پرسلان بر از جمله دستگاه های صنعتی محسوب می شود که در حوزۀ برش سنگ، سرامیک و مواردی از این قبیل به کار برده می شوند. دستگاه پرسلان بر نوعی دستگاه گرانیت بر است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در امور ساختمان سازی مشاهده نمود. در واقع با استفاده از این نوع دستگاه به سهولت می توان سرامیکی و سنگ را بدون خراش، شکستگی و ترک برش داد. با پیشرفت تکنولوژی و فروش  پرسلان بر در سطح بازار، باعث شد تا فرآیند برش سنگ، سرامیک و موزاییک و مواردی از این قبیل در مدت زمان کوتاهی انجام گیرد. استفاده از صفحات گرانیت بر با ضخامت های مختلف و کیفیت بالا در اجرای چنین کارهایی از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع صفحات پرسلان بر توسط برخی از فروشگاه ها عرضه می شوند.

فروشگاه ابزار مجید یکی از جمله مجموعه هایی است که توانسته با بررسی نیاز بازار، در حوزۀ فروش دیسک های گرانیت بر، پرسلان بر و غیره در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان ادامه دهد.

فروش دیسک های پرسلان بر

بخشی اعظم ساخت و سازها با استفاده از مصالح ساختمانی چون سنگ، سرامیک، موزاییک، کاشی و مواردی از این جنس صورت می گیرد. با توجه به اینکه این نوع مصالح ساختمانی در ابعاد متنوع ساخته شده و عرضه می شوند، برای نصب آنها بر روی دیوار نیاز به برش نیز خواهند داشت. لذا در گذشته با دست و اره های مخصوص این کار را انجام می دادند ولی با پیشرفت فناوری دستگاه های فرز و استفاده از دیسک های پرسلان بر و صفحه گرانیت بر توانست به کمک این صنعت بیاید. بدین ترتیب این فرصت برای صنعت گران به وجود آمد که بتوانند در مدت زمان کوتاهی سنگ و سرامیک را با دقت بالا در ابعاد مختلف برش داده و بتوانند فرآیند نصب مصالح ساختمانی بر سطح دیوار و سقف را سرعت ببخشند.

خرید و فروش پرسلان بر به صورت صفحه ای است که توسط دستگاه های فرز مورد استفاده قرار گرفته می شوند و دارای ضخامت های مختلفی هستند. در نتیجه متناسب با ضخامت مصالح ساختمانی، مناسب ترین نوع صفحۀ گرانیت بر انتخاب و خریدای می شود. فروش دیسک های گرانیت بر متناسب با نوع دستگاه های فرز انجام می گیرد. صفحات پرسلان بر آب بر و صفحات پرسلان بر آب بر بی صدا از انواع صفحات پرسلان بر هستند که با ضخامت های متفاوت ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. توجه داشته باشید که انتخاب دیسک های گرانیت بر بر اساس ضخامت گرانیت و سرامیک صورت می گیرد و نقش مهمی بر روی طول عمر پرسلان بر خواهد بود.

جهت مشاوره برای انتخاب و خرید مناسب ترین پرسلان بر می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه ابزار مجید تماس حاصل فرمائید.

فروش انواع پرسلان با برندهای معتبر

امپراتور، ایوا، سدیما، آیرونمکس، اس آی اس، بوفالو، بهکو، آسرون، بررونیکس، کاووش و ... برخی از برندهای معروف برده دیسک های گرانیت بر و پرسلان بر محسوب می شوند. با مراجعه به فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات صنعتی در حوزۀ سنگ تراشی می توانید طرح های متنوع دیسک های صنعتی را مشاهده نموده و با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

قیمت خرید سرامیک بر و پرسلان بر به فاکتورهای مهمی چون برند، ابعاد، ضخامت و کیفیت آن بستگی دارد. در نتیجه متناسب با نوع مصالح ساختمانی و ضخامت آنها می توانید بهترین نوع دیسک پرسلان بر را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید. توجه داشته باشید که استفاده از دیسک های گرانیت بر لازمۀ کسب و کار برخی از صنایع مختلف محسوب می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت سفارش اینترنتی انواع پرسلان بر با برندهای معتبر می توانید با مشاوران فروش فروشگاه ابزار مجید تماس بگیرید.

   فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()