک و بزرگ، یک نیاز محسوب می شود چون می تواند سطح موفقیت و یا عدم موفقیت شما را مشخص نموده و از افزایش خسارت جلوگیری کند.

جهت أخذ مشاورۀ تخصصی در خصوص طرح توجیهی کسب و کار خود، می توانید از راهنمایی کارشناسان گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا استفاده نمائید.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 814
نمایش همه
علاقه مندی ها ()